Tusseline Skrevet 10. oktober 2004 #1 Del Skrevet 10. oktober 2004 Jeg har vunnet en tur til Oslo i helgen, og kan velge meg ut et hotell hvor jeg vil bo i løpet av oppholdet (inkl. ikke suitè). Noen som vet om et hotell sentralt i Oslo av "høyere klasse"? Tips mottas med takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 10. oktober 2004 #2 Del Skrevet 10. oktober 2004 Grand Hotel, Continental, Plaza... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. oktober 2004 #3 Del Skrevet 11. oktober 2004 eller Royal Christiania. Det er vel de fire store i sentrum. - Hvis ikke er jo Holmenkollen Park et alternativ. Jeg har faktisk vært svært misfornøyd på Grand, og ville heller valgt Continental. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. oktober 2004 #4 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hotell Gabelshus på Frogner er kjempekoselig. Det er helt nyoppusset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hotell Gabelshus på Frogner er kjempekoselig. Det er helt nyoppusset. Det er kjempeflott ja. Søsteren min jobber der Fant forresten ut, at jeg er pliktet til å velge et Rainbow Hotel. Har sett litt på Golden Tulip Rainbow Hotel Opera- hvordan er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jandia Skrevet 11. oktober 2004 #6 Del Skrevet 11. oktober 2004 Opera er veldig fint... Det samme er Vika Atrium som ligger ved Aker Brygge... Vil anbefale det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 12. oktober 2004 #7 Del Skrevet 12. oktober 2004 Opera er helt suverent. Dessuten er det utrolig praktisk med bare få meter å gå til flytoget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiia Skrevet 13. oktober 2004 #8 Del Skrevet 13. oktober 2004 Opera er helt suverent. Dessuten er det utrolig praktisk med bare få meter å gå til flytoget. Henger meg på denne. Har overnattet der to ganger og har vært veldig fornøyd begge gangene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå