Gjest Tekola Skrevet 14. mai 2012 #76921 Del Skrevet 14. mai 2012 Jeg har litt for mange sangreferanser i dag, men men. Faren var løytnant i heimevernet men Ivar hadde en Fender-gitar som hang sånn i høyde med knærne, for faren var en jævel av en far. Kanskje et tegn på for mye Burn og for lite søvn? Kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 14. mai 2012 #76922 Del Skrevet 14. mai 2012 Det er en drøm alle har som jeg ei kjente så vel Men nå overalt hvor jeg går er du savnet, morgen og kveld Jeg kunne letet langs hele verden men jeg er ikke lengre fri Når solen går ned i kveld har jeg ingen kjærlighet å gi Jeg har tatt så mange veier på kryss og på tvers Husker ikke forskjellen på nord og sør og hvilken veg som egentlig er vest Nå er det alt for sent stenen er kastet, jeg vil aldri mer se For når solen går opp var det deg jeg om natten trengte Jeg lette etter et sted å kalle hjem og en kald novembernatt tok du meg inn Vi sa farvel til kjempen i meg jeg var ei lengre døv, ei lengre blind En plass mellom fornuft og galskap der fant jeg oss to Og i deg fant jeg tillit og kraft du er sollyset som får meg til å gro De har vært mange og rare de har vært en slags del av meg Men de er alle historie for jeg husker kun deg Som en kamphund med begge ører skjendet og bitt av i strid Har endelig alle mine tap og seire blitt kun et minne i tid Din hånd gjør meg vakker og dine øyne får meg til å se Dine ord stopper opp tiden når du spør er jeg ikke vanskelig å be Det lille store du gir meg er verd alt jeg har til deg Slik morgensolen lyser opp smilet når jeg våkner hos deg. denne sitter jeg og tafser på i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 15. mai 2012 #76923 Del Skrevet 15. mai 2012 Jeg liker tekststilen din, WT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 15. mai 2012 #76924 Del Skrevet 15. mai 2012 det blir mye fortelling og følelse. veldig fin ventil å få ut alt som bobler i skallen. takk for det, tekola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 15. mai 2012 #76925 Del Skrevet 15. mai 2012 Jeg er stor fan av å bruke skriving som måte å uttrykke følelser på. Men det er sikkert fordi jeg aldri har vært flink muntlig. Jeg mister ordene, fomler med formuleringer og ender opp med å si helt andre ting enn det jeg skulle. Når jeg skriver, derimot, klarer jeg meg som oftest mye bedre. På ungdomsskolen tok jeg livet av alle mobberne mine med fullt navn i stilene jeg skrev. Læreren var litt bekymret husker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 15. mai 2012 #76926 Del Skrevet 15. mai 2012 jeg har aldri vært flink til å sette ord på følelser, og med bakgrunn i hva jeg har "jobbet" med så har det blitt mye innestengte og voldsomt kjipe følelser jeg ikke har fått ut av systemet. Det er en tid på morgenen da fuglene nekter synge sangen sin Når vinden blåser inn all slags inntrykk og øynene dine svir når du gnir dem inn Du kan ikke se slettene eller bakkene fordi det ligger menn der gresset skulle gro Innimellom vandrer mødre og leter etter sine barn de leter blant sinne og redsel, tårer og blod Legg ditt hodet på min pute og vis meg himmelen Jeg drepte en ung mann idag jeg plasserte et skudd der hans liv engang var De kalte meg en helt og klappet mine skuldre og plasserte en medalje der hjertet mitt engang var Men jeg vil ikke drepe enda flere for nå vet jeg hvor galt det er Den unge mannen hadde en far og mor og for slike som dem kan jeg ikke gjøre dette mer Løft opp skjørtet ditt litt høyere og vis meg himmelen Om noen timer vil jeg være ventet og lenge før denne dagen er forbi Vil jeg gjøre opp min gjeld til de jeg felte mot lyset vil restene av meg sakte gli Og de vil ta meg tilbake til krigen hvor mennesker er fortapte, sivile eller hær Jeg vil endelig møte igjen mine venner ja, selv mine fiender vil ta imot meg der Så legg dine lepper tett rundt mine og vis meg himmelen Legg din varme hånd på min kalde panne og la meg komme til himmelen da hjelper det å få det ut, og det gjør ekstra godt å kle på det en melodi og faktisk få det ut med din egen lyd av følelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 15. mai 2012 #76927 Del Skrevet 15. mai 2012 Ih, gåsehud! Dessuten er det jo en mye bedre løsning enn å søke hjelp hos Kong Alkohol. Han er sjeldent hjelpsom, i hvert fall ikke på en god måte. Så stille det var her i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 15. mai 2012 #76928 Del Skrevet 15. mai 2012 Aldri hilst på alkohylene, med god grunn. Jah, var stille. Jeg slengte meg i sofaen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 15. mai 2012 #76929 Del Skrevet 15. mai 2012 Det er så lyst ute! Jeg blir helt døgnvill, jeg. Jeg har igjen totalt 3000 ord å skrive innen fredag. Herregud, jeg kommer faktisk til å bli ferdig. Og ha tid til å pirke. Det hadde jeg faktisk ikke trodd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 15. mai 2012 #76930 Del Skrevet 15. mai 2012 Usj, misunner deg ikke. Hva skriver du om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 15. mai 2012 #76931 Del Skrevet 15. mai 2012 Jeg skriver på to oppgaver, den ene handler om Røde kors og nøytralitet i forbindelse med religion (her har jeg skrevet 6800 ord av ca. 8000), den andre om religion og modernitet som tema (1400 ord av 3000-4000). Det er veldig spennende temaer, og jeg har lært mye. Men nå begynner jeg å bli sliten og lei! Dessuten har jeg noen formuleringer som er så på trynet muntlige og vage at jeg har lyst til å bitchslappe meg selv. Da er det godt å ha en far som er flink med språk som kan påpeke de verste. Du sliter fortsatt med å bli venn med søvnen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 15. mai 2012 #76932 Del Skrevet 15. mai 2012 Rugby laget Leeds Rhinos ble stiftet i 1870 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 15. mai 2012 #76933 Del Skrevet 15. mai 2012 Verdens elsdte fotball klubb Sheffield FC ble stiftet i 1857 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 15. mai 2012 #76934 Del Skrevet 15. mai 2012 Jeg og søvn funker dårlig. Hadde teken på det under siste forhold, da hadde jeg ro. I går gjorde jeg bare noe forjævlig dumt, som gjør ting veldig tankefullt her. ...jeg kysset en annen ex. Eller, vi gjorde det sammen. Og jeg fatter ikke hva, hvordan eller hvorfor det skjedde. Je suis un imbesile. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 15. mai 2012 #76935 Del Skrevet 15. mai 2012 jeg har fått Everton supporter sangen Its a grand old team på hjernen. jeg er lys våken..........vurderer om jeg bare skal droppe og sove og holde meg våken til i morgen kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 15. mai 2012 #76936 Del Skrevet 15. mai 2012 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 15. mai 2012 #76937 Del Skrevet 15. mai 2012 God morgen WT du er en tekstskriver som er helt fantastisk. Ser for meg at du sitter i din nye bolig, med en egen skrivekrok og gir oss tekster som slår oss overende med sin kraft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 15. mai 2012 #76938 Del Skrevet 15. mai 2012 (endret) God morgen Haha, fikk god natt fra en kamerat som har spilt Diablo 3 til nå Endret 15. mai 2012 av Rofl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. mai 2012 #76939 Del Skrevet 15. mai 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjønningen Skrevet 15. mai 2012 #76940 Del Skrevet 15. mai 2012 Jeg og vil spille diablo! Desverre ser jeg meg nødt til å konsentrere meg om å komme gjennom eksamen først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg