AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #1 Del Skrevet 9. januar 2016 Dette skiltet betyr at veien er enveiskjørt, og at man skal kjøre i samme retning som pilen, sant? Hvordan kan svaret være det dere ser under? Det er jo ikke lov til å svinge til venstre? Eller har jeg misforstått noe her? Anonymkode: 910e2...e9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 10. januar 2016 #2 Del Skrevet 10. januar 2016 (endret) Du misforstår. Du er allerede i gata med det skiltet (enveiskjøring). Når det da ikke er noen andre skilt i enden av gata kan du svinge både til høyre og venstre. Skal du til venstre legger du deg da i venstre fil. Endret 10. januar 2016 av Rosalie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #3 Del Skrevet 10. januar 2016 7 timer siden, Rosalie skrev: Du misforstår. Du er allerede i gata med det skiltet (enveiskjøring). Når det da ikke er noen andre skilt i enden av gata kan du svinge både til høyre og venstre. Skal du til venstre legger du deg da i venstre fil. Aha... da, så. Nå kom akkurat det samme spørsmålet, bare med bilde av gaten og en bedre formulering, så da skjønte jeg det. Anonymkode: 910e2...e9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #4 Del Skrevet 11. januar 2016 Men for å svare på det du opprinnelig spør om, og antakelsen din om at du må kjøre i pilens retning. Dette trenger du altså ikke å gjøre - du har i utgangspunktet fint lov til å svinge til venstre, selv om pilen peker mot høyre. Anonymkode: efd56...c56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #5 Del Skrevet 17. januar 2016 Den 11.1.2016 at 19.47, AnonymBruker skrev: Men for å svare på det du opprinnelig spør om, og antakelsen din om at du må kjøre i pilens retning. Dette trenger du altså ikke å gjøre - du har i utgangspunktet fint lov til å svinge til venstre, selv om pilen peker mot høyre. Anonymkode: efd56...c56 Selvfølgelig må man kjøre i den retningen pilen peker i Rosalie svarte på det jeg lurte på. Skiltet betyr at gaten er enveiskjørt, og det står i gaten jeg allerede kjører i - ikke i gaten jeg skal inn i. Anonymkode: 910e2...e9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå