Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

psj, dere må gjerne prøve dere på kompisene mine, jeg har et par som sikkert vil sette pris på det - men jeg antok at dere, som meg, foretrakk pupp og null adamseple. ^^

Etter at du har hatt han med på saueskinnet og syngi for han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mandag! :kaffekopp:

Hei, og god mandag til deg og.

(Psst! Ikke fall for triksene til Jack. Han prøver bare å bli kvitte Gia før han skal gifte seg med Henrix. Men Gia er jo i skapet. Så jeg tror kanskje ikke du bør innlate deg med akkurat han.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og god mandag til deg og.

(Psst! Ikke fall for triksene til Jack. Han prøver bare å bli kvitte Gia før han skal gifte seg med Henrix. Men Gia er jo i skapet. Så jeg tror kanskje ikke du bør innlate deg med akkurat han.)

Godt observert! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bare en liten shout-out å komme med:

Den Toyota'n din er faen ikke awsome, Magdi. :gjeiper:

... :rolleyes:

Edit: Men låta deres, den er ikke så verst. :digge:

No disrespect to Kærpe intended.

Endret av Maruu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

80tallstrucken min. mørk moccabrun metallic, champagne metallic midsection og mattsort hardtop-tak?

615069_10151227198886605_831387437_o.jpg

synspunkter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God mandag alle!!

Nå har jeg akkurat gjort unna 40min intervall på mølla :hoppendeglad: Men det kjentes på formen at jeg ikke har trent på ei uke og at det ble endel kaker, vafler og vin i helga...........

Også fikk jeg selvfølgelig melding om at budbil kommer med en gave jeg har bestilt til jul til mannen før kl 16 idag...........så nå tør jeg ikke gå i dusjen! Slår ikke feil at budet ringer på mens jeg dusjer.. 1stk svett Maya..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir det for kjedelig for deg å ha den helrød?

For det er den hvite midtsekjsonen der jeg reagerer på.

Det første alternativet ditt er jo veldig " amerikansk" da. Så det kan jo hende det blir litt kjedelig og traust, også.

Eller så kunne du kombinert en dyp, mørk metallic rød kombinert med svart midtseksjon. Siden du skal ha en svart hardtop, mener jeg.

Endret av Maruu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...