Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å starte en treningsdagbok.. Kanskje jeg da klarer å holde motivasjonen oppe :klo:

Vi kommer og maser på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vurderer å starte en treningsdagbok.. Kanskje jeg da klarer å holde motivasjonen oppe :klo:

God ide, Light! :jepp:

Så kan jeg kanskje få en liten hybel inne hos deg, og prøve å finne motivasjon også? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med alle bærene dere har. Går fint med prøving av islaging Giacomo. Jeg anbefaller at du skaffer deg en iskrem maskin som har innebygd frysing. Mye raskere og lettere med en slik en.

Lager bare sorbet jeg siden jeg ikke kan få fatt i rein kumelk men det mye godt i slikt også. Har en slik oldschool maskin jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å se en ende på hjerneslag oppgaven tror jeg. Håper forskningsartiklene mine er godkjente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står nok ikke høyest på prioriteringslisten - men jeg kan jo ønske meg det som nabogave når du flytter ind?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

må man ha ren kumelk for å lage is i maskin? :klo:

Trodde fløte var veien å gå jeg.. Det er sånn tilleggsting til Kenwood-maskina du har, Rofl?

Endret av FruN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å se en ende på hjerneslag oppgaven tror jeg. Håper forskningsartiklene mine er godkjente.

Gratulerer!

Hvis artiklene du har brukt kommer fra anerkjendte kilder, og er peer-reviewed, burde det ikke være noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Om jeg har penger til å flytte inn ved siden av deg skal du heller få en slik!

Nop man trenger ikke det FruN men jeg tåler bare melk som ikke er blitt tullet med av meieriet! Hadde vært praktisk om det var til Kenwood maskinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rofl: Hvis du flytter ind i nabohuset, skal du få en KU av meg! Så kan vi heller krangle om budeiene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Hvis artiklene du har brukt kommer fra anerkjendte kilder, og er peer-reviewed, burde det ikke være noe problem.

Takk

Den ene er fra tidsskriftet, den andre fant jeg på sykepleien.no men ser ut som en forskningsartikel. Jeg hadde tenkt bruke tidsskriftet mer, men siden fungerte ikke.

Ellers har jeg brukt faglitteratur og helsedirektoratet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nop man trenger ikke det FruN men jeg tåler bare melk som ikke er blitt tullet med av meieriet! Hadde vært praktisk om det var til Kenwood maskinen.

aaah!

Men! Du som gjerne drar bort på bondens marked og sånt, kanskje du kunne snakket med en av melkebøndene der, og spurt om du kunne kjøpt upasteurisert melk fra de? :jepp:

Eller er det mer "tukling" meieriene driver med du ikke tåler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kunne jeg nok FruN. Så lenge den ikke er tuklet med så går det fint.

Hihi. Høres ut som en god plan Giacomo. Vi får satse på at det kommer flere budeier så det ikke blir krangling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da erklærer jeg treningsdagboken for åpnet :takke:

Lykke til :)

Har en jeg og, men har ikke brukt den så flittig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

Lykke til :)

Har en jeg og, men har ikke brukt den så flittig.

Takk :blomst: Spørs om min blir så flittig brukt den heller :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...