Gå til innhold

Jeg hater overkroppen min

Fremhevede innlegg

Skrevet

images1.jpg

Rippling 

Anonymkode: bb863...b96

Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tipper det handler om at v alle er skapt forskjellige, men pga den sterke mediapåvirkningen i dagens samfunn, legger unge folk seg under kniven for å "rette opp i" noe som er unikt for akkurat den personen. Trist!

Myyye bedre med flate naturlige bryster , enn silikon. Det viser at man er stolt og glad i seg selv for den man akkurat er. Ingenting er mer attraktivt en nettopp det!

Anonymkode: e5290...740

Selvfølgelig blir man påvirket av media og mange med allerede fine pupper vil ha større, men dette er virkelig ikke tilfelle med meg. Her er det snakk om å ikke ha utviklet noe som helst brystvev og se være helt flat. Ts

Anonymkode: 1b05b...860

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, resultatet ble masse ripling siden jeg ikke hadde noe særlig underhudsfett. Etter amming ble det enda verre, nå er puppene bare rynkete implantater :( forbanna på han legen som mente det ville bli bra. Legger du under muskel kan du få bedre resultat enn meg da. 

Hva? Har du tenkt til å de du ut? Gjør det vondt, eller er det bare på utseende man ser det?:( Sender deg klem! Ts

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva? Har du tenkt til å de du ut? Gjør det vondt, eller er det bare på utseende man ser det?:( Sender deg klem! Ts

Overhode ikke vondt, men kan aldri vise meg for noen uten bh. Ville heller hatt små pupper enn dette. Så vær nøye på at du vil ha det under muskel om du går for silikon. Tror det er en enklere operasjon for dem (og deg) og ta over så mange tyr desverre til det. 

• Liker 1
Skrevet

Overhode ikke vondt, men kan aldri vise meg for noen uten bh. Ville heller hatt små pupper enn dette. Så vær nøye på at du vil ha det under muskel om du går for silikon. Tror det er en enklere operasjon for dem (og deg) og ta over så mange tyr desverre til det. 

Takk for at du deler erfaringen din! Har lest mye om under og over, og har inntrykk av at under er mest vondt, men kan bli mer naturlig utseendemessig. Vet du om det er mindre sjanse for tipping under muskel? Leit å høre du fikk det :( ts

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for fin kommentar, men ejg er virkelig ikke enig at redd og flat overkropp er fantastisk. Jeg klarer ikke å leve et fullverdig liv med denne kroppen.. Husker det begynte i 8.klasse da at vi skulle svømme i gymmen og jeg skulket siden jeg ikke klarte vise meg i bikini. Jeg dusjet heller aldri etter vanlig gym. Gikk alltid hjem i friminuttet for å dusje isteden. Jeg har heller aldri hatt kjæreste pga dette. Jeg har aldri vært med venninner til syden pga dette osv osv osv. Jeg tror virkelig jeg ville fått en helt annen livskvalitet med silikon. Hadde sluppet å leve så begrenset og følt emg som en fullverdig kvinne. Føler meg som en kvinne i en barnekropp.. Ts

Hvis du virkelig har ett så forskrudd syn på kropp så syntes jeg du skal snakke med noen om det. Ikke fiks ett indre problem med en ytre løsning. Ikke ødelegg puppene dine med silikon, det ser neste alltid dumt ut.

Anonymkode: e42cd...0f2

• Liker 2
Skrevet

Først og fremst tenker jeg at du Bør prate med fastlegen din om dette. Litt usikker på lovverket i Norge, men mulig du kan få dette dekt da det før er til så store psykiske konsekvenser for deg? 

Uansett kan legen komme med råd, og eventuelt henvise deg videre. Du må også sette deg skikkelig inn I eventuelle komplikasjoner, og ha en seriøs vurdering på om det er verdt komplikasjonene og om det er andre ting du kan Gjøre før du tar steget med operasjon. 

Jeg forstår at dette er vanskelig for deg. Selv kunne jeg tenkt meg brystforminskning, men for min del er det ikke verdt eventuelle komplikasjoner og jeg har lært meg å leve med puppene mine. 

Uansett hva du velger så Lykke til! Håper du får det bedre med deg selv og kroppen din :)

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for at du deler erfaringen din! Har lest mye om under og over, og har inntrykk av at under er mest vondt, men kan bli mer naturlig utseendemessig. Vet du om det er mindre sjanse for tipping under muskel? Leit å høre du fikk det :( ts

Glatte implantater lagt under muskel minsker sjansen. Jeg fikk rue implantater over muskel.. Så vær nøye på det så går det nok greit :) jeg skal operere på nytt når barnet er større og økonomien tilsier det, så får bare leve med BH'n på frem til det ;) lykke til uansett hva du bestemmer deg for! 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du virkelig har ett så forskrudd syn på kropp så syntes jeg du skal snakke med noen om det. Ikke fiks ett indre problem med en ytre løsning. Ikke ødelegg puppene dine med silikon, det ser neste alltid dumt ut.

Jeg har ikke pupper.. Det er jo et fysisk problem, ikke psykisk. Ts

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Glatte implantater lagt under muskel minsker sjansen. Jeg fikk rue implantater over muskel.. Så vær nøye på det så går det nok greit :) jeg skal operere på nytt når barnet er større og økonomien tilsier det, så får bare leve med BH'n på frem til det ;) lykke til uansett hva du bestemmer deg for! 

Takk for info :) Tusen takk, lige så! Lykke til, ts

Skrevet

Dersom du har ingenting, altså virkelig ingenting og du ikke bare sier du har ingenting mens du egentlig har en A, så kan du søke om å få implantater dekket.

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, Cambria skrev:

Først og fremst tenker jeg at du Bør prate med fastlegen din om dette. Litt usikker på lovverket i Norge, men mulig du kan få dette dekt da det før er til så store psykiske konsekvenser for deg? 

Uansett kan legen komme med råd, og eventuelt henvise deg videre. Du må også sette deg skikkelig inn I eventuelle komplikasjoner, og ha en seriøs vurdering på om det er verdt komplikasjonene og om det er andre ting du kan Gjøre før du tar steget med operasjon. 

Jeg forstår at dette er vanskelig for deg. Selv kunne jeg tenkt meg brystforminskning, men for min del er det ikke verdt eventuelle komplikasjoner og jeg har lært meg å leve med puppene mine. 

Uansett hva du velger så Lykke til! Håper du får det bedre med deg selv og kroppen din :)

Tusen takk! Skal snakke med legen. Ts

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke pupper.. Det er jo et fysisk problem, ikke psykisk. Ts

Du har brystvev, selv om du ikke har en fettansamling der, da har du pupper. For øvrig så er det masse forskning som tilsier at manikke får ett bedre selvbilde av plastiske operasjoner, for å få det bedre med deg selv så er du nødt til å jobbe med tankegangen din.

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Silfen skrev:

Dersom du har ingenting, altså virkelig ingenting og du ikke bare sier du har ingenting mens du egentlig har en A, så kan du søke om å få implantater dekket.

Jeg har virkelig ingentinting.. Er ikke noe jeg bare sier. Man ser ikke forskjell på meg forran og bak.. Brystpartiet er like flatt som ryggen min., ts

Skrevet

Du har brystvev, selv om du ikke har en fettansamling der, da har du pupper. For øvrig så er det masse forskning som tilsier at manikke får ett bedre selvbilde av plastiske operasjoner, for å få det bedre med deg selv så er du nødt til å jobbe med tankegangen din.

Jeg har ingenting.. Er mange flatbrystet som får et helt annet liv med silikon. Slippe å skjemmes over kroppen mer. Uansett hvor mye ejg snakker med psykolog er jeg fremdeles flatbrystet. Ts

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingenting.. Er mange flatbrystet som får et helt annet liv med silikon. Slippe å skjemmes over kroppen mer. Uansett hvor mye ejg snakker med psykolog er jeg fremdeles flatbrystet. Ts

Men vi tilnærmer oss dette veldig forskjellig for deg er problemet brystene dine, jeg ser problemet som ditt selvbilde og synet på din egen kropp. Når du sier at du ikke kan leve et fullverdig liv med kroppen din slik den er nå så sier je det mye om hvor mye du legger i utseendet på kroppen din. Det mener jeg er en sykelig holdning å ha. Folk lever fullverdige liv med store brannskader, amputerte lemmer, men for deg så knytter du så mye av din selvtillitt til formen på puppene dine at du får et helt forvridd syn på hva hva livskvallitet er. Dette er et indre problem, du er ikke syk, du er ikke skadet, kroppen din fungerer helt bra, det er psyken din det er noe galt med.

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Men vi tilnærmer oss dette veldig forskjellig for deg er problemet brystene dine, jeg ser problemet som ditt selvbilde og synet på din egen kropp. Når du sier at du ikke kan leve et fullverdig liv med kroppen din slik den er nå så sier je det mye om hvor mye du legger i utseendet på kroppen din. Det mener jeg er en sykelig holdning å ha. Folk lever fullverdige liv med store brannskader, amputerte lemmer, men for deg så knytter du så mye av din selvtillitt til formen på puppene dine at du får et helt forvridd syn på hva hva livskvallitet er. Dette er et indre problem, du er ikke syk, du er ikke skadet, kroppen din fungerer helt bra, det er psyken din det er noe galt med.

Folk med store brannskader og amputerte lemmer fikser på skadene sine de også. Først for å forbedre skadene, deretter for å forbedre utseendet. Så sammenligningen din er helt bak mål.

• Liker 3
Skrevet

Jeg er heller ikke noen puppedame. Er ikke hver gang jeg klarer å fylle 65A en gang :P

Får litt selvtillitt ved å se vakre, populære, flatbrystede kjendiser, da. Eller ta en titt i dette albumet. Bra mange vakre, flatrbystede kvinner! https://no.pinterest.com/lonbabee/being-flat-chested/

Planlegger selv å operere inn litt ekstra. Mest for å kunne kjøpe flott undertøy og passe inn i flere klær. Men jeg vil vente til jeg har fått mitt første barn. Vil gjerne oppleve amming uten noe greier inni :)

Ei venninne av meg hadde også helt sinssykt små pupper. Å finne BHer som passer var et mareritt. Hun har nå fått silikon, og ser veldig bra ut. Jeg kjente henne ikke før operasjonen, så vet ikke så mye om den prosessen.

Men bestill deg en konsultasjonstime. Legen der vet nok ganske godt om hvor mye innlegg huden din takler.

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du legge ut ett bilde av noe som likner deg?

Anonymkode: e97ef...d1a

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du legge ut ett bilde av noe som likner deg?

Anonymkode: e97ef...d1a

Finner ikke når jeg googler, men skal forsøke å finne.. Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...