Gå til innhold

Datoliste for 2006-brurer

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta
Vi skal gifte oss 3. juni 2006 og har begynt med en del planlegging.

Jeg tenker egentlig det er kirke, lokaler og fotograf som er det viktigste så tidlig i planleggingen, men jeg tar så mye som jeg har lyst til allerede nå. Rett og slett fordi det er gøy! :D

Det er vel også fordi jeg er en person som liker å organisere og ha oversikt så tidlig som mulig for å unngå stress og i siste liten avgjørelser!

Strengt tatt kan du vente med mye, men hvis du har lyst til å planlegge så bare sett igang nå.  :-)

Sant! Jeg liker ikke tanken på å måtte stresse islutten. Men regner med det går greitt å kanskje begynne med resten rett etter fellesferien, enda endel tid igjen da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Eg eeeeelskar tanken på at vi har god til til planlegging!!! Dette første året har no gått utruleg fort! Det er mykje som skal gjerast.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi velger tinghusvielse kan vi uansett ikke bestille før tidligst 4 måneder i forveien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
:D 29. april 2006! Klokka 13:00! :D

Fikk bekrefta kirka i dag, og nå har jeg virkelig begynt å glede meg!

Så gøy!

Jeg fikk beskjed at jeg får ikke bestille før 1.mai.

Gjett hvem som ringer med en gang de åpner da! :ler:

Gratulerer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Eg eeeeelskar tanken på at vi har god til til planlegging!!! Dette første året har no gått utruleg fort! Det er mykje som skal gjerast.. ;)

Ja, det er godt å slippe å stresse! Jeg holder på å lage invitasjoner, kjempegøy! Og desto bedre tid, desto bedre utfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer jo veldig ann på type bryllup, da... Tradisjonelt bryllup med hundre gjester krever selvsagt mer enn utradisjonelt bryllup med tjue til tredve gjester...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var bryllupsdagboka i boks... og til og med linket til!

*STOLT*

Forventer ros nå, veslo!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Kommer jo veldig ann på type bryllup' date=' da... Tradisjonelt bryllup med hundre gjester krever selvsagt mer enn utradisjonelt bryllup med tjue til tredve gjester...[/quote']

ja, vi skal være 40-50 gjester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Du kan nok skrive meg opp på 22.april tenker jeg ;)

Jeg skal bestille første dagen de åpner kontoret for bestillinger, på kl.slettet! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nærmere bestemt 3. juni 2006...

Har ordnet lokaler, kirke, fotograf, + laget utkast til bordplassering (må gjøres om på om noen ikke kan komme), og utkast til innbydelse...

Kjempegøy å planlegge bryllup :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Nærmere bestemt 3. juni 2006...

Har ordnet lokaler, kirke, fotograf, + laget utkast til bordplassering (må gjøres om på om noen ikke kan komme), og utkast til innbydelse...

Kjempegøy å planlegge bryllup :):):)

Flink å ordne alt det allerede! :) Ja, sant det er gøy å planlegge? Jeg holder på å designe invitasjoner, og lete etter lokale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...