Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bergmannsdrakta fra Kongsberg.

En av programlederne på NRKs 17.mai-sending er fra Kbg, og får ikke lov til å bruke den under sending fordi den så for militær/uniform ut.

Min lenke

Endret av FruN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Bergmannsdrakta fra Kongsberg.

En av programlederne på NRKs 17.mai-sending er fra Kbg, og får ikke lov til å bruke den under sending fordi den så for militær/uniform ut.

Fra KGB? :omg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Surrehodet

surreeee- hva er det du sliter med nå? prosent?

kan forsøke å hjelpe vet du :)

ALT!!! :tristbla:

Jeg tror jeg skal bli noe annet jeg. Politiker feks. De trenger ikke å kunne matte virker det som.

Om jeg starter et parti, skriver dere under på listen?

Og kom med forslag til hva som skal være i programmet (og kom med forslag til valgflesk også)

Navn?

Det skal være et dyrevennlig parti, og grønt selvfølgelig.

Eller kanskje jeg skal satse på Narvesen på jernbanestasjonen? Smile og lage pølser, trenger vel ikke matte da heller? For de har jo kassaapparat som regner for en :sjenert:

Men nå skal jeg ut å redde verden (eller hagen) Det er opphold ute, så jeg skal dra opp alle de sneglespiste tullipanene mine og plante plastikkblomster :gjeiper:

Den drakta syntes jeg ser ut som en slags bondehær drakt fra 1800 tallet, men om det er en "nasjonaldrakt" fra stedet er det rart at han ikke får bruke den :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange her inne synes det er jævlig kjipt å "smør på brødskiva si sjøl" som Lynni Treekrem så fint synger?

Jeg er kjempesulten igjen og sitter og vurderer om jeg skal gidde å lage meg noe å spise eller ikke. Dilemma. :sjenert:

Ikke er jeg særlig glad i brødmat heller... er det virkelig verdt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er altfor glad i brødmat, så det er ikke noe problem her :sjenert: Men, hjelper jo på om du har noe fristende da sikkert? Hva med å bake eller kjøp ferdige rundstykker som du kan varme hver dag? Jeg pleier å bake rundstykker som jeg varmer hver morgen, men i det siste har det blitt lite med det, men Hatting sine frosne rundstykker er kjempegode, så de går det en del av her i huset :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

Jeg tror jeg skal bli noe annet jeg. Politiker feks. De trenger ikke å kunne matte virker det som.

Og kom med forslag til hva som skal være i programmet (og kom med forslag til valgflesk også)

Navn?

Eller kanskje jeg skal satse på Narvesen på jernbanestasjonen? Smile og lage pølser, trenger vel ikke matte da heller? For de har jo kassaapparat som regner for en :sjenert:

Men nå skal jeg ut å redde verden (eller hagen) Det er opphold ute, så jeg skal dra opp alle de sneglespiste tullipanene mine og plante plastikkblomster :gjeiper:

Den drakta syntes jeg ser ut som en slags bondehær drakt fra 1800 tallet, men om det er en "nasjonaldrakt" fra stedet er det rart at han ikke får bruke den :klo:

Jeg hadde stemt på deg, jeg Surre :klem: Men jeg synes du skal følge drømmen din, fullføre eksamen, og ta resultatet som det kommer :klem:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er altfor glad i brødmat, så det er ikke noe problem her :sjenert: Men, hjelper jo på om du har noe fristende da sikkert? Hva med å bake eller kjøp ferdige rundstykker som du kan varme hver dag? Jeg pleier å bake rundstykker som jeg varmer hver morgen, men i det siste har det blitt lite med det, men Hatting sine frosne rundstykker er kjempegode, så de går det en del av her i huset :spise:

Hihi, jeg elsker brød så lenge det er varmt og skorpa er sprø og deilig. Det brødet vi har nå er nesten en uke gammelt... snufs :(

Hatting er absolutt godt, ja, men det dumme er at jeg har blitt så glad i kaviar og ost i det siste og det synes jeg ikke passer på rundstykka deres.. de blir på en måte for tykke for det pålegget. :roll:

Vil lage middag! Men jeg kan jo ikke det så tidlig på dagen! :kokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal lage ostekake til 17.mai - om vi blir til å dra noe sted... HerrN vil sikkert bare sitte hjemme med spillet sitt.. Særlig når det er så langt meldt drittvær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ikke meningen å gni det inn :sjenert:

Går fint :) Mrs: Rofl nå blir Diablo 3 :sjenert::fnise:

Fra KGB? :omg:

OOO. All bow to our russian overlords :pls:

Navn?

Tull og tøys frøken. Går nok fint på denne eksamen og vi er mange som hjelper deg om det trengs :) Tipper sneglene spiser plast blomstene også :kjefte:

Kjempe glad i brødmat jeg også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

skulle bare ta en halvtime på øyet, plutselig løp tiden fra meg. ARGH.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...