Harmony123 Skrevet 29. januar 2016 Forfatter #81 Skrevet 29. januar 2016 20 timer siden, Livan skrev: Prøv å ikke ønske å tro for mye, da lurer du deg selv. Hvis du vet at han vet at det er greit å ta kontakt med deg (at han ikke er usikker, engstelig redd for å bli avvist etc) og han likevel ikke gjøre det, then he is just not that into you. Du burde ikke date en som ikke er like interessert tilbake, særlig ikke hvis målet ditt er å slå deg til ro med noen. Forresten er det ikke så klokt å JAKTE på kjærligheten. La den komme til deg i steden for å jage den. Slå deg til ro nå, og la den rette komme inn i roen din. FSer du skriver at du er ny på nett dating, normalt er folk veldig på derfra - men mange av dem er jo seff kun ute etter sex - for at en mann skal være veldig interessert også for et forhold, må han ha sjans til å bli kjent med deg og forelske seg. Det kan lettest skje om dere henger noen ganger uten sex, men deler opplevelser og bli kjent. Følelser må kunne utvikle seg for at et forhold skal funke. Så hvis han ikke en gang gidder å treffe deg, er det lite å hente på den fronten. Igjen, spørsmålet er hvorfor han er lunken. Hvis det er usikkerhet fordi han liker deg er sjansen der, men hvis det er fordi han ikke fikk sex, gir svaret seg selv. Hvis dere hadde sex, gir også svaret seg selv. I begge tilfeller er det dødfødt. Jeg vet ikke hvorfor han er lunken, annet enn at han sier han reserverer seg litt når ting går fort frem? Vi hadde ikke sex, møttes 2 ganger med 3 dagers mellomrom, men det er noen uker siden. Jeg har tatt det rolig på den fronten nå, trukket meg unna. Da jeg av andre årsaker har hatt litt annet å tenke på. Så jeg tenker jeg ser det litt an når jeg har kommet i orden. Invitere han hjem eller møtes ute. Om ingen god respons, gir jeg opp 😜 Men jeg ønsker å spørre hvorfor han ikke tør å gå ut av komfortsonen sin, fordi det er det jeg føler. Og det jeg følte når vi møttes også. Mulig han sliter psykisk, men det vil jeg ikke spekulere i etter så kort tid. Han har sunne interesser og bruker 100% sikkert ikke noe dop..
Harmony123 Skrevet 29. januar 2016 Forfatter #82 Skrevet 29. januar 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan han slite psykisk ts? Sosial angst? Deperimert? Tanken slo meg. Evt kan han drive med dop? Kan og gi angst og nerver... Anonymkode: 10daf...8b0 Han kan mulig slite med noe psykisk, men vil ikke spekulere for mye i det. Han sa han ikke hadde noen "hemmeligheter", men bare hadde litt vansker med å slippe folk for tett på.. Så da er det nok litt vanskelig dette med forhold og damer? Han har sunne interesser, så ikke noe dop inn i bildet ☺️
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #83 Skrevet 30. januar 2016 2 timer siden, Harmony123 skrev: Han kan mulig slite med noe psykisk, men vil ikke spekulere for mye i det. Han sa han ikke hadde noen "hemmeligheter", men bare hadde litt vansker med å slippe folk for tett på.. Så da er det nok litt vanskelig dette med forhold og damer? Han har sunne interesser, så ikke noe dop inn i bildet ☺️ Det er klassisk at menn som ikke er interessert har "hemmeligheter" som psykiske problemer, som viser seg å være tull. Å komme med den "har så vanskelig å slippe folk inn"(hvem har ikke det..) ,.og så være totalt passiv, ikke ville møtes osv betyr null interesse. Ja gi han en eneste sjanse, da må han opp på hesten og vise litt mannlig handlekraft, ellers må du gå videre TS. Anonymkode: 5f9d9...2c1 2
Harmony123 Skrevet 30. januar 2016 Forfatter #84 Skrevet 30. januar 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er klassisk at menn som ikke er interessert har "hemmeligheter" som psykiske problemer, som viser seg å være tull. Å komme med den "har så vanskelig å slippe folk inn"(hvem har ikke det..) ,.og så være totalt passiv, ikke ville møtes osv betyr null interesse. Ja gi han en eneste sjanse, da må han opp på hesten og vise litt mannlig handlekraft, ellers må du gå videre TS. Anonymkode: 5f9d9...2c1 Jeg ser jo i utgangspunktet at det er dødt løp, men jeg gir ikke opp så lett ser du.. Men heldigvis bruker jeg ikke mye energi på dette. Må bare finne rett tid å høre om vi skal finne på noe en siste gang.. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem, for nå begynner det jo å bli litt kleint 🙈
*Bumblebee* Skrevet 30. januar 2016 #85 Skrevet 30. januar 2016 Jeg hadde tatt et HINT! han er VIRKELIG ikke interessert. Enhver mann som er det ville tatt hyppigere kontakt, og hvertfall ikke bedt om en "pause" etter bare 2 dates. Og jeg tror du skremmer han bort også, ved å være veldig "på". Sliter med det samme selv, og må ofte ta meg sammen og avstå trangen til å sende sms/ta kontakt på chat. Holder hodet hevet og lar heller mannen ta initiativ innimellom i en dateperiode, det er viktig å ikke være altfor "klengete". De fleste menn får alvorlig panikk om de føler de blir "stalket". Hvis jeg var deg ville jeg gått videre! He's really not that into you. Hadde IKKE tatt mer kontakt rett og slett. Finn en ny som verdsetter deg og er på knærne etter bare deg, det fortjener du.:) Glem han her! 5
Harmony123 Skrevet 30. januar 2016 Forfatter #86 Skrevet 30. januar 2016 14 minutter siden, *Bumblebee* skrev: Jeg hadde tatt et HINT! han er VIRKELIG ikke interessert. Enhver mann som er det ville tatt hyppigere kontakt, og hvertfall ikke bedt om en "pause" etter bare 2 dates. Og jeg tror du skremmer han bort også, ved å være veldig "på". Sliter med det samme selv, og må ofte ta meg sammen og avstå trangen til å sende sms/ta kontakt på chat. Holder hodet hevet og lar heller mannen ta initiativ innimellom i en dateperiode, det er viktig å ikke være altfor "klengete". De fleste menn får alvorlig panikk om de føler de blir "stalket". Hvis jeg var deg ville jeg gått videre! He's really not that into you. Hadde IKKE tatt mer kontakt rett og slett. Finn en ny som verdsetter deg og er på knærne etter bare deg, det fortjener du.:) Glem han her! 👍🏼👍🏼
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #87 Skrevet 30. januar 2016 1 time siden, *Bumblebee* skrev: Jeg hadde tatt et HINT! han er VIRKELIG ikke interessert. Enhver mann som er det ville tatt hyppigere kontakt, og hvertfall ikke bedt om en "pause" etter bare 2 dates. Og jeg tror du skremmer han bort også, ved å være veldig "på". Sliter med det samme selv, og må ofte ta meg sammen og avstå trangen til å sende sms/ta kontakt på chat. Holder hodet hevet og lar heller mannen ta initiativ innimellom i en dateperiode, det er viktig å ikke være altfor "klengete". De fleste menn får alvorlig panikk om de føler de blir "stalket". Hvis jeg var deg ville jeg gått videre! He's really not that into you. Hadde IKKE tatt mer kontakt rett og slett. Finn en ny som verdsetter deg og er på knærne etter bare deg, det fortjener du.:) Glem han her! Nja. Det er selvfølgelig en stor mulighet for at han ikke er interessert, men man skal heller ikke avfeie muligheten for at han er sjenert og kanskje en litt kald fisk. Jeg har vært slik selv ovenfor enkelte kvinner i en periode jeg følte det ikke passet og jeg har ved enkelte anledninger angret litt i ettertid. Det "Harmony123" heller bør spørre seg om, fremfor å spekulere om han er interessert, er hvorvidt hun ønsker en som gir lite uttrykk for at han er interessert, kanskje selv om han innerst inne er det. Når man egentlig ikke vet, så er det helt greit å anta at motparten er interessert, men man må også være årvåken for hvordan vedkommende følger det opp, det hjelper jo ikke å være keen hvis man aldri tar initiativ. Det man kan gjøre i slike situasjoner er...drumroll...å være litt åpen om det. Man kan f. eks. sende en siste melding der man gir uttrykk for at man gjerne skulle blitt mer kjent med vedkommende, men også at man lar vedkommende være i fred dersom man ikke får noen respons. Med denne måten så legger man kanskje litt mer i potten enn man føler er komfortabelt, samtidig så er det kjipt å gå glipp av noe som kunne blitt bra dersom det skulle vise seg at motparten faktisk er interessert. Men til syvende og sist har man ikke noe å tape på det, annet enn litt stolthet kanskje, hvis man er en av de som syntes det er viktig. Uansett treffer man jo ikke denne personen igjen hvis det ikke blir noe mer, og hvor farlig er det egentlig? Man må satse litt for å vinne, noen ganger mer enn andre. Og har man en situasjon der motparten opptrer uklart og tvetydig så må man som i poker gå "all in" for å finne det ut i enkelte tilfeller. Livet går uansett videre om man taper. Anonymkode: e3ae0...86e
Harmony123 Skrevet 30. januar 2016 Forfatter #88 Skrevet 30. januar 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nja. Det er selvfølgelig en stor mulighet for at han ikke er interessert, men man skal heller ikke avfeie muligheten for at han er sjenert og kanskje en litt kald fisk. Jeg har vært slik selv ovenfor enkelte kvinner i en periode jeg følte det ikke passet og jeg har ved enkelte anledninger angret litt i ettertid. Det "Harmony123" heller bør spørre seg om, fremfor å spekulere om han er interessert, er hvorvidt hun ønsker en som gir lite uttrykk for at han er interessert, kanskje selv om han innerst inne er det. Når man egentlig ikke vet, så er det helt greit å anta at motparten er interessert, men man må også være årvåken for hvordan vedkommende følger det opp, det hjelper jo ikke å være keen hvis man aldri tar initiativ. Det man kan gjøre i slike situasjoner er...drumroll...å være litt åpen om det. Man kan f. eks. sende en siste melding der man gir uttrykk for at man gjerne skulle blitt mer kjent med vedkommende, men også at man lar vedkommende være i fred dersom man ikke får noen respons. Med denne måten så legger man kanskje litt mer i potten enn man føler er komfortabelt, samtidig så er det kjipt å gå glipp av noe som kunne blitt bra dersom det skulle vise seg at motparten faktisk er interessert. Men til syvende og sist har man ikke noe å tape på det, annet enn litt stolthet kanskje, hvis man er en av de som syntes det er viktig. Uansett treffer man jo ikke denne personen igjen hvis det ikke blir noe mer, og hvor farlig er det egentlig? Man må satse litt for å vinne, noen ganger mer enn andre. Og har man en situasjon der motparten opptrer uklart og tvetydig så må man som i poker gå "all in" for å finne det ut i enkelte tilfeller. Livet går uansett videre om man taper. Anonymkode: e3ae0...86e Takk for ett veldig fint og detaljert svar.. ☺️ Det er noe i magefølelsen min som sier det samme som det du skriver.. Så jeg har lyst å gi det en siste sjanse. Jeg er litt redd for å gutse alt og bare si det som det er, i frykt for å skremme han enda mer vekk. Man da har jeg uansett gjort mitt og hvis ikke han da gjør noe med saken så må jeg jo nesten trekke meg unna-kun for mitt eger beste. Så blir det hans tap- desverre 😳 Hvordan få han til å "gå all in", hvis han bare er sjenert?
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #89 Skrevet 9. mai 2017 På 30.1.2016 den 22.50, Harmony123 skrev: Takk for ett veldig fint og detaljert svar.. ☺️ Det er noe i magefølelsen min som sier det samme som det du skriver.. Så jeg har lyst å gi det en siste sjanse. Jeg er litt redd for å gutse alt og bare si det som det er, i frykt for å skremme han enda mer vekk. Man da har jeg uansett gjort mitt og hvis ikke han da gjør noe med saken så må jeg jo nesten trekke meg unna-kun for mitt eger beste. Så blir det hans tap- desverre 😳 Hvordan få han til å "gå all in", hvis han bare er sjenert? Hvordan gikk dette ts? Anonymkode: ee23f...991
meeeg9 Skrevet 9. mai 2017 #90 Skrevet 9. mai 2017 Herregud. Har lest hele tråden. Så nå må jeg også vite hva som skjedde etterpå 😊
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #91 Skrevet 9. mai 2017 Hehe, dette er jo 1,5 år gammelt. Men til deres info. Så ble det med de 2 datene. Fyren ble usikker, jeg visste hva jeg ville. Og dette skremte han. Har truffet en kjempebra fyr, vi er nå kjærester og han ver veldig godt hva han vil 😍 Anonymkode: 6ff75...7c8 5
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #92 Skrevet 10. mai 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hehe, dette er jo 1,5 år gammelt. Men til deres info. Så ble det med de 2 datene. Fyren ble usikker, jeg visste hva jeg ville. Og dette skremte han. Har truffet en kjempebra fyr, vi er nå kjærester og han ver veldig godt hva han vil 😍 Anonymkode: 6ff75...7c8 Ja, så det, men ble så nysgjerrig 😜 Å! Så bra det ordnet seg med en annen, da!😀 Anonymkode: ee23f...991
Harmony123 Skrevet 10. mai 2017 Forfatter #93 Skrevet 10. mai 2017 Det er bra å være nysgjerrig 😉😉hadde helt glemt denne tråden 😋 Ja ordner seg som regel, men det serman ikke alltid når man står midt oppi følelser og frustrasjon 😂
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #94 Skrevet 10. mai 2017 1 time siden, Harmony123 skrev: Det er bra å være nysgjerrig 😉😉hadde helt glemt denne tråden 😋 Ja ordner seg som regel, men det serman ikke alltid når man står midt oppi følelser og frustrasjon 😂 Nei, det er det som er så vanskelig! 😅 Anonymkode: ee23f...991
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå