Tusseline Skrevet 10. oktober 2004 #1 Skrevet 10. oktober 2004 Jeg har vunnet en tur til Oslo i helgen, og kan velge meg ut et hotell hvor jeg vil bo i løpet av oppholdet (inkl. ikke suitè). Noen som vet om et hotell sentralt i Oslo av "høyere klasse"? Tips mottas med takk.
Gjest Anonymous Skrevet 11. oktober 2004 #3 Skrevet 11. oktober 2004 eller Royal Christiania. Det er vel de fire store i sentrum. - Hvis ikke er jo Holmenkollen Park et alternativ. Jeg har faktisk vært svært misfornøyd på Grand, og ville heller valgt Continental.
Gjest Anonymous Skrevet 11. oktober 2004 #4 Skrevet 11. oktober 2004 Hotell Gabelshus på Frogner er kjempekoselig. Det er helt nyoppusset.
Tusseline Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2004 Hotell Gabelshus på Frogner er kjempekoselig. Det er helt nyoppusset. Det er kjempeflott ja. Søsteren min jobber der Fant forresten ut, at jeg er pliktet til å velge et Rainbow Hotel. Har sett litt på Golden Tulip Rainbow Hotel Opera- hvordan er det?
Jandia Skrevet 11. oktober 2004 #6 Skrevet 11. oktober 2004 Opera er veldig fint... Det samme er Vika Atrium som ligger ved Aker Brygge... Vil anbefale det.
Bertha Skrevet 12. oktober 2004 #7 Skrevet 12. oktober 2004 Opera er helt suverent. Dessuten er det utrolig praktisk med bare få meter å gå til flytoget.
maiia Skrevet 13. oktober 2004 #8 Skrevet 13. oktober 2004 Opera er helt suverent. Dessuten er det utrolig praktisk med bare få meter å gå til flytoget. Henger meg på denne. Har overnattet der to ganger og har vært veldig fornøyd begge gangene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå