Gå til innhold

Kjæresten gjemmer meg


latinachica

Anbefalte innlegg

Hei folkens :)

Vet ikke om det er noen andre som har opplevd noe lignende . Her og dagen skulle min kjæreste ha besøk av familien sin . Vi lå og snakket om alt og ingenting. Og plutselig sier han til meg følgende : jeg må fjerne tingene dine fra badet fordi mamma kommer på besøk og hun kommer til å grave så mye, for å finne ut om jeg har fått meg samboer osv. Da kommer hun til å lure på hvorfor jeg ikke har introdusert deg for henne osv. Jeg ble veldig irritert og reagerte med at jeg dro hjem. Nå skal det sies at vi kun har vært sammen i 4mnd og han kjenner heller ikke min familie. Det har aldri vært snakk om det. Han er opprinnelig fra Tyrkia og jeg kan ha forståelse for at familien setter strenge krav. Hva hadde du gjort i en slik situasjon? Er det bare jeg som tenker at dette er litt ugreit? 

Jeg har sterke følelser for han, mens han kun er glad i meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg har vert sammen med typen min i omlag 8 mnd nå, og fikk nettopp møte hans mor og far. Han ville ikke, men jeg presset på, og sa at det var på tide. Han forklarte at han ikke ville med at han følte seg ukomfortabel, men hadde ikke noe konkret svar. Konfronter han med dette, og forlang et svar. Så skal du nok se at det ordner seg :) :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er helt greit å avvente med å introdusere partneren sin for foreldrene sine, MEN når han går så drastisk til verks at han vil SKJULE at du er i livet hans synes jeg det overhodet ikke er greit. I slike situasjoner er det naturlig å introdusere dem for hverandre. 

Selv ville jeg nok ha introdusert en eventuell partner for foreldrene mine før vi hadde flyttet sammen, men så hadde jeg ikke flyttet sammen med noen jeg hadde vært sammen med i fire måneder heller. 

Anonymkode: 631c4...96f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, latinachica skrev:

Hei folkens :)

Vet ikke om det er noen andre som har opplevd noe lignende . Her og dagen skulle min kjæreste ha besøk av familien sin . Vi lå og snakket om alt og ingenting. Og plutselig sier han til meg følgende : jeg må fjerne tingene dine fra badet fordi mamma kommer på besøk og hun kommer til å grave så mye, for å finne ut om jeg har fått meg samboer osv. Da kommer hun til å lure på hvorfor jeg ikke har introdusert deg for henne osv. Jeg ble veldig irritert og reagerte med at jeg dro hjem. Nå skal det sies at vi kun har vært sammen i 4mnd og han kjenner heller ikke min familie. Det har aldri vært snakk om det. Han er opprinnelig fra Tyrkia og jeg kan ha forståelse for at familien setter strenge krav. Hva hadde du gjort i en slik situasjon? Er det bare jeg som tenker at dette er litt ugreit? 

Jeg har sterke følelser for han, mens han kun er glad i meg. 

Vel...

Ja, hvorfor har han ikke introdusert deg for henne. Det er et svært viktig spørsmål som kun han kan svare på.

Spør han rett ut om dette.

Anonymkode: 21ba9...acf

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, RompeRusk skrev:

Vet familien hans at dere er sammen?

Hei 

Nei, tror ikke det. Bare kompisene hans . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke forstå at det er noe problem så lenge du aldri har møtt foreldrene hans.

Anonymkode: 5b80d...613

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann som virkelig elsker sin dame har ikke behov for å gjemme henne eller skjule henne for omverden. En forelsket mann vil rope det ut. De elsker dere ikke høyt nok. Derfor. Move on.

Anonymkode: 95b50...9bc

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, latinachica skrev:

Hei folkens :)

Vet ikke om det er noen andre som har opplevd noe lignende . Her og dagen skulle min kjæreste ha besøk av familien sin . Vi lå og snakket om alt og ingenting. Og plutselig sier han til meg følgende : jeg må fjerne tingene dine fra badet fordi mamma kommer på besøk og hun kommer til å grave så mye, for å finne ut om jeg har fått meg samboer osv. Da kommer hun til å lure på hvorfor jeg ikke har introdusert deg for henne osv. Jeg ble veldig irritert og reagerte med at jeg dro hjem. Nå skal det sies at vi kun har vært sammen i 4mnd og han kjenner heller ikke min familie. Det har aldri vært snakk om det. Han er opprinnelig fra Tyrkia og jeg kan ha forståelse for at familien setter strenge krav. Hva hadde du gjort i en slik situasjon? Er det bare jeg som tenker at dette er litt ugreit? 

Jeg har sterke følelser for han, mens han kun er glad i meg. 

??

Samboer, men du dro hjem?

 

Jeg forstår han. Og jeg forstår deg.

Dette kan være en mulighet for han å introdusere deg. Fjern tingene dine, men la han introdusere deg. Da har dere ett kompromiss :)

Anonymkode: cb70c...e84

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet vel egentlig svaret selv. Du har sterke følelser, det har ikke han. Han er usikker på om det blir dere, derfor blander han ikke inn foreldrene. Hvorfor dere har flyttet sammen allerede og spesielt når han ikke har mer enn "glad i deg" følelser - syntes jeg er rart da...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo tenke deg selv, familien tror sønnen har forberedt en velsmakende Moussaka til hele familien og Turkisk Delight til kaffen, isteden slenger han opp et smalahove og en skål sviskekompott på middagsbordet.

Endret av Suppemann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, RompeRusk skrev:

Vet familien hans at dere er sammen?

Hei 

Nei, tror ikke det. Bare kompisene hans . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

??

Samboer, men du dro hjem?

 

Jeg forstår han. Og jeg forstår deg.

Dette kan være en mulighet for han å introdusere deg. Fjern tingene dine, men la han introdusere deg. Da har dere ett kompromiss :)

Anonymkode: cb70c...e84

Vi er ikke det.. men jeg pleier å tilbringe mye tid hjemme hos han . Det kan være snakk om alt fra 2 dager til flere uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, latinachica skrev:

Hei 

Nei, tror ikke det. Bare kompisene hans . 

For meg hadde det vært et større problem dersom hans foreldre ikke hadde visst om meg i det hele tatt. Ville nok tenkt at det lå en grunn bak (ikke for å skremme deg eller noe, men har vært flere historier her om kjærester som egentlig var forlovet/gift med andre i utlandet, eller som aldri kom til å gå videre med forholdet pga religiøse årsaker). 

Men jeg kjenner jo ikke fyren så du har jo mer grunn til å vite noe om dette enn meg :) personlig ville jeg krevd et svar på hvorfor, så om du har en dårlig magefølelse på at noe ikke stammer får du ta deg en prat med fyren. Det trenger ikke være verre enn at han har dårlige erfaringer med å introdusere for svigers, og vil vente til dere er seriøse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Myrthel skrev:

Du vet vel egentlig svaret selv. Du har sterke følelser, det har ikke han. Han er usikker på om det blir dere, derfor blander han ikke inn foreldrene. Hvorfor dere har flyttet sammen allerede og spesielt når han ikke har mer enn "glad i deg" følelser - syntes jeg er rart da...

For noe svada. 

Anonymkode: 5b80d...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert
42 minutter siden, latinachica skrev:

Hei folkens :)

Vet ikke om det er noen andre som har opplevd noe lignende . Her og dagen skulle min kjæreste ha besøk av familien sin . Vi lå og snakket om alt og ingenting. Og plutselig sier han til meg følgende : jeg må fjerne tingene dine fra badet fordi mamma kommer på besøk og hun kommer til å grave så mye, for å finne ut om jeg har fått meg samboer osv. Da kommer hun til å lure på hvorfor jeg ikke har introdusert deg for henne osv. Jeg ble veldig irritert og reagerte med at jeg dro hjem. Nå skal det sies at vi kun har vært sammen i 4mnd og han kjenner heller ikke min familie. Det har aldri vært snakk om det. Han er opprinnelig fra Tyrkia og jeg kan ha forståelse for at familien setter strenge krav. Hva hadde du gjort i en slik situasjon? Er det bare jeg som tenker at dette er litt ugreit? 

Jeg har sterke følelser for han, mens han kun er glad i meg. 

Dere er ikke samboere men moren ville trodd det om hun fant tingene dine der? Jeg kan forstå ham,for han vil jo introdusere deg først før moren tror dere har flyttet sammen.Han formulerte seg kanskje klønete,men ser ikke helt hvorfor du reagerer så voldsomt?

Og ikke bry deg om de som skriver at han da sikkert ikke er glad nok i deg osv! Bare tull.Alt er ikke så enkelt som det er i enkeltes hoder :-) snakk med ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, RompeRusk skrev:

For meg hadde det vært et større problem dersom hans foreldre ikke hadde visst om meg i det hele tatt. Ville nok tenkt at det lå en grunn bak (ikke for å skremme deg eller noe, men har vært flere historier her om kjærester som egentlig var forlovet/gift med andre i utlandet, eller som aldri kom til å gå videre med forholdet pga religiøse årsaker). 

Men jeg kjenner jo ikke fyren så du har jo mer grunn til å vite noe om dette enn meg :) personlig ville jeg krevd et svar på hvorfor, så om du har en dårlig magefølelse på at noe ikke stammer får du ta deg en prat med fyren. Det trenger ikke være verre enn at han har dårlige erfaringer med å introdusere for svigers, og vil vente til dere er seriøse.

Vel, vi har snakket om dette og han sier at det eneste grunnen til at han vil vente er fordi han ønsker å være helt sikkert på at det blir oss to i mange mange år. Jeg forstår han men samtidig er jeg i tvil. Jeg hadde aldri gjort noe sånt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han muslimsk? For i "de familiene" er det vanlig at man finner seg en av "samme ulla", om du skjønner. Ikke for å være frekk, men utlendinger (da spesielt familier fra muslimske, og asiatiske land) ser jo på norske jenter som, vel, horer.

Anonymkode: 458bd...a98

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For noe svada. 

Anonymkode: 5b80d...613

Vi bor ikke sammen ! Men jeg sover hos han flere ganger i uken .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Blomsterert skrev:

Dere er ikke samboere men moren ville trodd det om hun fant tingene dine der? Jeg kan forstå ham,for han vil jo introdusere deg først før moren tror dere har flyttet sammen.Han formulerte seg kanskje klønete,men ser ikke helt hvorfor du reagerer så voldsomt?

Og ikke bry deg om de som skriver at han da sikkert ikke er glad nok i deg osv! Bare tull.Alt er ikke så enkelt som det er i enkeltes hoder :-) snakk med ham.

Tusen takk :) Du har nok rett i det du sier .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...