Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nice! :)

Inspirert av youtube?

Nei hehe. Det er ikke så vanskelig :) Men finnes jo masse sånne topper rundt om, men litt ekstra gøy når man har gjort det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehodet

Rofle er det den søte meklerdamen som forsøker å sjekke deg opp som har den 2 mannsboligen? :fnise:

Husk at du må hiolde deg på rett side av byen nå da :fnise:

Nozze :rodmer:

Jeg blir så glad når jeg leser at du er fornøyd med eksamen og at du fant fint frem.

Nuh skal jeg lese litt matematikk.

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Applecore

Nei hehe. Det er ikke så vanskelig :) Men finnes jo masse sånne topper rundt om, men litt ekstra gøy når man har gjort det selv.

Ah, ok.

Jeg hadde nemlig ikke hørt om fenomenet før jeg så en video om det på youtube her om dagen :gjeiper:

Men jeg tror jammen jeg skal prøve det selv snart :)

Har jo nesten bare svarte klær i skapet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, ok.

Jeg hadde nemlig ikke hørt om fenomenet før jeg så en video om det på youtube her om dagen :gjeiper:

Men jeg tror jammen jeg skal prøve det selv snart :)

Har jo nesten bare svarte klær i skapet :fnise:

Ja finnes garantert youtube videoer :)

På den røde har jeg lagt den i dusjen flatt og kastet klor på slik at det lander tilfeldig her og der, det var en t-skjorte som jeg har klippet av ermer og litt nedover på sidene.

Den andre har jeg knyttet opp i masse gummistrikker her og der og lagt i en bøtte med litt klor og vann. Etterpå når jeg har tatt av strikkene har jeg kastet litt klor på fra avstand for å få "prikker".

Etterpå har jeg skyllet de for så å vaske i maskin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud som jeg har prokastinert idag. kg, milforum, ebay.. men jeg ble ferdig med jobb allikevel! ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Var så lite klær på så jeg ble litt distrahert Nozze :sjenert:

Bra du følte det gikk fint på eksamen Nozze. Flink pike :jepp:

Jeg skal på visning i dag på en tomansbolig som egentlig er litt for stor og kanskje for dyr men den var meget fin og kunne fint ha bod der så da må jeg nesten se på den.

synes du jeg er så fin og flekkete rofl? :fnise:

bo i hus alene? :hakeslepp:

stakar deg om du må vaske hver uke selv og vedlikeholde hele huset selv sier nå jeg :fnise:

takk surre :) det gikk så fint så! hvordan går det med lesinga di? :lete:

jadda eple :) jeg fant frem.. slo følge med en svensk dude som skulle ha eksamen i no off-shore greier..vi gikk rett på vi :nigo: takk for at du informerte meg med stor og liten narvesen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bo i hus alene? :hakeslepp:

stakar deg om du må vaske hver uke selv og vedlikeholde hele huset selv sier nå jeg :fnise:

hysj nå, jeg har nå 270kvm med hus jeg skal bo alene i :P og vaske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest HuskyPusky

Jeg henter huskypusky, men har ikke helt skjønt greia med instagram enda.. Vet ikke åssen jeg legger til folk hel:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...