Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest odisi73

Wow,5000+ Mynona,da har du sagt mye bra :fnise:

Og ja Rofl,det har gått sent med innlegg hos meg også etter de flyttet tråden fra ordleker :fnise: kanskje vi skulle henge litt mer i å skravle :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei den er på størrelse med en av de litt større klinkekulene. Hun mente den måtte skjæres i. Å det ville hun ikke gjøre pga de har skjært så mange ganger der.

Men hva vil hun gjøre da? Medikamentell behandling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Hei Gia :klemmer: har du endelig fri noen dager nå?

Jeg skal ned i første etasje å lage meg en kopp kaffe til :sjenert:

Drikker jeg kopp to nå så må jeg ta en tablett ellers begynner jeg å brenne i magen :tristbla: jeg hater å spise tabletter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI GIA! Stor :klem: til deg ærede herre. Håper det går litt bedre med deg også.

Old school gangster rap på meg i dag. Startet med Dr. Dre, 2pac, eminem, Tommy T. Går vel over i blues eller rock seinere tipper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå på google translate og oversett fra norsk til engelsk: Menn er menn og menn bør vaske huset.

Haha!

Gjør det samme med Ole Ivars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På trening i går sparret jeg mot ei veldig pen jente :) Problemet er at jeg ikke visste hvor jeg skulle slå/sparke henne :fnise: Så det ble til at hun fikk veldig mange spark/slag i brystet. Håper jeg er tilgitt.

-Før dere dømmer meg som ekkel; treffpunktet var solar plexus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne forkjølelsen er hvertfall godt for noe. Er støl i magen etter hosting, så jeg får da trent litt selv om jeg ligger i ro hele tiden :trene:

Men har sykt vondt i ryggen. Den liker ikke at jeg ligger hele dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Ole ivars sin var bra :fnise:

R&B skal liksom være Rhythm and blues. Hva i all verden har det som går under R&B nå for tiden med Rhythm and blues?

For en sport du driver med Matmet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

R&B skal liksom være Rhythm and blues. Hva i all verden har det som går under R&B nå for tiden med Rhythm and blues?

For en sport du driver med Matmet?

Hehe, jeg får bare tåle å bli avslørt (om hun er her). Det heter Muay Thai (thaiboksing) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

Hei sneaky :ninja: LB! Hvordan går det med den frøkenen?

Ahh, Muay thai. Stilig det :)

Går fint med meg, er stiv og støl. Men det føles godt å ha brukt muskler igjen :jepp:

Hvordan har du det i dag da, Rofl? :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Gia :klemmer: har du endelig fri noen dager nå?

Jeg skal ned i første etasje å lage meg en kopp kaffe til :sjenert:

Drikker jeg kopp to nå så må jeg ta en tablett ellers begynner jeg å brenne i magen :tristbla: jeg hater å spise tabletter.

HEI GIA! Stor :klem: til deg ærede herre. Håper det går litt bedre med deg også.

Jeg har nok ikke fri - men ingen netter denne uken. Jeg holder på å forberede et seminar jeg skal lede i helgen, og han som skulde lede det sammen med meg kommer ikke, så jeg er lidt sur. Ellers kaver jeg rundt i pølen som sedvanlig...

Jeg synes det er historieløst, forvirrende og fornærmende å bruke betegnelsen R&B om den kattemusikken som i bedste fald høres ud som dårlig syntetisk Tamla Motown ripoff. Jeg synes det er helt utrolig at ikke noen har reagert på dette? Det er jo historieforfalskning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er forståli odisi. jeg tror det er flere her i norge som ikke vet hva det er, enn folk som vet hva det er! ;)

ooooog mynona:

GRATTIS MED 10.000 PASSERTE INNLEGG!!

:hoppendeglad:

:ol:

:skaal:

På min profil står det at jeg har 9886 innlegg :klo: Dette var snodig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Går fint med meg, er stiv og støl. Men det føles godt å ha brukt muskler igjen :jepp:

Hvordan har du det i dag da, Rofl? :blomst:

Ikke så gale siden jeg ble lagt an på av en pen jente/dame i går. Ikke at jeg viste det før jeg ble fortalt det men det er jo kjekt :)

Jeg har nok ikke fri - men ingen netter denne uken. Jeg holder på å forberede et seminar jeg skal lede i helgen, og han som skulde lede det sammen med meg kommer ikke, så jeg er lidt sur. Ellers kaver jeg rundt i pølen som sedvanlig...

Jeg synes det er historieløst, forvirrende og fornærmende å bruke betegnelsen R&B om den kattemusikken som i bedste fald høres ud som dårlig syntetisk Tamla Motown ripoff. Jeg synes det er helt utrolig at ikke noen har reagert på dette? Det er jo historieforfalskning!

Er veldig enig. Er rett å slett en kriminell handling de har begått. Finnes ikke noe R&B i det som går under R&B nå for tiden. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som er ekte RnB?? Kan du/dere legge ut en youtubevideo?

God, gammeldags, ærlig blues. Som f. eks. Muddy Waters, B.B.King, John Lee Hooker, Son Seals, Blind Lemon Jefferson og Leadbelly. Bare for å nevne noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...