Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hannee

Ikke noe særlig. Har obligatorisk dag i dag, så må dra på skolen. Føles som om hodet mitt er murstein og vanskelig å få i seg mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehodet

Haha. Ikke noe problem om det er riktig fyr du har funnet deg Mynona :)

Ikke flytte nei Surre. Hjelper min søster med å finne en leilighet og jeg fant en spennende jobb i Oslo som jeg likte.

Da var mamma kjørt og levert hjem. Nå meg endelig lazy på sofaen :)

Åh så du gir opp denne fantastiske byen som har 0 dager med sol...... :fnise:

Hvor skal søsteren din bo hen da? Hun kommer nok til bare å gå på visninger som denne flørtete megleren har :rodmer:

Jeg får starte dagen her, HA EN STRÅLENDE DAG ALLE GODINGER, OG MY..... EN GOD BEDRING :klemmer: TIL DEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når det står Google så er det vel ikke en bruker - da er det noen som har søkt noe via Google og leser her inne, tror jeg :jepp:

Nei, da står det gjest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Åh så du gir opp denne fantastiske byen som har 0 dager med sol...... :fnise:

Hvor skal søsteren din bo hen da? Hun kommer nok til bare å gå på visninger som denne flørtete megleren har :rodmer:

Jeg får starte dagen her, HA EN STRÅLENDE DAG ALLE GODINGER, OG MY..... EN GOD BEDRING :klemmer: TIL DEG

heeii surra! :vinke:

hehe, jeg tror du misforsto litt..megleren var av det kvinnelige kjønn, som altså flørtet med roflen, ikke med søsteren hans :ler:

husky- jeg hadde aldri trodd at du bare er 25 år! heheeee... ble litt satt ut da jeg leste det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah, jeg hadde liksom bestemt meg for å spille rent. Og plutselig får jeg et forbanna booty-call. Greit nok, men jeg skal jo på date med en annen i kveld som jeg for såvidt tror passer meg bedre.

Problemet er at jeg var så dum og svarte ja for svarte svingende. Så nå sitter jeg her med en jævlig uggen følelse. Hvis daten i kveld går så bra som jeg håper og tror kan ikke jeg gå med på en booty-call med en annen. Ah, fuck!

Burde jeg avlyse daten med hun andre, eller synes dere dobbeldating er ok i startfasen?

Jeg snakket med hun jeg skal treffe over telefon forleden. Hun kunne virke en smule betatt. Hun forsøkte å holde samtalen i gang hele tiden, pratet i ett sett og flirte som en fjortenåring. Dette er da en voksen dame, eldre enn meg.

På toppen av det hele er det eksamen om noen få uker, dermed har jeg strengt talt ikke tid til dating. : /

Jeg trengte en utblåsing...

Endret av Pene sko...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest EryMax

Hei onkel Gia. Dr. Barbie sier jeg har en betennelse i såret med abscess. Dumme kne, dette er 2 infeksjon jeg har i det svartens dritt kneet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gidder noen komme innom med en hammer, knakke meg solid i bakhodet til jeg sovner et par timer? grundig lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...