Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg tror det må være stas å bli bedt hjem til Giacomo :opplyser:

Ikke blås opp egoet mitt nå da. Jeg vil gjerne bevare min ydmyghed overfor menneskeslekten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haaalloooo herrN :vinke:

vælkømmin!

så koselig at du også er her! og så så koseliiig atte dere heter herr og fru N :rodmer:

That Is Løøøøw :ler:

har du sniklest her lenge eller, siden du var så "dreven" med smailyser og diverse med en gang?

Hallo selv. Neida, har ikke sniki så veldig, er bare ett naturtalent når det gjelder alt som har med elektronikk å gjøre :hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hogwash

Hallo selv. Neida, har ikke sniki så veldig, er bare ett naturtalent når det gjelder alt som har med elektronikk å gjøre :hallo:

Jeg tror FruN sitter og instruerer deg :opplyser:

"Også trykker du den plussknappen på ALLE innleggene mine"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske sikker på at noen har stappa et grantre ned i halsen min i natt mens jeg sov!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :goodbye:

Alt for tidlig våken på en fridag men pus litt merkelig i dag så måtte nesten opp og finne ut hva for noe fant hun dreiv med.

Rofl har bestemt seg får å invitere seg selv på middag hos Giacomo :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo :goodbye:

Vi får gjester over i kveld, skal spille spill. Og så føler jeg at jeg burde servere noe, men hva? :sjenert:

Rullekake er kjapt, enkelt og godt! :jepp: Sånn for kake-delen sin skyld... :sjenert:

Jeg tror FruN sitter og instruerer deg :opplyser:

"Også trykker du den plussknappen på ALLE innleggene mine"

:hoho: Dataguruen kan nok mer om det her enn meg :fnise: Uten å ha vært på KG før nå :fnise:

:hallo: alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ganske sikker på at noen har stappa et grantre ned i halsen min i natt mens jeg sov!!

Huff, det høres ille ut!!!!! :sukk: Stakkaaaaaaaaaaaaaars! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :goodbye:

Alt for tidlig våken på en fridag men pus litt merkelig i dag så måtte nesten opp og finne ut hva for noe fant hun dreiv med.

Rofl har bestemt seg får å invitere seg selv på middag hos Giacomo :jepp:

Giv lyd fra deg når du flytter ind i nabohuset, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er om høsten man skal spise granbar, My! Slik at man kan ligge i dvale hele vinteren (det har mummitroll gjort i generasjoner!). Og det er bare baret man spiser. Resten av treet skal man fyre i peisen med.

Du har definitivt ikke fått det samme som meg, så det var nok ikke datavirus fra meg allikevel.

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det for tidlig å stå opp nesten kl 13 Rofl?

Hihi. Nei det hadde vært en bra tid men var oppe 11 :)

Giv lyd fra deg når du flytter ind i nabohuset, da...

Kommer på døren med litt pai og Alabama Table wine :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...