Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!


AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

klart vi kan, men jeg kommer ikke unna noe seremoni her i norge. det er rett og slett en hel del venner som ville blitt lei seg om så ikke skjedde. gia, feks, jeg tenkte ha ham som forlover - for det har jeg faktisk drømt.

Nå skjønner jeg ikke.. Først spiller du Marvin Gaye for mannen. Men så vil du ha han som forlover også?

Er du littt.. sadistisk av deg? Stakkars mann, som må stå i pingvinantrekk og se på at du gifter deg med et hunkjønn rett foran øynene på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønner jeg ikke.. Først spiller du Marvin Gaye for mannen. Men så vil du ha han som forlover også?

Er du littt.. sadistisk av deg? Stakkars mann, som må stå i pingvinantrekk og se på at du gifter deg med et hunkjønn rett foran øynene på han.

psj, gia kommer fort over meg. han ser frem til festlighetene etterpå, samt alle de hyggelige venninne til henrix som kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.....jeg bare spilte med, for jeg skjønte at dette kunde komme til å gjøre vondt.....

Åå, ikke prøv deg..

Jeg leste det over her. Jeg er sikker på at det var det der han sang ut av squeesboksen til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psj, gia kommer fort over meg. han ser frem til festlighetene etterpå, samt alle de hyggelige venninne til henrix som kommer.

Du satser på at han finner seg en ny en i mottagelsen?

Cold, man. That's cold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du satser på at han finner seg en ny en i mottagelsen?

Cold, man. That's cold.

Dette er ikke problematisk. Det er vanlig skikk at forloveren tar med seg bruden ud i haveskjulet for en liden "samtale".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke problematisk. Det er vanlig skikk at forloveren tar med seg bruden ud i haveskjulet for en liden "samtale".

du får nøye deg med hennes forlover! jeg deler ikke henrixxen min. dessuten kommer det til å kry av hyggelige venninner fra mine kretser også, jeg er sikker på at flere av dem vil falle i smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får nøye deg med hennes forlover! jeg deler ikke henrixxen min. dessuten kommer det til å kry av hyggelige venninner fra mine kretser også, jeg er sikker på at flere av dem vil falle i smak.

Du kan bare se en anden vei. Det går fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeei! Men jeg har jo kjøpt DVD-boksen jo! :sukk:

suckerrrr ;)

jeg holder på å selge unna alle dvd'ene mine, noen som har et godt hjem til dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke problematisk. Det er vanlig skikk at forloveren tar med seg bruden ud i haveskjulet for en liden "samtale".

:hoho:

Henrix, kanskje du skal følge det Kg-rådet som går ut på å dumpe ham? For dette her høres ut som ei salig røre av noe en vakker kvinne som deg ikke trenger i livet sitt. :plystre:

:lur: (movin' in..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho:

Henrix, kanskje du skal følge det Kg-rådet som går ut på å dumpe ham? For dette her høres ut som ei salig røre av noe en vakker kvinne som deg ikke trenger i livet sitt. :plystre:

:lur: (movin' in..)

eyh eyh eyh eyh, jeg er veldig tempramentsfull og deler ikke godsakene mine! dessuten kommer det til å være totalt 11 menn med sverd til uniformene sine, og vi passer på hverandre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får nøye deg med hennes forlover! jeg deler ikke henrixxen min. dessuten kommer det til å kry av hyggelige venninner fra mine kretser også, jeg er sikker på at flere av dem vil falle i smak.

Dere snakker hele tiden om veninner.. Jeg føler at dette her er..

Er det fint og romslig der inne i skapet?

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eyh eyh eyh eyh, jeg er veldig tempramentsfull og deler ikke godsakene mine! dessuten kommer det til å være totalt 11 menn med sverd til uniformene sine, og vi passer på hverandre ;)

11 menn.. og DEN dama..

Hmm..

Tror ikke du skal være så trygg på noen av de, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere snakker hele tiden om veninner.. Jeg føler at dette her er..

Er det fint og romslig der inne i skapet?

:fnise:

psj, dere må gjerne prøve dere på kompisene mine, jeg har et par som sikkert vil sette pris på det - men jeg antok at dere, som meg, foretrakk pupp og null adamseple. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 menn.. og DEN dama..

Hmm..

Tror ikke du skal være så trygg på noen av de, jeg.

trust me, det er ingen i hele denne verden som jeg stoler så mye på som akkurat de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...