Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Takk!

Etterpå skal jeg lese litt om arterier tror jeg.

Tren godt!

Arterier er gøy! Er du på fysiologi eller anatomi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På vei hjem med bybanen etter å ha levert bilen.

Burde vel trent jeg også. Kommer ikke i bedre form av å være lazy som jeg er for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

Visste du at den lengste nerva i kroppen knytter øyeeplet og anus sammen??

Den kalles analoptisk nerve, og er ansvarlig for at folk har et bedritent syn på livet. Tror du meg ikke?

Prøv å napp ut et hår fra ræva og se om du får tårer i øynene... :jepp:

:hoho:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kalles analoptisk nerve, og er ansvarlig for at folk har et bedritent syn på livet. Tror du meg ikke?

Nervus oculorectalis? Eller kanskje n. anolacrimalis (som knytter sammen anus og tåresekken)?

Nå treffer du akkurat min håbløse humor!

Endret av Giacomo_P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Jeg husker vi lagde granskuddte på barneskolen en gang :jepp: Og en av lærerene mine sa de pleide å tygge hele korn som "tyggis" når de var små, så det måtte vi og prøve (på eget initiativ). Det var masse kornåkre rundt skolen :jepp:

det gjorde vi også! det smakte ikke godt! lærerene lurte oss også til å smakte på maurpiss husker jeg :ler:

Rofl: Hvis du flytter ind i nabohuset, skal du få en KU av meg! Så kan vi heller krangle om budeiene....

dere kan få en ku av meg :jepp: familien min eier en gård- den som mamman min vokste opp på! men da vil jeg være budeia altså! jeg er ganske flink når det kommer til gårdsbruk :fnise: var med bestefar ofte på ting ja :rodmer: *savn savn :grine: *

Jeg skal lage pannekaker til middag!

naaaammeeeee! pannekaker er favoritten miiin! :rodmer:

haaaaahahaaa :skratte: den var god!! den må jeg kopiere til facebukkstatusen min :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Ha,ha,ha Light :hoho: har du prøvd å se om det stemmer siden du sier det er sant :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal aldri igjen steke bacon i panne! Myyye bedre i ovnen! :jepp:

Jeg har ikke peil på atrerier, så holder meg til å dele ut klemmer til de som vil ha! :jepp::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så klart :D

Det er den største av de to arteriene i underarmen, og kommer fra a. brachialis, som deler seg under fossa cubiti. Den andre grenen er a. ulnaris. Radialisarterien er den du kjender pulsen på i håndleddet.

Får jeg en klem nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den største av de to arteriene i underarmen, og kommer fra a. brachialis, som deler seg under fossa cubiti. Den andre grenen er a. ulnaris. Radialisarterien er den du kjender pulsen på i håndleddet.

Får jeg en klem nå?

Jaaaaaaaa :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...