Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Gjest Surrehodet

Jeg skal ut å lufte Boffen.

Så er det god natt for min del.

Helt utslitt jeg etter jobb, lesing og stryking av bunadsskjorter/forkle.

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tekola

Folk er så utrolig dumme! Og så kunnskapsløse! :murvegg:

Jeg har så lyst til å slå dem med en murstein, sende dem til et sted for å studere det de uttaler seg om og så la dem komme inn i debatten igjen. Men det er vel bare i min drømmeverden? :sjenert:

I Trondheim har det vært sært vær i dag! Det var varmt nok til å sykle ned på Solsiden i hettegenser, men blåste så mye at jeg nesten ble blåst overende på sykkelen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HerrN har skikkelig spionkoffert med alle 007-filmene i - med unntak av Daniel Craig-filmene :jepp:

Men (jeg) synes WT var litt slem alikevel... :sjenert:

Oh well.

Ooo, var på meglerjakt idag. Så nå har vi fått megler til å selge leiligheten vår :jepp: Vurderer sterkt å bestille flyttebyrå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tekola

Ååh, den spionkofferten hadde jeg så innmari lyst på da jeg jobbet på filmsjappa i Tønsberg!

Så gøy at det går fremover med leilighetsstæsj, FruN! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa :hoppendeglad:

24. mai kan ikke komme fort nok.... Blir veldig spent på hvordan N&N reagerer på at pappa'n flytter fra byen da... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal jeg alltid engasjere meg i religiøse debatter? Pokker heller :sprettoy::murvegg:

Jeg har som regel å unngå å gå inn i tråder om politikk, abort, religion og lignende. Generelt hele aktuellt forumet.

Stort sett får jeg en sånn her følelse etterpå :natti::nei::eeeh::sjokkert::krangle::glare::kaklehone::pisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Lurt! Tror jeg skal prøve på det samme. Hadde nettopp en laaaang frustrasjonsventilasjon på mannen min om statskirkediskusjonene, han lo fordi jeg ble så engasjert :fnise:

Det er ikke bare-bare å studere religionsvitenskap alltid.

1200 ord! Bare minst 1800 igjen! Dette kommer faktisk til å gå! :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DVD teller ikke! Bluray all the way!

Noe som minner meg på: jeg har 700 dvd'er jeg liksom skulle kvittet meg med. sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tekola

Si ifra om du trenger noen å donere dem til! :jepp:

Jeg har helt mistet oversikten over hvor mange DVD'er vi har. Men de ligger 10 i høyden, fem i bredden og tre i dybden i to plan i stereobenken vår, ca. Og så kommer tv-serier og bluray i tillegg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...