Gå til innhold

Jeg hater overkroppen min

Fremhevede innlegg

Skrevet
12 minutter siden, Tibbie skrev:

Jeg er heller ikke noen puppedame. Er ikke hver gang jeg klarer å fylle 65A en gang :P

Får litt selvtillitt ved å se vakre, populære, flatbrystede kjendiser, da. Eller ta en titt i dette albumet. Bra mange vakre, flatrbystede kvinner! https://no.pinterest.com/lonbabee/being-flat-chested/

Planlegger selv å operere inn litt ekstra. Mest for å kunne kjøpe flott undertøy og passe inn i flere klær. Men jeg vil vente til jeg har fått mitt første barn. Vil gjerne oppleve amming uten noe greier inni :)

Ei venninne av meg hadde også helt sinssykt små pupper. Å finne BHer som passer var et mareritt. Hun har nå fått silikon, og ser veldig bra ut. Jeg kjente henne ikke før operasjonen, så vet ikke så mye om den prosessen.

Men bestill deg en konsultasjonstime. Legen der vet nok ganske godt om hvor mye innlegg huden din takler.

Takk for svar :) De det er bilde av på linken har jo små pupper da. Jeg er helt flat :( Ja, skal bestille konsultasjon. Ts

Anonymkode: 1b05b...860

Videoannonse
Annonse
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Ja, det synes jeg også. Har kommet frem til at jeg vil operere meg på fornebuklinikken av Marius Barstad om jeg gjør det. Noen med erfaring? Ts

Jeg er operert hos han! Kjempefornøyd :) puppene er ett og et halvt år gamle nå.

Jeg er veldig liten og spinkel, hadde små pupper og små hofter, så følte meg veldig lite feminin jeg også. Hadde 65C før op (omtrent det samme som en 75A cup), og har nå 65E/F (omtrent det samme som 75C/D). Silikonpupper med samme bh størrelse som ekte pupper ser ofte mindre ut, vet ikke helt hvorfor. 

De ser veldig naturlig ut, tok under muskel, og mam kan ikke se at det er innlegg så lenge jeg ikke strammer eller løfter armene over hode etc. De er faktisk mykere nå enn de var flr op også :fnise: 

men ved alle operasjoner kan det skje komplikasjoner, det kan hende at puppene ikke blir fine i det hele tatt, det kan hende at innleggene faller ned slik at brystvortene peker rett opp, det kan komme kapsling, rippling(jeg har litt rippling på utsiden av brystet, mot armhulen altås, men ikke synlig, kjenner det med fingrene bare) osv. Så du må være klar over at det ikke er sikkert at det blir bra uansett, og ville være villig til å ta sjansen. Også er det veldig viktig at du følger alle intruksene før og etter op. På Fornebu skal du ikke bruke spile bh før det har gått et halvt år for eksempel.

beklaher skrivefeil og slikt, men skriver på mobil og har en arm i gips, så litt vanskelig :) 

Anonymkode: 12da3...b12

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er operert hos han! Kjempefornøyd :) puppene er ett og et halvt år gamle nå.

Jeg er veldig liten og spinkel, hadde små pupper og små hofter, så følte meg veldig lite feminin jeg også. Hadde 65C før op (omtrent det samme som en 75A cup), og har nå 65E/F (omtrent det samme som 75C/D). Silikonpupper med samme bh størrelse som ekte pupper ser ofte mindre ut, vet ikke helt hvorfor. 

De ser veldig naturlig ut, tok under muskel, og mam kan ikke se at det er innlegg så lenge jeg ikke strammer eller løfter armene over hode etc. De er faktisk mykere nå enn de var flr op også :fnise: 

men ved alle operasjoner kan det skje komplikasjoner, det kan hende at puppene ikke blir fine i det hele tatt, det kan hende at innleggene faller ned slik at brystvortene peker rett opp, det kan komme kapsling, rippling(jeg har litt rippling på utsiden av brystet, mot armhulen altås, men ikke synlig, kjenner det med fingrene bare) osv. Så du må være klar over at det ikke er sikkert at det blir bra uansett, og ville være villig til å ta sjansen. Også er det veldig viktig at du følger alle intruksene før og etter op. På Fornebu skal du ikke bruke spile bh før det har gått et halvt år for eksempel.

beklaher skrivefeil og slikt, men skriver på mobil og har en arm i gips, så litt vanskelig :) 

Anonymkode: 12da3...b12

Så bra du er fornøyd! Takk for at du deler erfaringen din med han. Ts:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...