Rofl Skrevet 15. mai 2012 #76961 Del Skrevet 15. mai 2012 En til Rofl og en til Mrs. Rofl? Ikke noe Mrs. Rofl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 15. mai 2012 #76962 Del Skrevet 15. mai 2012 (endret) Bergmannsdrakta fra Kongsberg. En av programlederne på NRKs 17.mai-sending er fra Kbg, og får ikke lov til å bruke den under sending fordi den så for militær/uniform ut. Min lenke Endret 15. mai 2012 av FruN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 15. mai 2012 #76963 Del Skrevet 15. mai 2012 Ikke noe Mrs. Rofl Huff, ikke meningen å gni det inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 15. mai 2012 #76964 Del Skrevet 15. mai 2012 Bergmannsdrakta fra Kongsberg. En av programlederne på NRKs 17.mai-sending er fra Kbg, og får ikke lov til å bruke den under sending fordi den så for militær/uniform ut. Fra KGB? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 15. mai 2012 #76965 Del Skrevet 15. mai 2012 Neida, men den så virkelig ikke militær ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 15. mai 2012 #76966 Del Skrevet 15. mai 2012 Fra KGB? :fnise: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. mai 2012 #76967 Del Skrevet 15. mai 2012 Fra KGB? Det får en si! Nrk går nye veier i år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 15. mai 2012 #76968 Del Skrevet 15. mai 2012 surreeee- hva er det du sliter med nå? prosent? kan forsøke å hjelpe vet du ALT!!! Jeg tror jeg skal bli noe annet jeg. Politiker feks. De trenger ikke å kunne matte virker det som. Om jeg starter et parti, skriver dere under på listen? Og kom med forslag til hva som skal være i programmet (og kom med forslag til valgflesk også) Navn? Det skal være et dyrevennlig parti, og grønt selvfølgelig. Eller kanskje jeg skal satse på Narvesen på jernbanestasjonen? Smile og lage pølser, trenger vel ikke matte da heller? For de har jo kassaapparat som regner for en Men nå skal jeg ut å redde verden (eller hagen) Det er opphold ute, så jeg skal dra opp alle de sneglespiste tullipanene mine og plante plastikkblomster :gjeiper: Den drakta syntes jeg ser ut som en slags bondehær drakt fra 1800 tallet, men om det er en "nasjonaldrakt" fra stedet er det rart at han ikke får bruke den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjønningen Skrevet 15. mai 2012 #76969 Del Skrevet 15. mai 2012 Hvor mange her inne synes det er jævlig kjipt å "smør på brødskiva si sjøl" som Lynni Treekrem så fint synger? Jeg er kjempesulten igjen og sitter og vurderer om jeg skal gidde å lage meg noe å spise eller ikke. Dilemma. Ikke er jeg særlig glad i brødmat heller... er det virkelig verdt det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. mai 2012 #76970 Del Skrevet 15. mai 2012 Jeg er altfor glad i brødmat, så det er ikke noe problem her Men, hjelper jo på om du har noe fristende da sikkert? Hva med å bake eller kjøp ferdige rundstykker som du kan varme hver dag? Jeg pleier å bake rundstykker som jeg varmer hver morgen, men i det siste har det blitt lite med det, men Hatting sine frosne rundstykker er kjempegode, så de går det en del av her i huset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 15. mai 2012 #76971 Del Skrevet 15. mai 2012 ALT!!! Jeg tror jeg skal bli noe annet jeg. Politiker feks. De trenger ikke å kunne matte virker det som. Om jeg starter et parti, skriver dere under på listen? Og kom med forslag til hva som skal være i programmet (og kom med forslag til valgflesk også) Navn? Det skal være et dyrevennlig parti, og grønt selvfølgelig. Eller kanskje jeg skal satse på Narvesen på jernbanestasjonen? Smile og lage pølser, trenger vel ikke matte da heller? For de har jo kassaapparat som regner for en Men nå skal jeg ut å redde verden (eller hagen) Det er opphold ute, så jeg skal dra opp alle de sneglespiste tullipanene mine og plante plastikkblomster :gjeiper: Den drakta syntes jeg ser ut som en slags bondehær drakt fra 1800 tallet, men om det er en "nasjonaldrakt" fra stedet er det rart at han ikke får bruke den Jeg hadde stemt på deg, jeg Surre Men jeg synes du skal følge drømmen din, fullføre eksamen, og ta resultatet som det kommer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 15. mai 2012 #76972 Del Skrevet 15. mai 2012 Toastjern! Har reddet meg gjennom mang en periode med null energi og matlyst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 15. mai 2012 #76973 Del Skrevet 15. mai 2012 Hvor lang tid tar det før "tomhetsfølelsen" i magen blir borte, når man har lagt om kostholdet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjønningen Skrevet 15. mai 2012 #76974 Del Skrevet 15. mai 2012 Jeg er altfor glad i brødmat, så det er ikke noe problem her Men, hjelper jo på om du har noe fristende da sikkert? Hva med å bake eller kjøp ferdige rundstykker som du kan varme hver dag? Jeg pleier å bake rundstykker som jeg varmer hver morgen, men i det siste har det blitt lite med det, men Hatting sine frosne rundstykker er kjempegode, så de går det en del av her i huset Hihi, jeg elsker brød så lenge det er varmt og skorpa er sprø og deilig. Det brødet vi har nå er nesten en uke gammelt... snufs Hatting er absolutt godt, ja, men det dumme er at jeg har blitt så glad i kaviar og ost i det siste og det synes jeg ikke passer på rundstykka deres.. de blir på en måte for tykke for det pålegget. Vil lage middag! Men jeg kan jo ikke det så tidlig på dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 15. mai 2012 #76975 Del Skrevet 15. mai 2012 Lurer på om jeg skal lage ostekake til 17.mai - om vi blir til å dra noe sted... HerrN vil sikkert bare sitte hjemme med spillet sitt.. Særlig når det er så langt meldt drittvær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 15. mai 2012 #76976 Del Skrevet 15. mai 2012 Huff, ikke meningen å gni det inn Går fint Mrs: Rofl nå blir Diablo 3 Fra KGB? OOO. All bow to our russian overlords ALT!!! Jeg tror jeg skal bli noe annet jeg. Politiker feks. De trenger ikke å kunne matte virker det som. Om jeg starter et parti, skriver dere under på listen? Og kom med forslag til hva som skal være i programmet (og kom med forslag til valgflesk også) Navn? Det skal være et dyrevennlig parti, og grønt selvfølgelig. Eller kanskje jeg skal satse på Narvesen på jernbanestasjonen? Smile og lage pølser, trenger vel ikke matte da heller? For de har jo kassaapparat som regner for en Men nå skal jeg ut å redde verden (eller hagen) Det er opphold ute, så jeg skal dra opp alle de sneglespiste tullipanene mine og plante plastikkblomster :gjeiper: Den drakta syntes jeg ser ut som en slags bondehær drakt fra 1800 tallet, men om det er en "nasjonaldrakt" fra stedet er det rart at han ikke får bruke den Tull og tøys frøken. Går nok fint på denne eksamen og vi er mange som hjelper deg om det trengs Tipper sneglene spiser plast blomstene også Jeg er altfor glad i brødmat, så det er ikke noe problem her Men, hjelper jo på om du har noe fristende da sikkert? Hva med å bake eller kjøp ferdige rundstykker som du kan varme hver dag? Jeg pleier å bake rundstykker som jeg varmer hver morgen, men i det siste har det blitt lite med det, men Hatting sine frosne rundstykker er kjempegode, så de går det en del av her i huset Kjempe glad i brødmat jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjønningen Skrevet 15. mai 2012 #76977 Del Skrevet 15. mai 2012 Ostekake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 15. mai 2012 #76978 Del Skrevet 15. mai 2012 Ser det plutselig har blitt meldt litt finere vær den 17. her i Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 15. mai 2012 #76979 Del Skrevet 15. mai 2012 Variert her I Kongsberg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 15. mai 2012 #76980 Del Skrevet 15. mai 2012 skulle bare ta en halvtime på øyet, plutselig løp tiden fra meg. ARGH. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg