Gå til innhold

Han vil vente litt, etter 2 fine dater...

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tja jeg tenker at det ikke nødvendigvis er noe avvisning jeg da.
Jeg trenger selv mye tid for meg selv og da kan det fint gå 3-4 uker mellom hver date.
Kontakt hver dag er slitsomt for meg.
Men om du ikke hører noe fra han i det hele tatt gjennom en uke eller to, så bør du nok ta det at han vil vente med å møtes som at han ønsker å se om han finner noen andre i mellomtiden, altså som noe negativt, og at han ikke er interessert nok i deg.

Anonymkode: 6a4bf...828

Ja jeg tenker jo også at ikke alle er like., og vil gi det noen sjanser.. Men selvfølgelig, går ikke å venter i evigheter!!

Jeg sendte sms ca annenhver/hver dag, for å høre om han hadde hatt en fin dag. Jeg selv liker å bli spurt om det hver dag om jeg dater, men som du sier, ikke sikkert alle liker å ha så mye kontakt nei!!

Jeg har sendt 1 snap i 3 dager nå og ikke noen snap tilbake, men jeg skal prøve å ikke sende noe. Kjempe vanskelig!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den 1/8/2016 at 19.58, Harmony123 skrev:

Jeg sitter igjen med litt spm nå, hvor lenge skal jeg evt vente på 3 møte? Det er ca 3 uker siden sist, men bare 4-5 dager siden siste kontakt da han sa han ville vente litt..

På forhånd takk :)

mvh tenkende hjerte <3

Beklager, men han er ikke interessert nok. :klem:

AnonymBruker
Skrevet

Når det er tre uker siden siste møte så tror jeg ikke han er interessert. Og uansett vil du vel ikke ha en kjæreste som vil treffes så sjelden?

Anonymkode: 1dee9...8b7

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når det er tre uker siden siste møte så tror jeg ikke han er interessert. Og uansett vil du vel ikke ha en kjæreste som vil treffes så sjelden?

Anonymkode: 1dee9...8b7

Han har litt vansker med å knytte seg, men jeg er litt sånn at jeg vil holde på til det motsatte er bevisst.. Mulig jeg blir såret i prosessen, men selvfølgelig vil jeg ikke treffes så sjelden når man er blitt kjærester. Han synes bare det har blitt mye i en oppstartsfase?!?

Skrevet

Hvis tiltrekningen er gjensidig, så skal det jo litt til at noe föles som for mye kontakt. Er man interessert, så VIL man jo väre i kontakt. 

Denne manne er neppe interessert, men for feig til å si det rett ut, så han ignorerer deg i håp om at du tar hintet. 

Det tror JEG. 

• Liker 5
Skrevet

Han dater noen andre også, som han liker bedre, og så vil han ha deg i reserve i tilfelle det går skeis med den/de andre. Enkelt og greit.

Anonymkode: 95cd3...0ba

• Liker 8
Gjest AnonGangerTo
Skrevet
17 timer siden, O.G. skrev:

Beklager, men han er ikke interessert nok. :klem:

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han dater noen andre også, som han liker bedre, og så vil han ha deg i reserve i tilfelle det går skeis med den/de andre. Enkelt og greit.

Anonymkode: 95cd3...0ba

Her er de to mest sannsynlige scenarioer. 

I framtiden husk følgende setning: En mann som er genuint interessert i deg vil ønske mer hyppig kontakt og treff. 

Anbefaler deg å date andre og la han her seile sin egen sjø. 

Skrevet
17 timer siden, Harmony123 skrev:

Han har litt vansker med å knytte seg, men jeg er litt sånn at jeg vil holde på til det motsatte er bevisst.. Mulig jeg blir såret i prosessen, men selvfølgelig vil jeg ikke treffes så sjelden når man er blitt kjærester. Han synes bare det har blitt mye i en oppstartsfase?!?

Synes du det føles greit å bli omtalt som "for mye"? Dere har møttes to ganger på et par måneder, alt tyder på at han ikke er spesielt interessert. Han gjemmer seg bak at han har vansker med å knytte seg til noen for å ha deg som back up i tilfelle det ikke dukker opp noe mer interessant. Hadde han vært oppriktig interessert i deg, hadde han tatt kontakt, svart på meldinger og snaps. Han er feig som holder på sånn uten å være ærlig med deg. 

Skrevet

Mener ikke være slem men ; wake up and smell the avvisning!

Kast deg ut i nye eventyr, det er så mye mer! 

• Liker 4
Skrevet
4 timer siden, Mythic skrev:

Synes du det føles greit å bli omtalt som "for mye"? Dere har møttes to ganger på et par måneder, alt tyder på at han ikke er spesielt interessert. Han gjemmer seg bak at han har vansker med å knytte seg til noen for å ha deg som back up i tilfelle det ikke dukker opp noe mer interessant. Hadde han vært oppriktig interessert i deg, hadde han tatt kontakt, svart på meldinger og snaps. Han er feig som holder på sånn uten å være ærlig med deg. 

Er ikke jeg som er blitt omtalt som "for mye". Bare at jeg har sendt mer sms etc enn han vil i tidlig fase. Ja det er uvant for meg, men jeg ønsker å gi han en sjans.

og han virker mer som en beskjeden type, enn en som har flere damer på gang.. 

Han er dog feig hvis det viser seg at han faktisk ikke vil, enn at det faktisk bare går litt fort..

Skrevet
6 minutter siden, Harmony123 skrev:

Er ikke jeg som er blitt omtalt som "for mye". Bare at jeg har sendt mer sms etc enn han vil i tidlig fase. Ja det er uvant for meg, men jeg ønsker å gi han en sjans.

og han virker mer som en beskjeden type, enn en som har flere damer på gang.. 

Han er dog feig hvis det viser seg at han faktisk ikke vil, enn at det faktisk bare går litt fort..

I siste instans er det jo da du som blir for mye. Vil du gi han en sjanse, så er det selvfølgelig ditt valg. Jeg sier bare at slik du framstiller det, så virker han ikke særlig interessert. Beskjedne typer kan også være feige og konfliktsky, og velge en feig løsning, i stedet for å si det som det er.

Skrevet
5 minutter siden, Mythic skrev:

I siste instans er det jo da du som blir for mye. Vil du gi han en sjanse, så er det selvfølgelig ditt valg. Jeg sier bare at slik du framstiller det, så virker han ikke særlig interessert. Beskjedne typer kan også være feige og konfliktsky, og velge en feig løsning, i stedet for å si det som det er.

Ok, ja jeg er veldig delt.. Jeg har skrevet innpå her for å få utløp for frustrasjon og får å få både ærlige og gode tilbakemld. Men det vil ikke si at alle svarene faller i god jord eller at jeg vil høre det. Men det får man tåle når man skriver her ;p

• Liker 3
Skrevet
47 minutter siden, Mythic skrev:

Jeg kjenner hvertfall til en såkalt beskjeden type som er superaktiv på Tinder og som har hatt ca 100 ulike Tinder dates i 2015. Ja, han er beskjeden, men han vet hva han skal si og gjøre alikevel for å få damene til å bli spinnville :P og når han ikke vil mer så er det greit å ha noe å gjemme seg bak ("jeg er ikke klar for å gå så fort frem", "jeg er litt beskjeden", "mye å prioritere på jobben om dagen", "syntes du sender litt mye sms, så vi må ta det litt rolig"... Yeah.) 

Anonymkode: 6eb82...8f5

• Liker 6
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner hvertfall til en såkalt beskjeden type som er superaktiv på Tinder og som har hatt ca 100 ulike Tinder dates i 2015. Ja, han er beskjeden, men han vet hva han skal si og gjøre alikevel for å få damene til å bli spinnville :P og når han ikke vil mer så er det greit å ha noe å gjemme seg bak ("jeg er ikke klar for å gå så fort frem", "jeg er litt beskjeden", "mye å prioritere på jobben om dagen", "syntes du sender litt mye sms, så vi må ta det litt rolig"... Yeah.) 

Beskjeden player, altså ;)

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, men hva vil han med så mange dates da? Har han bare dates eller er det sex oppi det hele?

jeg ser jo at mulighetene er mange for hva som er tilfelle hos meg. Men han er virket veldig uerfaren med date. Og det vil jeg ikke tro hvis du går på 100 dates.

han sa han ville treffe noen..

Skrevet
2 timer siden, Harmony123 skrev:

Ok, men hva vil han med så mange dates da? Har han bare dates eller er det sex oppi det hele?

jeg ser jo at mulighetene er mange for hva som er tilfelle hos meg. Men han er virket veldig uerfaren med date. Og det vil jeg ikke tro hvis du går på 100 dates.

han sa han ville treffe noen..

Ha sex med dem. Men merker han "needy signalene" tidlig nok unngår han det vel, fordi da blir det hvertfall et "mas" når han da kutter dem ut etter sexen. Han sier også at han vil ha forhold osv. (Dette er broren min, derfor jeg vet dette, har hatt mange diskusjoner med han om dette, spesielt siden han har vært sur på meg for å involvere meg med lignende typer..).

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ha sex med dem. Men merker han "needy signalene" tidlig nok unngår han det vel, fordi da blir det hvertfall et "mas" når han da kutter dem ut etter sexen. Han sier også at han vil ha forhold osv. (Dette er broren min, derfor jeg vet dette, har hatt mange diskusjoner med han om dette, spesielt siden han har vært sur på meg for å involvere meg med lignende typer..).

Ok, jeg skjønner.. Jeg har litt vanskelig for å tro at denne fyren er slik, men man vet aldri. Skinnet kan bedra..hvilken del i landet holder dere til da? ;p

bra han holder deg unna slike gutter, men dumt at han er klar over hva han driver med og fortsetter...,

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

høres ikke ut  som TS sitt tilfelle, men det høres kjipt ut!

Anonymkode: 2538c...ded

Skrevet
8 timer siden, Harmony123 skrev:

Ok, jeg skjønner.. Jeg har litt vanskelig for å tro at denne fyren er slik, men man vet aldri. Skinnet kan bedra..hvilken del i landet holder dere til da? ;p

bra han holder deg unna slike gutter, men dumt at han er klar over hva han driver med og fortsetter...,

Nå begynner jeg selv å bli oppgitt på dine vegne TS. HAN.ER.IKKE INTERESSERT!  Jeg som en fremmed vedder en milliard på at han ikke ikke ikke er interessert.  Vær så snill , ikke pin deg selv  men gå videre !

Anonymkode: 5f9d9...2c1

• Liker 3
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå begynner jeg selv å bli oppgitt på dine vegne TS. HAN.ER.IKKE INTERESSERT!  Jeg som en fremmed vedder en milliard på at han ikke ikke ikke er interessert.  Vær så snill , ikke pin deg selv  men gå videre !

Anonymkode: 5f9d9...2c1

Du får bare bli oppgitt!! Hvor kan jeg henvende meg om ang penger om det motsatte blir bevist da? :)))

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...