Harmony123 Skrevet 8. januar 2016 #1 Skrevet 8. januar 2016 (endret) Jeg kom i kontakt med en koselig kar på nett. Kom fram at han ikke hadde vært så aktiv der. Og det synes jeg er ok da.. Det var min første "nettdate".. Både jeg og han var nervøse, men det ble ett koselig første møte med kaffi og prat selvom.. Noen dager senere møtes vi for bowling og pizza. Litt mer avslappet stemning og jeg fikk følelsen av at jeg ønsket å bli bedre kjent med denne karen. Han virker litt sjenert og åpner seg ikke veldig lett.. Men jeg vil ikke kaste noen på sjøen av den grunn.. Ganske tidlig, før vi hadde møttes sa han jeg måtte legge han til på snap. Så det har vært litt snap frem og tilbake. etter 2 møte, gav jeg han mitt nr og jeg fikk hans. så etter dette, har det vært både snap og sms kontakt. Men det har vært meg som har tatt initiativ. da jeg ønsker endel kontakt i starten for å vite om jeg vil bli enda bedre kjent eller ikke, har det da blitt for mye for han og han sa han ville vente litt med å treffes igjen. Jeg har ikke tatt det som en avvisning, men bare at han er litt reservert og trenger mer tid. Jeg sitter igjen med litt spm nå, hvor lenge skal jeg evt vente på 3 møte? Det er ca 3 uker siden sist, men bare 4-5 dager siden siste kontakt da han sa han ville vente litt.. På forhånd takk mvh tenkende hjerte <3 Endret 24. juni 2016 av Harmony123
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #2 Skrevet 8. januar 2016 Er du ny med nettdating? Beklager å si det sånn rett ut, men han er ikke interessert. Bare kom i snakk med nye menn og gå på nye dater. Anonymkode: bd243...0ed 27
Harmony123 Skrevet 8. januar 2016 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2016 Ja jeg er helt ny.. Men jeg synes det virker litt direkte å si at "han ikke er interessert".. Han sa det var hyggelig å treffe meg, men siden han er slik han er og ikke hopper rett ut i ting, ville han vente litt med å treffes igjen. Om han ikke ville treffes igjen, er det jo veldig enkelt å si pr sms at man ikke vil!
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #4 Skrevet 8. januar 2016 4 minutter siden, Harmony123 skrev: Ja jeg er helt ny.. Men jeg synes det virker litt direkte å si at "han ikke er interessert".. Han sa det var hyggelig å treffe meg, men siden han er slik han er og ikke hopper rett ut i ting, ville han vente litt med å treffes igjen. Om han ikke ville treffes igjen, er det jo veldig enkelt å si pr sms at man ikke vil! Svaret ditt bekrefter det faktum at du er ny. Det er svært mange som ikke er direkte, som feiger ut eller som lyver fordi de ikke har mot nok til å si ting rett ut. Hvis han hadde vært interessert hadde han ønsket å se deg igjen. Det er 3 uker siden dere så hverandre sist. Anonymkode: bd243...0ed 21
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #5 Skrevet 8. januar 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du ny med nettdating? Beklager å si det sånn rett ut, men han er ikke interessert. Bare kom i snakk med nye menn og gå på nye dater. Anonymkode: bd243...0ed Enig. Anonymkode: 8f183...26e 3
Harmony123 Skrevet 8. januar 2016 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2016 Mulig det, men jeg har en magefølelse.. Men det er ingen andre enn han som vet.. Jeg har spurt direkte om han ønsket å treffe meg igjen, det var da jeg fikk det svaret.. Er det ikke lettere å bare avvise noen med en gang, istedenfor å pine seg selv, med å evt fortsette å få sms/snap?
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #7 Skrevet 8. januar 2016 Det kan jo selvfølgelig være han er en veldig sjenert type, men hvis han ikke en gang klarer å manne seg opp til å se deg igjen så er det vel ikke verdt det? Jeg har ikke tålmodighet til å vente i flere uker, da går jeg videre. Dessverre er nettdating til tider veldig frustrerende. Anonymkode: 4c5ba...659 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #8 Skrevet 8. januar 2016 Synes det er bra at du ikke kaster han på sjøen og vil gi han en sjanse Jeg ville gitt det et par uker, og ikke mast. Tar han ikke initiativ etter dette så kan du jo spørre hvordan han ligger an, og ta det derfra. Sier han fremdeles at han ikke er interessert så kan du jo gå videre. Anonymkode: 2538c...ded 2
Harmony123 Skrevet 8. januar 2016 Forfatter #9 Skrevet 8. januar 2016 Jeg er veldig sånn at jeg ikke vil slenge folk vekk, bare fordi de er litt sånn eller sånn.. Jeg er ganske åpen for ulikheter, da være språk,personlighet,interesser,bakgrunn.. så jeg prøver egentlig å holde litt lav profil, sender litt snap.. Men ikke noe sms.. Så får jeg høre igjen om litt, hvordan han står.. Jeg inviterte hjem til middag hos meg på 3 møte, det er nok mulig det var litt tidlig. Kanskje se om ett møte ute kan være bedre..?
Harmony123 Skrevet 8. januar 2016 Forfatter #10 Skrevet 8. januar 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan jo selvfølgelig være han er en veldig sjenert type, men hvis han ikke en gang klarer å manne seg opp til å se deg igjen så er det vel ikke verdt det? Jeg har ikke tålmodighet til å vente i flere uker, da går jeg videre. Dessverre er nettdating til tider veldig frustrerende. Anonymkode: 4c5ba...659 Jeg forstår deg, men jeg er av tupen utålmodig-tålmodig hvis du kan skjønne det? Jeg gir nok mer sjanser enn jeg birde noen ganger. Men jeg tenker at da har hvettfall jeg gjort mitt og kan gå ut av ting med den tanken
Harmony123 Skrevet 8. januar 2016 Forfatter #11 Skrevet 8. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det kan jo selvfølgelig være han er en veldig sjenert type, men hvis han ikke en gang klarer å manne seg opp til å se deg igjen så er det vel ikke verdt det? Jeg har ikke tålmodighet til å vente i flere uker, da går jeg videre. Dessverre er nettdating til tider veldig frustrerende. Anonymkode: 4c5ba...659 Det er ganske frustrerende, og jeg er helt ny.. Mulig jeg bare dropper hele nettdating.. Men ville prøve en ny metode ;p
LiljaMarie Skrevet 8. januar 2016 #12 Skrevet 8. januar 2016 Uansett hvor sjenert han er, er han interessert vil han møte deg, det er bare slik det fungerer. Jeg skjønner du ikke vil gi opp, men hadde jeg vært deg, hadde jeg tatt litt avstand og heller gitt han mulighet til å ta kontakt og initiativ om han ønsker. Om han ikke gjør det, føler han desverre ikke det samme. Veldig kjedelig når det blir sånn. 7
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #13 Skrevet 8. januar 2016 8 minutter siden, LiljaMarie skrev: Uansett hvor sjenert han er, er han interessert vil han møte deg, det er bare slik det fungerer. Jeg skjønner du ikke vil gi opp, men hadde jeg vært deg, hadde jeg tatt litt avstand og heller gitt han mulighet til å ta kontakt og initiativ om han ønsker. Om han ikke gjør det, føler han desverre ikke det samme. Veldig kjedelig når det blir sånn. Jeg er jente og er på samme måte som han, selv om jeg også er interessert. Kalles å være nervøs og redd. Kan også være at han ikke er interessert selvfølgelig, men det kan verken du eller TS vite. "det er bare slik det fungerer" er derfor en dum påstand. Anonymkode: 2538c...ded 6
LiljaMarie Skrevet 8. januar 2016 #14 Skrevet 8. januar 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er jente og er på samme måte som han, selv om jeg også er interessert. Kalles å være nervøs og redd. Kan også være at han ikke er interessert selvfølgelig, men det kan verken du eller TS vite. "det er bare slik det fungerer" er derfor en dum påstand. Anonymkode: 2538c...ded Ingen regel uten inntak. Men trur som regel det fungerer sånn. Tiden vil uansett vise 😀 2
Harmony123 Skrevet 8. januar 2016 Forfatter #15 Skrevet 8. januar 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er jente og er på samme måte som han, selv om jeg også er interessert. Kalles å være nervøs og redd. Kan også være at han ikke er interessert selvfølgelig, men det kan verken du eller TS vite. "det er bare slik det fungerer" er derfor en dum påstand. Anonymkode: 2538c...ded Ja det kan være en av flere grunner.. Men jeg har liksom ikke tatt hans svar som en avslutning enda.. Jeg ønsker å gi det litt tid. Prøve å ikke ta så mye kontakt og evt igjen se om han vil treffes.. Han er på nett og ville treffes flere enn 1 gang, men da jeh ble litt ivrig med sms og snap har hsn trukket seg litt vekk.. Så jeg trenger ett konkret nei for å bare slippe dette helt!!
Harmony123 Skrevet 8. januar 2016 Forfatter #16 Skrevet 8. januar 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er jente og er på samme måte som han, selv om jeg også er interessert. Kalles å være nervøs og redd. Kan også være at han ikke er interessert selvfølgelig, men det kan verken du eller TS vite. "det er bare slik det fungerer" er derfor en dum påstand. Anonymkode: 2538c...ded Hvordan ville du ha blitt "behandlet" om det var noen du hadde møtt. Men du kjente at det bare "ble for mye" og trakk deg vekk?
Gjest Yellowrose Skrevet 8. januar 2016 #17 Skrevet 8. januar 2016 2 timer siden, Harmony123 skrev: Ja jeg er helt ny.. Men jeg synes det virker litt direkte å si at "han ikke er interessert".. Han sa det var hyggelig å treffe meg, men siden han er slik han er og ikke hopper rett ut i ting, ville han vente litt med å treffes igjen. Om han ikke ville treffes igjen, er det jo veldig enkelt å si pr sms at man ikke vil! Jeg synes ikke du skal tenke så mye på det, la han svare (først) når han er klar for det.
Faulkner Skrevet 8. januar 2016 #18 Skrevet 8. januar 2016 Tidligere som singel, syntes jeg det ble veldig slitsomt med mye sms-er og lignende mellom dater... Det i seg selv ble nesten litt turnoff.. Kanskje han er som meg, som ikke liker det.. da er det mest sannsynligvis ikke han som tar kontakt på sms hver gang. Tror det er lurt av deg å ikke kontakte han, og se om han da tar kontakt igjen... 1
Harmony123 Skrevet 8. januar 2016 Forfatter #19 Skrevet 8. januar 2016 5 minutter siden, Faulkner skrev: Tidligere som singel, syntes jeg det ble veldig slitsomt med mye sms-er og lignende mellom dater... Det i seg selv ble nesten litt turnoff.. Kanskje han er som meg, som ikke liker det.. da er det mest sannsynligvis ikke han som tar kontakt på sms hver gang. Tror det er lurt av deg å ikke kontakte han, og se om han da tar kontakt igjen... Ja det er fullt mulig. Han har ikke sagt det, bare at det ble litt for mye på kort tid. Så da tolker jeg det på snap/sms.. Da 2 dater på 6-7 uker.. Han sa ved 2 date at han synes det var kjekt å treffes, ellers hadde han ikke vært med på nr2. jeg forstår ikke så mye. Da jeg aldri har vært borti denne tupen.. Jeg ønsker svar, siden han har sagt han vil vente.. Ikke "nei, jeg vil ikke møtes mer"... Det er 2 ulike ting..
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #20 Skrevet 8. januar 2016 3 timer siden, Harmony123 skrev: Jeg kom i kontakt med en koselig kar på nett. Kom fram at han ikke hadde vært så aktiv der. Og det synes jeg er ok da.. Det var min første "nettdate".. Både jeg og han var nervøse, men det ble ett koselig første møte med kaffi og prat selvom.. Noen dager senere møtes vi for bowling og pizza. Litt mer avslappet stemning og jeg fikk følelsen av at jeg ønsket å bli bedre kjent med denne karen. Han virker litt sjenert og åpner seg ikke veldig lett.. Men jeg vil ikke kaste noen på sjøen av den grunn.. Ganske tidlig, før vi hadde møttes sa han jeg måtte legge han til på snap. Så det har vært litt snap frem og tilbake. etter 2 møte, gav jeg han mitt nr og jeg fikk hans. så etter dette, har det vært både snap og sms kontakt. Men det har vært meg som har tatt initiativ. da jeg ønsker endel kontakt i starten for å vite om jeg vil bli enda bedre kjent eller ikke, har det da blitt for mye for han og han sa han ville vente litt med å treffes igjen. Jeg har ikke tatt det som en avvisning, men bare at han er litt reservert og trenger mer tid. Jeg sitter igjen med litt spm nå, hvor lenge skal jeg evt vente på 3 møte? Det er ca 3 uker siden sist, men bare 4-5 dager siden siste kontakt da han sa han ville vente litt.. På forhånd takk mvh tenkende hjerte <3 Det virker som at det ble litt for mange meldinger, og at han ble lei av det? Jeg har selv blitt lei av en som har bomardert meg med meldinger der jeg i en hektisk hverdag har liten tid for meg selv og til å svare på m eldinger i ett sett. Dette har jeg opplevd mer som et stressmoment enn som noe som kan være positivt, og gått lei. Det kan være det. Anonymkode: 0f646...e10 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå