Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Surrehodet
Skrevet

Jeg skal ut å lufte Boffen.

Så er det god natt for min del.

Helt utslitt jeg etter jobb, lesing og stryking av bunadsskjorter/forkle.

:goodbye:

Videoannonse
Annonse
Gjest Tekola
Skrevet

Hvorfor skal jeg alltid engasjere meg i religiøse debatter? Pokker heller :sprettoy::murvegg:

Skrevet

fittemongovær.

Gjest Tekola
Skrevet

Folk er så utrolig dumme! Og så kunnskapsløse! :murvegg:

Jeg har så lyst til å slå dem med en murstein, sende dem til et sted for å studere det de uttaler seg om og så la dem komme inn i debatten igjen. Men det er vel bare i min drømmeverden? :sjenert:

I Trondheim har det vært sært vær i dag! Det var varmt nok til å sykle ned på Solsiden i hettegenser, men blåste så mye at jeg nesten ble blåst overende på sykkelen!

Skrevet

HerrN har skikkelig spionkoffert med alle 007-filmene i - med unntak av Daniel Craig-filmene :jepp:

Men (jeg) synes WT var litt slem alikevel... :sjenert:

Oh well.

Ooo, var på meglerjakt idag. Så nå har vi fått megler til å selge leiligheten vår :jepp: Vurderer sterkt å bestille flyttebyrå.

Gjest Tekola
Skrevet

Ååh, den spionkofferten hadde jeg så innmari lyst på da jeg jobbet på filmsjappa i Tønsberg!

Så gøy at det går fremover med leilighetsstæsj, FruN! :danse:

Skrevet

Jaa :hoppendeglad:

24. mai kan ikke komme fort nok.... Blir veldig spent på hvordan N&N reagerer på at pappa'n flytter fra byen da... :sjenert:

Skrevet

Hvorfor skal jeg alltid engasjere meg i religiøse debatter? Pokker heller :sprettoy::murvegg:

Jeg har som regel å unngå å gå inn i tråder om politikk, abort, religion og lignende. Generelt hele aktuellt forumet.

Stort sett får jeg en sånn her følelse etterpå :natti::nei::eeeh::sjokkert::krangle::glare::kaklehone::pisk:

Gjest Tekola
Skrevet

Lurt! Tror jeg skal prøve på det samme. Hadde nettopp en laaaang frustrasjonsventilasjon på mannen min om statskirkediskusjonene, han lo fordi jeg ble så engasjert :fnise:

Det er ikke bare-bare å studere religionsvitenskap alltid.

1200 ord! Bare minst 1800 igjen! Dette kommer faktisk til å gå! :sjokkert:

Skrevet

Gabriel Iglesias til Norge!! :hakeslepp: JEG VIIIIIIIL!!!!!!!!!

Skrevet

JEG OGSÅ!!!!!

• Liker 1
Skrevet

DVD teller ikke! Bluray all the way!

Noe som minner meg på: jeg har 700 dvd'er jeg liksom skulle kvittet meg med. sukk.

Gjest Tekola
Skrevet

Si ifra om du trenger noen å donere dem til! :jepp:

Jeg har helt mistet oversikten over hvor mange DVD'er vi har. Men de ligger 10 i høyden, fem i bredden og tre i dybden i to plan i stereobenken vår, ca. Og så kommer tv-serier og bluray i tillegg :fnise:

Gjest Tekola
Skrevet

ÆÆæææh! NÅR?! HVOR?!

Gabriel Iglesias :rodmer:

Skrevet

Jeg vil ha Hurra for Andresens på disk... :sjenert:

Skrevet

ÆÆæææh! NÅR?! HVOR?!

Gabriel Iglesias :rodmer:

Spektrum i november.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...