Gjest Gitte Skrevet 5. oktober 2005 #241 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hei på deg Så koselig med nytt besøk i gjesteboka :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 6. oktober 2005 #242 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hei Så koseleg at du kom innom dagboka mi! Du er velkommen når du vil Har lest litt i dagboka di (om det er greit? ) og syns du skriv på ein utruleg fin måte! Som å lesa ei bok Ser også at du likar masse kul musikk Prøvde å få lasta ned den Jan Ove Ottesen sangen "Go tell her", fordi eg såg du skreiv om den. Eg hadde jo heilt gløymt den, men den er fiiiiin Har sjølv gått på folkehøgskule, og hadde mange av dei same tankane som deg rundt det, men nyt "friåret"! Ekstra godt er det jo alltid å koma heim Var den nye plata til David Gray bra? Eg har kun den "White ladder", den synes eg er goood Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 6. oktober 2005 #243 Del Skrevet 6. oktober 2005 Glad i deg! Kos deg disse dagene hjemme! Jeg skal prøve å bli flinkere til å skrive kort. Lover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 7. oktober 2005 #244 Del Skrevet 7. oktober 2005 En liten nattahilsen tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Human Being Skrevet 7. oktober 2005 #245 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Årolilja: Så koselig at du la igjen beskjed her . Å du må få tak i jan Ove Ottesen sangen, den er kjempefin. Han er så kul den mannen. Digger han, og Kaizers. Den nye cd'en til David Gray var kjempefin. Den har stått på repeat på cd-spilleren min en stund nå. Så white ladder cd'n er fin altså? Kanskje jeg kjøper den neste gang jeg er på cd-shopping (Noe som desverre er litt for ofte *kremt*) Meteora: Du skal få massevis av kort av meg fremover. Jeg er varm, varm i kinnene. Jeg og ei venninne har akkurat delt en flaske vin hjemme hos henne. Vi spiste ost og kjeks også. Det var kjempekos. Jeg har savna henne. Så spennende å høre om alt det hun har opplevd i Stavanger til nå. Jeg vil ikke legge meg ennå. Vil sitte oppe til jeg blir så trøtt at jeg stuper. Jeg kan sove så lenge jeg vil i morgen. Jeg skal ikke på jobb før 22:00. Mamma hadde bursdag i dag. Jeg hadde litt dårlig samvittighet for at jeg måtte jobbe, og ikke var hjemme på bursdagen hennes. Pappa og lillebror hadde bakt kake til henne. Suksessterte. Mormor havna på sykehus i dag. Og jeg ble så redd. Kjemperedd. Det støkk i meg. Men det går bra med henne. Det går bra med mormoren min. Hun har det fint. Hadde knukket flere ribbebein, men det gikk fint. Jeg sendte melding til henne og skreiv at jeg er glad i henne, hun er glad i meg også. Mormor er så søt. Jeg savner henne. Det lukter manneparfyme av dyna mi. Trygt og godt. I helga hadde jeg en der ved siden av meg, hele natta. En å holde rundt, en å kose med, sove sammen med. Han er så sinnsykt fin. Men han er egentlig ikke mer enn det. Eller det vil si, jeg vet ikke hva han er mer enn det. Han sier så lite. Jeg sier egentlig lite sammen med han jeg også. Men vi har det så fint sammen når vi først er sammen. Har ett eget språk som heter stillhet, taushet. Det er så fint å være to iblant, selv om man ikke er forelska. Men om morgenen forsvinner han, og jeg tenker ikke så mye mer på han. Bortsett fra når jeg legger meg, og kjenner lukta som er igjen etter han på dyna. Den er i ferd med å forsvinne nå, lukta altså. Jeg vet at hvis jeg ikke ser han igjen til helga, blir det lenge igjen til neste gang jeg ser han.. Det blir en stund til jeg kommer hjem igjen. Han er fin. Det er mye som er fint om dagen. Det er fint å jobbe igjen. Og ja, jeg vet at nå overbruker jeg ordet fint. Men det er fin, kjempefint, veldigfint. Det er fint å jobbe igjen, har savna det. Jobben gir meg tenketid, i og med at jeg går der for meg selv hele dagen. I dag har jeg jobba elleve timer. Det ble en lang dag, men jeg tjente jo tross alt penger, og det trenger jeg. 7. November reiser jeg til Roma. På søndag reiser jeg til fjells igjen. Og jeg skal ha med meg gitaren til pappa, begynne på gitartimene. Jeg skal reise med tog, og båt. Det blir fint. Jeg skal treffe Onkel i Bergen, han har mange filmer til meg. Jeg skal gi han en lang klem fordi jeg er glad i han. Men før det skal jeg feire bursdagen til meg og k.j. Det blir fest i uthuset til k.j, alle sammen kommer til å være der.. Og det blir fint. .kjempefint.. megafint Tror jeg. Jeg gleder meg. Og kanskje treffer jeg HAN også! Kanskje får jeg igjen være to sammen med han, for en natt Kjempefint. Endret 7. oktober 2005 av Human Being Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Human Being Skrevet 8. oktober 2005 #246 Del Skrevet 8. oktober 2005 Dagens tips: Les Alkymisten av Paulo Coelho. Nydelig bok. Dagens mp3: Kelly Family - An angel.. (Gammel sang som jeg ikke har hørt på lenge, men som jeg hørte på vei hjem fra jobb nå i bilen til en kompis). Har så utrolig fin stemme han som synger. Rolig på jobben i natt. Stengte ganske tidlig. Var ikke vits i å holde åpent. Fredag er ikke akkurat natta det vrimler av folk her, blir vell mer i mårra regner jeg med.. Men da skal jeg ut :D Wee. Nå er jeg klar. Var på handletur i dag med brodern og mamma. Fant den nydelige jakka. Dunjakke, brun, med sånn ''liksomjakke'' inni, sånn at det ser ut som man har jakke inni. Også kjøpte jeg meg noe sexy undertøy. *Fornøyd*. Etterpå dro vi på Dolly Dimples mens vi venta på båten vi skulle ta hjem. Har hatt en fin dag i dag. Blir vell natta snart nå, bare noen få sanger til, og litt surfing på nettet først. Natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 8. oktober 2005 #247 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hehe Kelly Family med An angel...det var lenge sidan eg hadde tenkt på den, måtte le litt når du nemnte den...mange minner... Du etterlyste heimesida til HM, det er www.hm.com. Her kan ein enkelt bestilla kle...litt for enkelt Det er ofte salg også, så det er lurt å vera innom og titta litt av og til. Men pass på så du ikkje blir hekta Ha ei flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Human Being Skrevet 10. oktober 2005 #248 Del Skrevet 10. oktober 2005 Årolilja: Takk for att du gadd å legge ut linken. Jeg skal prøve å ikke bli hekta;) Jeg har allerede ett problem med at jeg bruker for mye penger på cdon.com, så jeg tror jeg skal prøve å holde meg litt i tøylene. Men det er mye fint på HM da! Jeg er trøtt i dag. Skikkelig lat faktisk. Merker det i hele kroppen. Hard start etter høstferien, det har vert så deilig å kunne sove lenge om morgenene. Er visst blitt helt bortskjemt. Men det er fint å være tilbake igjen også. Selv om det er litt vemodig at jeg mest sansynlig ikke skal hjem igjen før til jul. Nå må jeg betale noen regninger, før fristen går ut. Best å ikke få purringer, det er kjedelig det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Human Being Skrevet 11. oktober 2005 #249 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg får ikke sove Selv om jeg er trøtt. Og jeg som hadde tenkt å være frisk og opplagt til i morgen. Ble liggende litt for lenge og se på dvd, og etter det ble jeg liggende enda lenger i senga og prøve å sovne. Uten resultat. Dette er faktisk første gangen jeg har hatt vanskeligheter med å sovne her på skolen. *Gjespe* Bare litt mer KG så skal jeg opp å prøve igjen, jeg LOVER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 11. oktober 2005 #250 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hei på deg Da var jeg ferdig med den første eksamnen i dag, og det gikk merkelig nok veldig bra! Fornøyd med den! Det hjalp nok at noen her på KG tenkte på meg hehe.. Sitter å gjør oppgaver til den neste nå, driftsregnskap. Det suuuuuger!!! Men det må gjøres... *sukk* Er litt klissete og teit å sende cd og brev, men det bryr jeg meg null og niks om. Savner han så mye at det får bare være teit Håper du får en flott tirsdag :-D En dag nærmere helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Human Being Skrevet 12. oktober 2005 #251 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hei i natten. Sitter her igjen jeg, når det jeg egentlig burde gjøre er å sove. Har i løpet av den siste timen spist opp to smurfedropsesker (utrolig goide de dropsene), betalt regninger på nettbanken, og sjekka gåte forumet. Kontoen min ble skikkelig trist etter at jeg betalte regninger foresten. Godt det snart kommer stipend igjen (15.). Men nå må jeg begynne å spare, greit å ha litt penger når vi reiser til Roma. Men det er jo så kjedelig å spare!! I dag jobba vi med eventyrstund som vi skal ha for en barnehage. Vi skal dramatisere forskjellige eventur. Bl.a hans og grete, og de tre bukkene bruse. Det var morsomt.. Men det er slitsomt å repetere og finpusse på ting, spesielt hvis man ikke er helt opplagt. Syns liksom ikke jeg er særlig opplagt om dagen... Jeg vet ikke hvorfor. Kanskje jeg burde begynne å trene, eller spise annerledes?? Eller kanskje jeg rett og slett bare skulle begynne med å legge meg tidligere? Hm. Fant akkurat ut at Stage Dolls skal spille hjemme den helga jeg har hjemreisehelg (uke 46), så det spørs om jeg ikke må ta meg en tur hjem alikevell. Det hadde jo vert gøy å få med seg. Men det er så stress også, og mye reising for bare en helg. Meteora kommer kanskje til meg ei helg snart også! Det blir kos. Må bare finne ut når det passer først. Vi skal snart ha foreldrehelg 28.-30. Oktober, og jeg tror ikke mamma og pappa kommer.. så jeg tenkte kanskje at hun kunne komme istedenfor.. Regner med det går greit. Men det er litt dumt kanskje, hvis jeg har mye opplegg med klassen den helgen. Vi skal ha en del installasjoner og sånn som foreldrene kan se på. Neste uke skal vi samarbeide med kunst klassen om dette installasjonsprosjektet. Jeg gleder meg. Tror det kan bli kjempegøy. Må bare legge hjernen i bløt for å finne på noen kule installasjoner. Har lyst til å sjokkere litt kanskje, gjør sånn at folk stopper opp og tenker; WHAT? Jepp. Det var nattas skriblerier tenker jeg. Skal tusle en tur i peisestua for å se om det er noen andre mennesker som er oppe på denne tiden. Regner med det er det. Så... Natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 13. oktober 2005 #252 Del Skrevet 13. oktober 2005 Hei på deg Går du på skole? Hva? Er nettopp ferdig med ukas siste eksamen, ganske fornøyd om jeg må si det selv. Statistikk er kjempemoro :-D Og du, kan ikke du lage deg link til dagboka di i signaturen din? Er så mye enklere.. hehe *lat* Hjem å rydde.. *sukk* Ha en fin dag da frøken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 13. oktober 2005 #253 Del Skrevet 13. oktober 2005 Tusen takk for brev og bilder *susspåkinnet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Human Being Skrevet 17. oktober 2005 #254 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Gitte: Jeg går på skole ja. Folkehøyskole, på dramalinje. Kjempeartig. Hmm.. Kanskje jeg skulle skaffe meg sånn en link ja, det hadde kanskje ikke vert så dumt.. men jeg vet ikke åssen man gjør det ..... kanskje du kunne hjelpe meg? Endret 17. oktober 2005 av Human Being Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Human Being Skrevet 17. oktober 2005 #255 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) OMG! Jeg må bare fortelle om noe som skjedde nå nettopp. Jeg fikk ikke sove, ble bare liggende å stirre i taket - så jeg tenkte jeg skulle stikke ned til kunstrommet, der er det nemlig en brukbar pc med internett. Da jeg kom ned dit var døra inn til kunstrommet låst. Men rett ved siden av er det ett biljardrom med ei dør som også går inn til kunstrommet. Så jeg tenkte jeg skulle prøve der, noe jeg skulle ønske jeg ikke hadde gjort. For der inne var to elever fra skolen i full action!! HERREGUD noe så pinlig tror jeg ikke jeg har vert med på noen gang!! Jeg snudde ganske fort på hælen og gikk, men han ropte på meg og spurte om jeg kunne komme tilbake.. Så lurte han på om det kunne bli mellom oss.. og jeg sa seff ja, i orden for meg liksom. Men jeg må fortelle det her.. Må le jeg altså, selv om det var utrolig flau.. Kan tenke meg det var ganske flaut for dem også! Kan fortelle litt om helga som har vert. Fredagen kom det ett lass med fjorårselever som skulle ha reunion. Skolen ble plutselig veldig full av masse ukjente ansikter. På kvelden dro nesten alle ut.. Jeg drakk ikke, så jeg var ikke i sånn kjempefesthumør. Det var liveband der, som spilte skikkelig surt. Ble en del bråk utover kvelden også. Fjorårselevene tok helt av, mange ble kasta ut. En starta slosskamp med en av vaktene, ei anna blei sendt på pumping. Ja. Ikke noe artig egentlig. Ble stående i noe som føltes som to timer eller noe sammen med en fra skolen og vente på taxi som aldri kom (fordi andre stjal den fra oss). Kjøpte kebab mens jeg venta, den var i det minste skikkelig god. Fant ut at converse skoene mine ikke passer bra til været her. Det er sinnsykt kaldt her. På slutten av kvelden føltes de to stakkars beina mine ut som to isklumper. Som om jeg hadde trampa uti ei elv og gikk med våte sokker og våte sko. Guffent. Det var deilig å legge seg under den varme dyna denne kvelden. Lørdagen hadde vi lørdagsseminar i fire timer. Dette var en prøvelse, i og med at jeg var sinnsykt trøtt, og seminaret begynte 09:00. Foredraget var utrolig spennende. Foredragsholderen (Ørjan ettellerannet) var terapaut og hypnotisør. Han prata om motivasjon, underbevissthet og om hvordan vi mennesker kan påvirke underbevisstheten vår. Han hypnotiserte til og med en fra skolen på slutten av foredraget. Det var utrolig fascinerende og fikk meg til å tenke mye utover dagen. På kvelden var det revy som to av miljøgruppene hadde satt opp. Ikke kjempeproff da vel å merke, siden de hadde hatt få dager på seg til å lage den. Men det var morsomt og folk lo. Etterpå var det konkurranseaktiviteter, hvor miljøgruppene konkurrerte mot hverandre. Vi kom på en 2.plass. Sovna tidlig denne kvelden. Klokka var kanskje halv 11 eller noe, og når jeg tenker på det er det vanvittig lenge siden sist jeg la meg halv elleve på en lørdag. Søndag (altså i dag) har vert en chill dag. Sov til 9, sto opp og spiste frokost.. la meg igjen og sov til 1. Søndag er eneste dagen man kan sove så lenge man vil her på skolen, så jeg nyter det når jeg kan. Har tilbragt dagen med å lese ut ei bok, smurfa internett, betalt cdon regning, drukket store mengder te (hekta på earl grey nemlig), og vert på kino. Så izzat, den norske gangsterfilmen. Den var overraskende bra. Dro sammen med fire andre fra skolen. Det var deilig å komme seg vekk fra skolen litt. Det kan nemlig bli litt mye skole noen ganger, når man bor så tett oppå hverandre og i tillegg bor på skolen. Ja. Det var helga mi, i korte trekk. Så i morra (teknisk sett i dag) er det tilbake til hverdagen igjen. Nå tror jeg kanskje at jeg skal finne tilbake til senga mi , håper bare ikke jeg treffer på kaninene fra biljardrommet på vei tilbake.. for det kan jo bli en smule flaut.. Herregud. Endret 17. oktober 2005 av Human Being Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 17. oktober 2005 #256 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Hei du Her er jeg for å fikse deg dagbok-link Aller først må du ta kopi av url til dagboka di. Merk linken, ctrl+c. Først på du inn på kontrollpanel - litt ned på siden, i menyen til venstre står det "Endre signatur". Gå inn der. Der får du opp et vindu som er ganske likt det vinduet du skriver innlegg i. Du har en tagg der hvor det står "http://", det er denne du må bruke. Trykk på den, og et bittelite vindu kommer opp, som ber deg paste inn link. Trykk ctrl+V, og den linken du allerede kopierte limer seg inn der. Trykk på ok, og du får beskjed om å gi den et navn. Her skriver du inn "min dagbok" eller whatever du vil ha i signaturen din Trykk på ok, og wips.. du har en link i signaturen. Og forresten, før du lagrer så der du bare linken som dette: url=http://http//forum.kvinneguiden.no/index.php?act=Post&CODE=02&f=66&t=99795]My Webpage Good Luck Endret 17. oktober 2005 av Gitte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Human Being Skrevet 17. oktober 2005 #257 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Gitte: Tusen takk for hjelpen, nå tror jeg jeg har fått det til!! Jeg er glaaa.. For Meteora kommer til meg om.. 11 dager, dagen etter bursdagen min faktisk. Det blir kjempekos!! *Happy* Endret 17. oktober 2005 av Human Being Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 17. oktober 2005 #258 Del Skrevet 17. oktober 2005 Se her ja, da var det plutselig mye enklere å komme seg inn i dagboka di Så koselig at du får besøk Jeg reiser til min beste venninne om 2 dager, gleder meg kjempemye Nettopp ferdig på jobb nå.. Var no dritt med håndleddet, men hadde på en støttebandasje så det gikk jo.. Ha en fin kveld da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 18. oktober 2005 #259 Del Skrevet 18. oktober 2005 Jippi, jeg skal på besøk til deg, snart, snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Human Being Skrevet 19. oktober 2005 #260 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Full fart innom. SKal se internatet nå. Så jeg får ikke skrevet noe særlig. Men kanskje jeg kommer innom litt senere, etter jeg har og sånn (Se der fikk jeg brukt den nye dusj smileyen også.. JIPPI).. SO long. Endret 19. oktober 2005 av Human Being Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå