Gå til innhold

10dpo


Gjest Hjertesukk

Anbefalte innlegg

Gjest Hjertesukk

Hei! 

Jeg er nå 10dpo, og har hatt følgende symptomer: 

8dpo - såre brystvorter

9dpo - mensmurring, intenst, hele dagen.. Strekk i livmor når jeg reiser meg eller ler.

10dpo - lett kvalme hele dagen  

8.9 og 10 dpo, ekstremt livaktige drømmer. 

9/10dpo positive EL.tester(?) negative Gtester. 

Jeg vet ikke med sikkerhet at jeg hadde EL for 10 dager siden, men brystvortene var veldig såre og dette er et typisk EL symptom for meg. Men nå som jeg har positive ELtester (i går ettermiddag og i formiddag), så lurer jeg på om jeg kan ha tatt feil? 

Har hørt om at folk får positive ELtester ved graviditet, men den var svakere igjen i kveld. Kan eltesten bli svakere igjen, om, jeg har blitt gravid? :) eller tror dere rett og slett jeg har EL? 

 

Tester selvfølgelig med gtest igjen om 4 dager, dersom ikke TR er kommet ;) men litt gøy å høre hva dere tenker nå i ventetiden. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

EL tester pleier som regel ikke bli positive ved graviditet så tidlig - vanligvis må man vente til etter IKM. Men det er jo individuelle forskjeller her, så hvem vet. Jeg ville hvertfall benyttet anledningen til å hoppe i høyet, i tilfelle det er EL du har. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valmuen

Jeg fikk positiv g-test før positive EL tester, men det skal sies at det var pga. unormalt sterke EL-tester over flere dager som fikk meg til å ta en g-test som da var kjempepositiv. Høres nesten mer ut som om du har hatt EL siden EL-testen ble svakere igjen.

De symptomene du har kunne likegodt vært symptomer på EL eller pms hos meg, men det og graviditet har jo ofte helt like symptomer, og er jo lett å kjenne ekstra godt etter om man prøver å bli gravid. Har aldri hatt så lite symptomer som da jeg faktisk var gravid da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...