Gå til innhold

Datoliste for 2006-brurer


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Det er relativt stille på våre kanter for tiden' date=' planleggingen er lagt på is over påsken i hvertfall.[/quote']

Her også, sånn eigentleg, trur eg.... Må snart sette opp det budsjetter... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke alene der og det er min kjære som skulle se på cateringfirmaer - så jeg gleder meg ikke til å "mase" på ham ang det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Er ikkje slikt noko her, så vi må drive å ringe rundt til folk som tar seg av den slags... Det er enda meir styr.. Hehe.. Men det er alkohol-posten eg er mest spent på då... Eg aaaaaaanar ikkje kva vi skal budsjettere med, men veit vi må sette oss ned å rekne, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

No har Lillemilla blitt "ein av oss" også.. ;)

Takk skal du ha Veslo! :D

Da har jeg fått meg dagbok også!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Veslo og alle dere andre 2006-bruder!

Hvor langt er dere kommet i planlegginga? Jeg koser meg stort med å tenke og legge planer og budsjettere - men de fleste jeg snakker med kommer med kommentarer a la "Hæ? Det er jo LENGE til jo!" Ikke så artig det... :cry:

Til nå har vi bestilt kirke (og til og med presten reagerte på at vi var tidlig ute) og vi har bestemt oss for lokale... Pluss at jeg snuser på brudekjoler (klarer ikke å la være :ler: )

Er jeg helt ute og kjører eller? Skal jeg vente til jul med å planlegge mer? Eller et det flere som er i samme båt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok ikke alene om å planlegge litt. Vi skal gifte oss i oktober neste år så for oss er det ennå lenger til enn for dere. Jeg har laget serviettringer, har en designer som tegner kjolen og skal sy den etterhvert, vi har mer eller mindre bestemt oss for lokalet og holder nå på å se på budsjettet (grovt) + at vi også driver å bestemmer oss for hvem vi vil invitere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Har ikke gjort noe enda, bare printa ut papirene vi må ha for å gifte seg. Skal bestille kirken så fort som mulig. Det er et år til, så det haster ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Julibrud 06. :-)

Vi har bestilt kirke, lokal og har planlagt innbydelser, bordkort, grovt budsjett, blomster, hår og jeg skal prøve kjole (bare jeg klarer å ta av de kiloene jeg må for å prøve kjole. ikke så mye men allikevel.) Vi og sliter litt med svigermor som ikke vil ha noe med bryllupet å gjøre for det er såååå lenge til .Jeg blir :kjempesinna: Men til gjengjeld har jeg en mamma som tar helt av :-)

jeg synes nesten vi må begynne å planlegge så langt i forveien for det er jo så sykt mye som må tenkes på.

lykke til iallefall.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Vi har snart planlagt eit år allereie vi, så du må bare planlegge i vei! :ler: Vi har bestilt kyrkje og festlokale, gjestelista er klar, budsjettet er under planlegging, kjolen er bestilt, og det meste anna er under kontroll! Har til og med kjøpt smoking til lille nevø, som skal vere brudesvenn.. ;) Kos deg med planlegginga di du! Før du veit ordet av det, er juni her!! :) *glede seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Vi har snart planlagt eit år allereie vi' date=' så du må bare planlegge i vei! :ler: Vi har bestilt kyrkje og festlokale, gjestelista er klar, budsjettet er under planlegging, kjolen er bestilt, og det meste anna er under kontroll! Har til og med kjøpt smoking til lille nevø, som skal vere brudesvenn.. ;) Kos deg med planlegginga di du! Før du veit ordet av det, er juni her!! :) *glede seg*[/quote']

Men hva bør planlegges et år i forveien? Det er vel kun kirke & evt festlokale? Noe mer, eller kan vi vente med resten til 6 mnd før ca?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi skal gifte oss 3. juni 2006 og har begynt med en del planlegging.

Jeg tenker egentlig det er kirke, lokaler og fotograf som er det viktigste så tidlig i planleggingen, men jeg tar så mye som jeg har lyst til allerede nå. Rett og slett fordi det er gøy! :D

Det er vel også fordi jeg er en person som liker å organisere og ha oversikt så tidlig som mulig for å unngå stress og i siste liten avgjørelser!

Strengt tatt kan du vente med mye, men hvis du har lyst til å planlegge så bare sett igang nå. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...