Gå til innhold

Han vil vente litt, etter 2 fine dater...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er en mulighet.. Men det har vært juleferie og mye fri, så jeg tror ikke helt det i dette tilfellet? Jeg forstår at mye kan bli for mye..

men 1-2 sms/snap hver dag kan ikke være for mye.. Da forstår jeg fint lite og melder meg ut av hele greien om dette med å bli kjent med noen som helst!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker du å bruke tid på en mann som synes 2 dater på 6-7 uker blir for mye? Hvis svaret er ja, så får du vente og se hva som skjer, hvis det er nei, så er det på tide å gå videre..

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Harmony123 skrev:

Det er en mulighet.. Men det har vært juleferie og mye fri, så jeg tror ikke helt det i dette tilfellet? Jeg forstår at mye kan bli for mye..

men 1-2 sms/snap hver dag kan ikke være for mye.. Da forstår jeg fint lite og melder meg ut av hele greien om dette med å bli kjent med noen som helst!!

Og når man har fri, har man fri. Ofte tar man da fri litt fra facebook og alt annet som kan oppleves som plikt også. Hvis du sender både sms, snap og messenger-meldinger på en dag, uten at han rekker å svare, er det for mye. Det blir veldig masete. Spesielt hvis han er travel. 

Beste tipset jeg kan gi deg, er å vente. La han få litt pusterom. Jeg skulle akkurat til å svare han som "Maser" på meg til stadighet i dag, men det rakk jeg ikke før det pøste på igjen med både sms og messenger-meldinger. Det er masete og jeg har iallefall mista interessen av det. Needy mannfolk er ikke det jeg har overskudd til.

Anonymkode: 0f646...e10

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, Harmony123 skrev:

Uff skjønner at man kan bli demotivert av sånt. Det er ikke sikkert at det er tilfelle, men man merker vell kanskje om man alltid er den som begynner meldingskontakten? Tror gutter liker å jobbe litt, ikke det at man skal spille spill, men man trenger ikke være super tilgjengelig heller. Tror det er lurt å se stemningen litt, og iallefall vente om det bare er du som tar initiativene. Det er ingen grunn til å gi opp bare av dette. De fleste må igjennom en del dater før det er helt riktig... håper det ordner seg for deg uansett! 

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det virker som at det ble litt for mange meldinger, og at han ble lei av det? Jeg har selv blitt lei av en som har bomardert meg med meldinger der jeg i en hektisk hverdag har liten tid for meg selv og til å svare på m eldinger i ett sett. Dette har jeg opplevd mer som et stressmoment enn som noe som kan være positivt, og gått lei. Det kan være det.

Anonymkode: 0f646...e10

ja det er fullt mulig.. 

Da vi pratet når jeg spurte om han fremdeles var interessert i å møtes, beklaget jeg for at jeg hadde vært for mye på. Da svarte han så fint at det var ikkje noe å beklage og at det kunne være bra noen ganger.. Jeg og kan bli drita lei når noen melder for mye. Men jeh følte ikke selv jeg var masete. Jeg bare viste interesse.. 

Men som Ananas skriver, kanskje ikke mye å bruke energi på..

men jeg har som regel truffet menn som det er fyr og flamme med fra dag 1.. Og resultatet! Jeg er singel. Så jeg ville gi en annerledes type mann en sjanse. Normalt ville jeg ikke brukt energi på 1 som er sjenert/reservert. Men det kan være mer stabilt når man først kommer innpå dem?

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, Faulkner skrev:

Uff skjønner at man kan bli demotivert av sånt. Det er ikke sikkert at det er tilfelle, men man merker vell kanskje om man alltid er den som begynner meldingskontakten? Tror gutter liker å jobbe litt, ikke det at man skal spille spill, men man trenger ikke være super tilgjengelig heller. Tror det er lurt å se stemningen litt, og iallefall vente om det bare er du som tar initiativene. Det er ingen grunn til å gi opp bare av dette. De fleste må igjennom en del dater før det er helt riktig... håper det ordner seg for deg uansett! 

Ja jeg har hørt det der med at gutter liker å jakte. Men jeg er kjempe dårlig på sånn sitte å vente. Er jeg interessert, så er jeg det.. Men kan væreman kommer lengre ved å vente litt. Who knows.!?!?

jeg har ikke mistet motet, av dette eller noe. Bare litt oppgitt,. Også synes jeg ærlig talt at om det ikke er noe, så fortjener en person man har møtt 2 ganger å få en real avslutning om det skal være det. Han vet jo hvor jeg står til dags dato. Selvom jeg bare har sagt jeg liker han og vil bli bedre kjent. Ikke sikkert jeg vil mer når jeg blir bedre kjent. 

Men det vet man jo ikke før man er der..

takk for gode ord.. Det er en mann der ute for meg også ;)

AnonymBruker
Skrevet

Du får nesten bare vente og se litt :) Uansett om han er usikker eller uinteressert, jeg synes det er bra av deg at du venter! Gi han et par uker, spør igjen da og gi han litt pusterom. Mange gutter tar initiativ, er ivrige og liker å jakte, andre er litt mer passive, usikre eller blir overvelmet. Kan jo også hende han som sagt bare er uinteressert. Uansett hva det er så kommer det frem etterhvert :) 

Anonymkode: 2538c...ded

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får nesten bare vente og se litt :) Uansett om han er usikker eller uinteressert, jeg synes det er bra av deg at du venter! Gi han et par uker, spør igjen da og gi han litt pusterom. Mange gutter tar initiativ, er ivrige og liker å jakte, andre er litt mer passive, usikre eller blir overvelmet. Kan jo også hende han som sagt bare er uinteressert. Uansett hva det er så kommer det frem etterhvert :) 

Anonymkode: 2538c...ded

Jeg skal gjøre mitt beste.. Jeg føler jeg må holde igjen meg selv når det blir på denne måten. Men jeg har ikke hastverk i den forstand.. Jeg bare skynder meg litt sakte 😜 Jeg synes 2 uker er fryktelig lenge, men det kan være verdt ett forsøk..

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er dere? Og har han barn? Virker ikke så veldig interresert.

Anonymkode: af835...abf

• Liker 1
Skrevet

Ikke alle som liker så mye skriftlig kontakt når man har møttes, så kanskje det ble litt mye? 

Uansett, virker på meg som at han kanskje ikke er så interessert, men selvsagt vanskelig å si noe sikkert. 

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gamle er dere? Og har han barn? Virker ikke så veldig interresert.

Anonymkode: af835...abf

30+. Ingen barn.. Mulig han ikke er det, men jeg er nå sånn at jeg står i til det motsatte er bevist!!

Skrevet
16 minutter siden, Fireball skrev:

Ikke alle som liker så mye skriftlig kontakt når man har møttes, så kanskje det ble litt mye? 

Uansett, virker på meg som at han kanskje ikke er så interessert, men selvsagt vanskelig å si noe sikkert. 

Ja, det var jo det han sa. Ble litt for mye for han, i tidlig fase. Men om det var en avvisning eller bare ett forsiktig spm om å ta det litt rolig, har jeg ikke helt fått tak på..

jeg velger, fra min egen magefølelse å gi det litt tid. Og så ta kontakt igjen. Om ikke han gjør det før.

Men det er veldig hyggelig at så mange kommer med innspill ☺️

Skrevet
3 minutter siden, Harmony123 skrev:

Ja, det var jo det han sa. Ble litt for mye for han, i tidlig fase. Men om det var en avvisning eller bare ett forsiktig spm om å ta det litt rolig, har jeg ikke helt fått tak på..

jeg velger, fra min egen magefølelse å gi det litt tid. Og så ta kontakt igjen. Om ikke han gjør det før.

Men det er veldig hyggelig at så mange kommer med innspill ☺️

Man lærer jo hele tiden, da vet du eventuelt det til senere :)

Og høres ut som en bra plan; gi det litt tid, for så å ta kontakt litt forsiktig igjen. Finner da ganske fort ut av om han er interessert i å møtes igjen eller ikke.

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, Fireball skrev:

Man lærer jo hele tiden, da vet du eventuelt det til senere :)

Og høres ut som en bra plan; gi det litt tid, for så å ta kontakt litt forsiktig igjen. Finner da ganske fort ut av om han er interessert i å møtes igjen eller ikke.

Jeg kan jo ikke annet enn å ta lærdom av dette.. Er jo ikke verdens undergang liksom.. Det er bare det at det kryr ikke av menn jeg synes er kjekke, rolige og greie.. Så kan ikke gi slipp sånn med en gang ;p

Hvordan skal jeg gå frem når jeg tar kontakt igjen da?

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Harmony123 skrev:

Jeg kan jo ikke annet enn å ta lærdom av dette.. Er jo ikke verdens undergang liksom.. Det er bare det at det kryr ikke av menn jeg synes er kjekke, rolige og greie.. Så kan ikke gi slipp sånn med en gang ;p

Kjære TS. En mann som kun  treffer deg 2g på 6/7 uker og nå dveler ved hele opplegget er garantert ikke interessert. Dette kan jeg love deg med 99%sikkerhet.  Syns det er synd at du fortsatt bruker så mye tid på han.       Nå "mister" tid der du kan møte andre skikkelig bra menn der du ikke vil tvile et sekund på at de digger deg!-:)

Anonymkode: 5f9d9...2c1

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Harmony123 skrev:

Det eneste og beste du kan gjøre er nettopp å, for Guds skyld , ikke ta kontakt.  Har han snev av interesse vil han da kontakte deg.

• Liker 3
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjære TS. En mann som kun  treffer deg 2g på 6/7 uker og nå dveler ved hele opplegget er garantert ikke interessert. Dette kan jeg love deg med 99%sikkerhet.  Syns det er synd at du fortsatt bruker så mye tid på han.       Nå "mister" tid der du kan møte andre skikkelig bra menn der du ikke vil tvile et sekund på at de digger deg!-:)

Jeg skjønner hva du mener, og jeg vet jeg mister tid.. Jeg bruker ikke mye tid på han, men det hadde vært veldig enkelt om man kunne styre tanker.. 

Saken er jo at han har sagt han vil vente, og noen kan være verdt å vente på. Som jeg har skrevet tidligere, så har jeg hatt endel menn som har vært veldig ivrige fra starten og hvor og hva er jeg: Singel!!!

så hva da med å gi en litt mer tilbakeholden fyr en sjanse?

• Liker 1
Gjest ashanti
Skrevet

Jeg kjøper ikke helt dette med at han er så tilbakeholden at han må vente i ukesvis mellom hver date..  Han har jo møtt deg 2 ganger nå og hadde han kjent at du er en dame han gjerne vil bli bedre kjent med, så hadde han ikke gitt andre menn muligheten til å kapre deg foran nesa hans. Det gjør han nå. 

Skjønner at du tenker at du skal gi han en sjanse, fordi han ikke har avvist deg direkte - men vil bare at du skal vite at mange avviser uten å si direkte at de ikke vil treffes mer i datingverdenen. Det er feigt og og det er sykt kjipt, men når det har skjedd meg har jeg tatt hintet å gått videre. 

Jeg hadde ikke kontaktet han igjen. Hvis tilfelle er at han faktisk er interessert i deg, men av en eller annen grunn må ha "fri" fra deg en stund (etter å ha møttes 2 ganger på 7 uker.. (!)), så tar han kontakt på eget initiativ. Du kan ikke tvinge frem noe som ikke er der.

Skrevet
13 minutter siden, ashanti skrev:

Jeg kjøper ikke helt dette med at han er så tilbakeholden at han må vente i ukesvis mellom hver date..  Han har jo møtt deg 2 ganger nå og hadde han kjent at du er en dame han gjerne vil bli bedre kjent med, så hadde han ikke gitt andre menn muligheten til å kapre deg foran nesa hans. Det gjør han nå. 

Skjønner at du tenker at du skal gi han en sjanse, fordi han ikke har avvist deg direkte - men vil bare at du skal vite at mange avviser uten å si direkte at de ikke vil treffes mer i datingverdenen. Det er feigt og og det er sykt kjipt, men når det har skjedd meg har jeg tatt hintet å gått videre. 

Jeg hadde ikke kontaktet han igjen. Hvis tilfelle er at han faktisk er interessert i deg, men av en eller annen grunn må ha "fri" fra deg en stund (etter å ha møttes 2 ganger på 7 uker.. (!)), så tar han kontakt på eget initiativ. Du kan ikke tvinge frem noe som ikke er der.

Nei, jeg begynner vel å innse at det er dødt løp og ikke noe å bruke energi på..

men tanker og følelser styrer litt over fornuft, akkurat i dag.. Men at de føler seg ok/voksen ved å avvise/ikke avvise til den motsatte part bare trekker seg unna må jo føles kjipt.. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tja jeg tenker at det ikke nødvendigvis er noe avvisning jeg da.
Jeg trenger selv mye tid for meg selv og da kan det fint gå 3-4 uker mellom hver date.
Kontakt hver dag er slitsomt for meg.
Men om du ikke hører noe fra han i det hele tatt gjennom en uke eller to, så bør du nok ta det at han vil vente med å møtes som at han ønsker å se om han finner noen andre i mellomtiden, altså som noe negativt, og at han ikke er interessert nok i deg.

Anonymkode: 6a4bf...828

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...