Pasha Skrevet 23. januar 2006 #861 Del Skrevet 23. januar 2006 Vet at det pleier å være en messe i lillestrøm område.. og dit vil jeg.' men jeg har ikke funnet ut noe av det enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glad Skrevet 23. januar 2006 #862 Del Skrevet 23. januar 2006 ...ganske nybegynner, men jeg skal gifte meg 10. juni 2006... Vi er godt i gang med planleggingen og har booket både kirke, lokale (m/cuvert etc.) og DJ. Fortsatt en del igjen, men deilig når man har outsourcet det meste (koster litt mer, men mindre stress.) Gleder meg veldig nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. januar 2006 #863 Del Skrevet 23. januar 2006 Nå måtte jeg se 2 ganger på tidspunket for innlegget ditt veslo. Det er jo midt på natta jo What are you doing???? ← Hadde juleferie, og mannen jobba natt-skift... Veslo: kan du flytte meg fra 5.august til 12.august? Vi måtte flytte bryllupet pga at lokalet var opptatt!! Så vi gifter oss den 12.august kl 13.00! ← *vips* Hei jeg er ny her og jeg ska gifte meg 1 juli 2006. ← Velkommen!!!! Vet at det pleier å være en messe i lillestrøm område.. og dit vil jeg.' men jeg har ikke funnet ut noe av det enda ← Var det ikkje messe på Lillestrøm i går? ...ganske nybegynner, men jeg skal gifte meg 10. juni 2006... Vi er godt i gang med planleggingen og har booket både kirke, lokale (m/cuvert etc.) og DJ. Fortsatt en del igjen, men deilig når man har outsourcet det meste (koster litt mer, men mindre stress.) Gleder meg veldig nå!! ← Gratulerer, og lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 23. januar 2006 #864 Del Skrevet 23. januar 2006 ikke som jeg har hørt om nei veslo.. den eneste messa jeg har hørt om nå i lillestrøm var utdanningsmessen... man pleier alltid å reklamere for denne messen på arbeidsplassen min (brudemessen) så rart dersom jeg ikke har fått det med meg... hmmm :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. januar 2006 #865 Del Skrevet 23. januar 2006 ikke som jeg har hørt om nei veslo.. den eneste messa jeg har hørt om nå i lillestrøm var utdanningsmessen... man pleier alltid å reklamere for denne messen på arbeidsplassen min (brudemessen) så rart dersom jeg ikke har fått det med meg... hmmm :klø: ← Åh, då har eg nok surra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 23. januar 2006 #866 Del Skrevet 23. januar 2006 fant en link i dagboka di var i oslo det var. pleier å være et eget ett i lillestrøm. på hotell arena. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. januar 2006 #867 Del Skrevet 23. januar 2006 fant en link i dagboka di var i oslo det var. pleier å være et eget ett i lillestrøm. på hotell arena. ← Såg den linken ja, men var ikkje den eg tenkte på.. Las reklame for noko i Bærum budstikke i går, forstår du.. Men det var nok ikkje det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 24. januar 2006 #868 Del Skrevet 24. januar 2006 velkommen Glad Fint namn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 24. januar 2006 #869 Del Skrevet 24. januar 2006 Velkommen Glad Her kommer du nok til å tilbringe noen timer noen mnd fremover, her er det mye inspirasjon å finne Er det noen som har tenkt til å servere nattmat, og isåfall når og hva? Lurer litt på om vi skal bestille suppe med rundstykker fra cateringsfirmaet, samt be de om å lage litt god restemat av det som er igjen fra middagen! Fint å høre hva andre har tenkt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lil Skrevet 24. januar 2006 #870 Del Skrevet 24. januar 2006 Pølse i brød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 24. januar 2006 #871 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg gifter meg 17. juni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mblomste Skrevet 25. januar 2006 #872 Del Skrevet 25. januar 2006 Vi skal også ha nattmat og det blir pølse i brød. Har hørt at det er helt topp å servere det for alle spiser det. Så er det veldig enkelt å ordne da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 25. januar 2006 #873 Del Skrevet 25. januar 2006 Velkommen Fruktkake Noterer meg pølse i brød, og skal høre hva sambo sier til det Enkelt å servere/spise da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. januar 2006 #874 Del Skrevet 25. januar 2006 Velkommen Fruktkake!! Vi skal servere restar av koldbordet til nattmat dersom folk blir svoltne i løpet av natta.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 25. januar 2006 #875 Del Skrevet 25. januar 2006 Pølse med brød var jo enkelt og greit da,uansett så er det jo mye ungt folk som blir igjen utover natten da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LindaL Skrevet 25. januar 2006 #876 Del Skrevet 25. januar 2006 jeg gifter meg 5 august!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. januar 2006 #877 Del Skrevet 25. januar 2006 jeg gifter meg 5 august!! ← Velkommen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 25. januar 2006 #878 Del Skrevet 25. januar 2006 Velkommen LindaL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 26. januar 2006 #879 Del Skrevet 26. januar 2006 VELKOMMEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 26. januar 2006 #880 Del Skrevet 26. januar 2006 Limer inn fra boka mi jeg Liste: Kjole Ida. Ordnet og henger klar i skapet. Må få stryket den, samt at Mamma må så på en liten hempe på slepet slik at jeg kan holde den selv når jeg går. Dress sambo. I orden. Må bare strykes. Mamma eller svigermor. Svigermor har dårlig kropp og skal ikke angsrenge skulderne. Trolig mamma som må gjøre dette Undertøy ida Ikke ordnet enda. leter etter et korsett uten stropper. Ikke lett å finne det på billigbutikkene. Dersom jeg ikke finner det når det nærmer seg går jeg nok til en undertøy salong og kjøper enten korsett der eller sånne cuper man limer på. (Men dette vil jeg vente med til nærmere i tileffel det ligger en liten spire i magen min innen den tid) Må også finne truse, strømper og evt hofteholder Undertøy sambo. en hvit boxer Sko Ida Nei. Bør vel finne det snart Sko sambo Samme som meg. Husk å ta med dressbuksen når vi kjøper sko. slik at de passer i fargen Tilbehør: Begge har det de trenger. Evt et ekstra underskjørt til meg Ringer: de er i orden. Ligger gjemt vekk og venter på å bli brukt Bestille flybiletter. Kjøpt og betalt. Totaltpris 9004 kr Hotell i New York: har bestemt oss. Det blir dette Royalton New York Prisen blir ca 28 000 kr. Men det unner vi oss Kirken: Vielsen er booket. Skal kontakte dem nærmere datoen for å avtale tid for samtale Middag i New York Ikke helt bestemt enda. Kanskje på Taravan on The green Middag i Norge Trolig hos mine foreldere Blomster Hvite Calla blomster. Finner når vi ankommer New York Frisør og make up. Forlover og mamma hjelper til med å ordne meg negler Få en bekjent til å sette på før vi reiser? Hudpleiebehandling/egenpleie drømme drømme Fotograf I orden. Enten kusine eller Ed (bekjent av tante). Han jobber som bryllupsfototgraf og kan trolig filme også Invitasjoner: Jobber med saken Sparing Holder på "Something new, old, borrowd, blue"... Joa, jobber med den saken og. blått og nytt er vel det letteste tenker jeg Noe mer? ← ALKOHOL: HVA TRENGS: HVEM DRIKKER: Mamma Pappa Svigermor Svigerfar Forlovern min. Mormor og bestefar til sambo farfar til sambo Alle disse regner jeg med at tar seg vin til maten og noe godt etterpå. Bror Samboeren hans Svigerbror Kone Tja. Verken bror eller dama hans drakk noe på julaften. (men ute drikker de) regner med at de kanskje tar seg vin til maten og rolig resten. I allefall en av dem. Tipper nesten på at en av dem kjører jeg. Ang svigerbror og kona hans regner jeg med at en av dem drikker. Trolig svigerbror. Vi regner med at de må ta med seg dattereen sin som da er 3 1/2 år. (eneste barnevakten de bruker er jo svigers..og de er jo med på festen de og). og da kjører jo en av dem. antar jeg Farmor Drikker svært lite Sambo Drikker. Vin til maten regner jeg med, øl og andre ting senere. Meg Kommer ann på om det er noe i magen min innen den tid. Er det ikke det drikker jeg vin til maten og drinker etterpå. Så er smp. Hvor mye alkohol må jeg beregne til dette. Si totalt 15 flasker vin. Da bør vi ha både til maten og til etterpå 5 hvite og 10 røde Øl. Hvor mange kasser? 3 kanskje? Sprit: 2 flasker bør holde Likør og conac. Litt av vært. mest concag Mineralvann. Kjøper inn bokser i sverige regner jeg med Vannmugger med sitron Bør kjøpe inn karafler. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå