Giacomo_P Skrevet 9. april 2012 #70081 Del Skrevet 9. april 2012 Jeg vurderer å starte en treningsdagbok.. Kanskje jeg da klarer å holde motivasjonen oppe Vi kommer og maser på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. april 2012 #70082 Del Skrevet 9. april 2012 Jeg vurderer å starte en treningsdagbok.. Kanskje jeg da klarer å holde motivasjonen oppe God ide, Light! Så kan jeg kanskje få en liten hybel inne hos deg, og prøve å finne motivasjon også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. april 2012 #70083 Del Skrevet 9. april 2012 Kreklingen er et venlig bær. Jeg vil gjerne kaldes krekling! Greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 9. april 2012 #70084 Del Skrevet 9. april 2012 Så koselig med alle bærene dere har. Går fint med prøving av islaging Giacomo. Jeg anbefaller at du skaffer deg en iskrem maskin som har innebygd frysing. Mye raskere og lettere med en slik en. Lager bare sorbet jeg siden jeg ikke kan få fatt i rein kumelk men det mye godt i slikt også. Har en slik oldschool maskin jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 9. april 2012 #70085 Del Skrevet 9. april 2012 Jeg begynner å se en ende på hjerneslag oppgaven tror jeg. Håper forskningsartiklene mine er godkjente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 9. april 2012 #70086 Del Skrevet 9. april 2012 Det står nok ikke høyest på prioriteringslisten - men jeg kan jo ønske meg det som nabogave når du flytter ind? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 9. april 2012 #70087 Del Skrevet 9. april 2012 (endret) må man ha ren kumelk for å lage is i maskin? Trodde fløte var veien å gå jeg.. Det er sånn tilleggsting til Kenwood-maskina du har, Rofl? Endret 9. april 2012 av FruN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 9. april 2012 #70088 Del Skrevet 9. april 2012 Jeg begynner å se en ende på hjerneslag oppgaven tror jeg. Håper forskningsartiklene mine er godkjente. Gratulerer! Hvis artiklene du har brukt kommer fra anerkjendte kilder, og er peer-reviewed, burde det ikke være noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 9. april 2012 #70089 Del Skrevet 9. april 2012 Hehe. Om jeg har penger til å flytte inn ved siden av deg skal du heller få en slik! Nop man trenger ikke det FruN men jeg tåler bare melk som ikke er blitt tullet med av meieriet! Hadde vært praktisk om det var til Kenwood maskinen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 9. april 2012 #70090 Del Skrevet 9. april 2012 Rofl: Hvis du flytter ind i nabohuset, skal du få en KU av meg! Så kan vi heller krangle om budeiene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 9. april 2012 #70091 Del Skrevet 9. april 2012 Gratulerer! Hvis artiklene du har brukt kommer fra anerkjendte kilder, og er peer-reviewed, burde det ikke være noe problem. Takk Den ene er fra tidsskriftet, den andre fant jeg på sykepleien.no men ser ut som en forskningsartikel. Jeg hadde tenkt bruke tidsskriftet mer, men siden fungerte ikke. Ellers har jeg brukt faglitteratur og helsedirektoratet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 9. april 2012 #70092 Del Skrevet 9. april 2012 Nop man trenger ikke det FruN men jeg tåler bare melk som ikke er blitt tullet med av meieriet! Hadde vært praktisk om det var til Kenwood maskinen. aaah! Men! Du som gjerne drar bort på bondens marked og sånt, kanskje du kunne snakket med en av melkebøndene der, og spurt om du kunne kjøpt upasteurisert melk fra de? Eller er det mer "tukling" meieriene driver med du ikke tåler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rodrik Cassel Skrevet 9. april 2012 #70093 Del Skrevet 9. april 2012 Det finnes ingen mennesker som er mer barnslige en politikere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 9. april 2012 #70094 Del Skrevet 9. april 2012 Det kunne jeg nok FruN. Så lenge den ikke er tuklet med så går det fint. Hihi. Høres ut som en god plan Giacomo. Vi får satse på at det kommer flere budeier så det ikke blir krangling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 9. april 2012 #70095 Del Skrevet 9. april 2012 Jeg tar meg en øl, siden det er mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 9. april 2012 #70096 Del Skrevet 9. april 2012 Hihi. Høres bra ut Giacomo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 9. april 2012 #70097 Del Skrevet 9. april 2012 Tåler du ikke melk som er tuklet med i mad heller, Rofl? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 9. april 2012 #70098 Del Skrevet 9. april 2012 Da erklærer jeg treningsdagboken for åpnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. april 2012 #70099 Del Skrevet 9. april 2012 Da erklærer jeg treningsdagboken for åpnet Lykke til Har en jeg og, men har ikke brukt den så flittig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 9. april 2012 #70100 Del Skrevet 9. april 2012 Lykke til Har en jeg og, men har ikke brukt den så flittig. Takk Spørs om min blir så flittig brukt den heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg