Gå til innhold

Noen som er klarsynt å kan gi meg svar her


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vil eksen min og jeg bli sammen igjen? jeg holder på å blir gal av dette her:-(

Anonymkode: 89fa5...c13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir dere sammen igjen blir det mest trolig slutt igjen også. Glem den personen og finn noen som faktisk vil ha deg uten å såre deg gang på gang.

Anonymkode: 3f538...082

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir dere sammen igjen blir det mest trolig slutt igjen også. Glem den personen og finn noen som faktisk vil ha deg uten å såre deg gang på gang.

Anonymkode: 3f538...082

huff..:-( men jeg tror ikke han har såret meg bevisst. vi ville egentlig begge at det skulle fungere, men mora og bestemora hans har påvirket alt sammen:-(

Anonymkode: 89fa5...c13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vil eksen min og jeg bli sammen igjen? jeg holder på å blir gal av dette her:-(

Anonymkode: 89fa5...c13

Ingen klarsynt som kan hjelpe med det, folk er uberegnelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cheshirecat

Jeg er klarsynt! Jeg ser alt klart for meg.. Det starter med et gateslagsmål grunnet din og din kjæreste sine familiers uenighet. Din kjæreste blir motvillig med på fest hvor han håper på å møte en annen kvinne, men møter isteden deg og dere forrelsker dere. Når festen er ferdig går han forbi vinduet ditt hvor du, ute på en balkong, lover ham evig kjærlighet. Dere bestemmer dere for å gifte dere. Men uenighetene mellom familiene deres holder ham unna deg. Du får tak i en eleksir som gjør at du fremstår som død i to døgn. Et sendebud skal informere din kjære om at du vil våkne igjen, men sendebudet når aldri frem. Din kjære, fortapt av kjærlighetssorg, tar sitt eget liv inn ved ditt gravkammer. Du våkner, knust av å se ham død, og tar ditt eget liv med den samme dolken. The end. Det ble 1000,- Send P.M sånn at du kan få overført korrekt KID og Kontonr. Mvh Klarsynt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, cheshirecat skrev:

Jeg er klarsynt! Jeg ser alt klart for meg.. Det starter med et gateslagsmål grunnet din og din kjæreste sine familiers uenighet. Din kjæreste blir motvillig med på fest hvor han håper på å møte en annen kvinne, men møter isteden deg og dere forrelsker dere. Når festen er ferdig går han forbi vinduet ditt hvor du, ute på en balkong, lover ham evig kjærlighet. Dere bestemmer dere for å gifte dere. Men uenighetene mellom familiene deres holder ham unna deg. Du får tak i en eleksir som gjør at du fremstår som død i to døgn. Et sendebud skal informere din kjære om at du vil våkne igjen, men sendebudet når aldri frem. Din kjære, fortapt av kjærlighetssorg, tar sitt eget liv inn ved ditt gravkammer. Du våkner, knust av å se ham død, og tar ditt eget liv med den samme dolken. The end. Det ble 1000,- Send P.M sånn at du kan få overført korrekt KID og Kontonr. Mvh Klarsynt.

 

Skal dette liksom være humor?

Anonymkode: 6a743...79b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

huff..:-( men jeg tror ikke han har såret meg bevisst. vi ville egentlig begge at det skulle fungere, men mora og bestemora hans har påvirket alt sammen:-(

Anonymkode: 89fa5...c13

Da burde du vel strengt tatt spørre de to, og ikke en klarsynt?

Anonymkode: d9da5...652

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det du og han som hadde denne store flotte kjærlighetsveggen som mor og hans bestemor kastet? Ingenting kommer til å skje for han vokser baller store nok til å stå opp for seg selv. Han behandler seg selv som en dørmatte og der ligger du også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til TS: Jeg tror desverre ikke du vil få noe særlig svar her. Men uten å vite historien bak, så tror jeg ikke det er store sjanser for at dere blir sammen igjen når det er slutt fordi han ikke klarer å stå opp mot sin mor og bestemor. 

Endret av Bond
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Jeg er ikke klarsynt.
Du opplyser om at han er påvirket av sin mor og bestemor. Ut fra de få opplysningene du har kommet med tyder dette på at han ikke er særlig selvtenkende, samt at han ikke har mye tillit til deg. Forutsetningene for å kunne finne tilbake til hverandre igjen er fraværende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova
14 timer siden, AnonymBruker skrev:
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil eksen min og jeg bli sammen igjen? jeg holder på å blir gal av dette her:-(

Anonymkode: 89fa5...c13

huff..:-( men jeg tror ikke han har såret meg bevisst. vi ville egentlig begge at det skulle fungere, men mora og bestemora hans har påvirket alt sammen:-(

Anonymkode: 89fa5...c13

Det er veldig gammeldags at mor og bestemor skal bestemme hvem man skal være sammen med. Tilhører dere 1800-tallets holdninger i Norge, muslimsk tro, katolisisme eller italiensk/russisk mafia. 

 

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir dere sammen igjen blir det mest trolig slutt igjen også. Glem den personen og finn noen som faktisk vil ha deg uten å såre deg gang på gang.

Anonymkode: 3f538...082

Hvis dere vil være sammen og kjærligheten er så sterk at den trosser all motstand, må dere forstå hverandres språk, slutte å krangle og i det hele tatt ta dere sammen.

 

Endret av Bossa Nova
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for personangrep, avsporinger, latterliggjøring, samt en stor mengde svar til disse innlegg. 

Bond, forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg ser noe. Jeg ser... En smart fyr som dumpet en overtroiske tomskalle. Håper for hans del at dere aldri blir sammen igjen. 

Anonymkode: 5e7c6...470

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...