Pene sko... Skrevet 12. april 2012 #70781 Del Skrevet 12. april 2012 Booty-call Jeg er for gammel til å skjønne alle disse ungdommelige orda Det er en date med høy sannsynlighet for sex. Praktisk talt en invitasjon til sextreff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 12. april 2012 #70782 Del Skrevet 12. april 2012 Ut på shopping i dag! Fikk en uventet pengegave, så nå skal jeg skjemme meg selv bort litt! Og så skal resten av pengene gå til bryllupsreise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 12. april 2012 #70783 Del Skrevet 12. april 2012 Hei onkel Gia. Dr. Barbie sier jeg har en betennelse i såret med abscess. Dumme kne, dette er 2 infeksjon jeg har i det svartens dritt kneet Så kjedelig.... Men nå var du i hvert fald flink som kom deg fort til legen. Har du fått drenert abscessen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 12. april 2012 #70784 Del Skrevet 12. april 2012 gidder noen komme innom med en hammer, knakke meg solid i bakhodet til jeg sovner et par timer? grundig lei. Er stygt redd for hvis noen knakker deg i hodet med en hammer så er det ikke sikkert du vokner når du skal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 12. april 2012 #70785 Del Skrevet 12. april 2012 njaaaaaaaa.... dere er jo ikke kjærester enda pene sko. så du har i teorien ikke vært utro- men jeg synes IKKE dobbeldating er greit for det! jeg synes du ikke burde ha vært så svak, og takket ja til tilbudet til tøsa. ( hehe, jeg mener ikke noe negativt med å si tøsa, jeg bare vet ikke hva hun heter, så "daten" og "tøsa" er en fin måte å skille dem på ) men det er jo ikke så lett å skru tiden tilbake.. gå på daten i kveld, og om du liker henne godt, så glem tøsa! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 12. april 2012 #70786 Del Skrevet 12. april 2012 Takk, Noz. Det var nøyaktig det jeg trengte å høre akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 12. april 2012 #70787 Del Skrevet 12. april 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 12. april 2012 #70788 Del Skrevet 12. april 2012 Så kjedelig.... Men nå var du i hvert fald flink som kom deg fort til legen. Har du fått drenert abscessen? Nei den er på størrelse med en av de litt større klinkekulene. Hun mente den måtte skjæres i. Å det ville hun ikke gjøre pga de har skjært så mange ganger der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 12. april 2012 #70789 Del Skrevet 12. april 2012 Det er en date med høy sannsynlighet for sex. Praktisk talt en invitasjon til sextreff. Driver dere på sånt nå da Ehm kanskje jeg må tyvlytte når tenåringene i huset sitter i telefonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 12. april 2012 #70790 Del Skrevet 12. april 2012 (endret) Double dating ikke noe kjekt, enig med Nozzingen Haha, passe deg så du ikke hører ting du ikke vil høre da Odisi :gjeiper: Endret 12. april 2012 av Rofl 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 12. april 2012 #70791 Del Skrevet 12. april 2012 God morgen! Mynona, har du begyndt å avvikle bomullsplantagen? Ja, endelig begynner bomullsplantasjen å avta. Men nesefossen har overtatt da... Ut på shopping i dag! Fikk en uventet pengegave, så nå skal jeg skjemme meg selv bort litt! Og så skal resten av pengene gå til bryllupsreise ÅH!! Så herlig! Enig med Noz, PeneSko!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 12. april 2012 #70792 Del Skrevet 12. april 2012 Booty-call Jeg er for gammel til å skjønne alle disse ungdommelige orda jeg er ikke inn i disse ungdommelige orda selv, men booty-call er vel ikke et slikt tror jeg? det er bare lite brukt i norge.. men jeg hører det ofte på amerikanske filmer og serier- riktignok av voksne faktisk ( alan og kandi i Two and a half men for.eks) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 12. april 2012 #70793 Del Skrevet 12. april 2012 Takk, Noz. Det var nøyaktig det jeg trengte å høre akkurat nå. Double dating ikke noe kjekt, enig med Nozzingen Haha, passe deg så du ikke hører ting du ikke vil høre da Odisi :gjeiper: Enig med Noz, PeneSko!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 12. april 2012 #70794 Del Skrevet 12. april 2012 Jeg ble introdusert for begrepet Bootie Call når jeg var 14 ellerno Gjennom denne sangen: Men der jeg kommer fra bruker vi det uttrykket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 12. april 2012 #70795 Del Skrevet 12. april 2012 jeg er ikke inn i disse ungdommelige orda selv, men booty-call er vel ikke et slikt tror jeg? det er bare lite brukt i norge.. men jeg hører det ofte på amerikanske filmer og serier- riktignok av voksne faktisk ( alan og kandi i Two and a half men for.eks) Ha,ha,ha jeg elsker den serien Jeg har vært med samme mann i så mange år at slike ting går meg forbi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 12. april 2012 #70796 Del Skrevet 12. april 2012 Er stygt redd for hvis noen knakker deg i hodet med en hammer så er det ikke sikkert du vokner når du skal Åh, går så bra så. gamle liket mitt tåler litt juling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 12. april 2012 #70797 Del Skrevet 12. april 2012 Double dating ikke noe kjekt, enig med Nozzingen Haha, passe deg så du ikke hører ting du ikke vil høre da Odisi :gjeiper: Sant nok,vil ikke vite alt de gjør,men noe vil jeg vite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 12. april 2012 #70798 Del Skrevet 12. april 2012 (endret) det er forståli odisi. jeg tror det er flere her i norge som ikke vet hva det er, enn folk som vet hva det er! ooooog mynona: GRATTIS MED 10.000 PASSERTE INNLEGG!! Endret 12. april 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 12. april 2012 #70799 Del Skrevet 12. april 2012 OI!! Har jeg det?! Har ikke fått med meg Tænk ju! Passerte faktisk 5000 plusser i går og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 12. april 2012 #70800 Del Skrevet 12. april 2012 (endret) Nozzingen flink Hihi, morsomt å høre igjen gamle sanger når man blir eldre og faktisk får med seg hva de egentlig synger om Fått en del aha opplevelser slik. Og ja Surre Nozze rett men du har rett du også for det hadde ikke forundret meg om min søster hadde dratt meg med på flere visninger med den megleren (eller dratt alene for å "avhøre" ho). Hun ganske så utspekulert til tider Gratulerer Mynona! Ikke kommet meg opp til 5k enda jeg etter at jeg sluttet med alle ord lekene. Hihi. Mye rart man får vite om man begynner å høre etter Odisi Endret 12. april 2012 av Rofl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg