Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Alja skrev:

Kanskje det er gledestårer vi ser fra Nina.....

Plis... Jeg gir effen så lenge Jonas, Nina og Eileen klarer seg den uka der. 

Det hadde jo vært å håpe men i så tilfelle tviler jeg på at Sandra hadde giddet å stå sammen med henne.

Fortsetter under...

AnonymBruker
5 minutter siden, Alja skrev:

Kanskje det er gledestårer vi ser fra Nina.....

Plis... Jeg gir effen så lenge Jonas, Nina og Eileen klarer seg den uka der. 

Det betyr at Sandra ikke ryker på mandagen... :(

Anonymkode: 0b764...33c

Jeg tenker at det Eileen skrev på bloggen sin for litt siden, det med at vi snart får vite grunnen til at hun og Stine er blitt så gode venner i etterkant er at Stine hjalp Eileen til finalen, at hun ga sin stemme til hun i finalen. Og at hun heller valgte å stemme på Eileen enn Sandra eller Malin. Jeg tror at Stine tenkte over alt den tiden hun var ute av hotellet og stemte på Eileen i finalen, fordi hun angrer på hvordan hun var mot Eileen når hun vet hvor mye Eileen brydde seg om henne. 

Jeg føler meg egentlig ganske sikker på at Eileen kommer langt, med tanke på at hun har blitt reddet hver gang og at hun er så god venn med Caksel nå i etterkant, og bare uker etter inspillingen hadde hun lagt ut video på facebook der hun fortalte at hun hadde genseren hans på seg der og da. 

Fjorårets deltaker, Isabel Raad skrev på bloggen sin at hun ser hvem som vinner årets PH, med tanke på hvor mye tv tid enkelte får og hvordan de framstiller de. Jeg har vurdert å se alle episodene på nytt for å se om jeg legger merke til det som sto i det blogginnlegget. Hun legger også merke til det ved at de snakker på sync. 

Har også en teori om at det blir en twist som i fjorårest finale i årets finale, at parene kan byttes om samme uka, og det kan komme inn nye gjester. Og at det blir mye forskjellig som skjer i finaleuka. Regner med at det blir ganske likt som i fjorårest finaleuke og at de kan ofre hverandre feks for å sikre seg finaleplass.. 

Håper at Eileen eller Nina vinner av jentene, det er bare de to i mine øyne som er verdige vinnere. Av guttene er det samme egentlig, men er nesten helt sikker på at Caksel vinner, med mindre det kommer en syyk uventet twist ingen kunne forstå kom til å skje. Han har seilt igjennom hele spillet og produksjonen har båret han frem. 

• Liker 3
AnonymBruker

FINALEUKEN

Mandag:

Årets siste uke på Paradise Hotel er i gang. På tavla står det klart og tydelig: «Himmel og helvete». Deltakerne koser seg når de lager et Victoria’s Secret-inspirert fashion show, men helvete bryter løs når det er klart for korsets seremoni. De falne englene skal sette sammen finaleparene, og det fraktes seks kors til seremonien. To og to kors er like. Én må reise hjem, og én som klarer å redde skinnet går likevel i kjelleren tre ganger. Og skjellsordene hagler mot juryen. 

Tirsdag

Spenningen tar fullstendig overhånd når hotellgjestene får vite at det i kveld skal avholdes en offerseremoni. Etter frokosten lyves og bedras det over en lav sko. Seks deltakere står med hver sin kule, og kan velge å ofre partneren sin til fordel for en i juryen. Vil det blir kuleregn, eller velger parene å være trofaste? Etter seremonien er det klart for en romantisk parmiddag med de tre finaleparene, og middagen blir svært intim. På kvelden dukker velkjente fjes overraskende opp, og det hele ender med en real overnattingsfest.

Onsdag

Ny dag, ny seremoni. Dag 47 på Paradise Hotel er det Grådighetsseremoni som gjelder. Deltakerne har muligheten til å dytte partneren sin over streken til finalen. Men da vil de samtidig dytte seg selv ut av spillet, og pengepremien ned i avgrunnen. For én i gruppa venter en date der et valg skal tas. Et valg som vil knuse drømmene til en hotellgjest, og slå svært positivt ut for en annen. Til slutt blir det klart at det står igjen to par som skal stå mot hverandre i finalen av Paradise Hotel.

Torsdag

Etter en lang sesong, er det endelig klart for en ellevill finale på Paradise Hotel. 22 deltakere har vært med, men kun fire står igjen. Finaleparene spiser frokost for seg selv, mens juryen skriver ned anonyme spørsmål til årets siste Pandoras eske. Der blir enkelte grillet mer enn andre, og det er full angst før finalen skal avgjøres. Hvor vil juryen gå? Hvem vinner Paradise Hotel 2016? Og ikke minst: Vil noen slippe kula? 

Anonymkode: ae24c...14f

AnonymBruker

SPOILER: det bekreftes av Instagram Paradise spoiler profilen at Carl Aksel ryker ut på førstkommende mandag. Denne Instagram profilen har så å si hatt korrekt på et sted mellom 85% og 90% av alle sine antakelser. 

Anonymkode: 87a0c...d50

• Liker 4

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

SPOILER: Det bekreftes også at Eileen er en av finalistene. Hvem hun står med kommer ikke frem, men det er ikke Øystein. 

Noen over her skrev at Carl Aksel kommer inn igjen og går til finalen sammen med Eileen. 

AnonymBruker
25 minutter siden, Oslohøst skrev:

Noen over her skrev at Carl Aksel kommer inn igjen og går til finalen sammen med Eileen. 

Da vinner nok de to. La oss håpe Eileen knuser kula før han. Han kommer garantert til å hive kula i bakken. 

Anonymkode: df6d7...a06

• Liker 2
AnonymBruker
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

SPOILER: det bekreftes av Instagram Paradise spoiler profilen at Carl Aksel ryker ut på førstkommende mandag. Denne Instagram profilen har så å si hatt korrekt på et sted mellom 85% og 90% av alle sine antakelser. 

Ligger ingenting ute på insta om det......

Anonymkode: 05dcf...227

AnonymBruker
7 timer siden, neehea skrev:

Fjorårets deltaker, Isabel Raad skrev på bloggen sin at hun ser hvem som vinner årets PH, med tanke på hvor mye tv tid enkelte får og hvordan de framstiller de. Jeg har vurdert å se alle episodene på nytt for å se om jeg legger merke til det som sto i det blogginnlegget. Hun legger også merke til det ved at de snakker på sync. 

Føler bare for å meddele at Isabel Raad "stjal" nevnte blogginnlegg fra Elin Bergius som også var med i fjor. Elin hadde blogget om dette tidligere på dagen, og noen timer etterpå skreiv Isabel om det samme. Isabel Raad må jo ha den største søppelbloggen i Norge, bare clickbait og plastisk kirurgi, og tydeligvis klarer hun ikke å finne på egne tema selv heller.

Anonymkode: babf0...5c7

• Liker 21
AnonymBruker
9 timer siden, jolsrud skrev:

Tror det er en gutt som ryker på mandag, siden guttene kan velge denne usynlighetshatten, for hvis en jente ryker så er dt en gutt der inne uten partner og da kan ikke han velge denne hatten? og mikela er jo med på denne festen på tirsdagen og de ville ikke grene hvis hun hadde røket som alle tydligvis gjør. og malin står med daniel på en eller annen måte, så tipper CA ryker mandag. 

Men hvorfor skulle da Nina bli trøstet på festen av sandra? blir hun trist på vegne av mikela da?

Fordi Jonas fikk oppdraget av Stine, og ble avslørt som innehaveren av svarteboken på pandoras! Det vil si at Jonas ryker på onsdag, og Nina blir trøstet av Sandra. Det er hvertfall min teori.

Anonymkode: 7d8ce...de8

AnonymBruker

En annen ting, er at CA vet han har bedre vinnersjanser med Eileen eller Nina i en finale, for da får han stemmer fra begge sidene. Jørgen og Sandra hadde aldri hatt en sjans mot CA og Eileen/Nina!

Annonse

AnonymBruker

Under IG profilene til deltakerne er det disse ryktene:

1. CA og Eileen vinner. Ingen slipper kula.

2. Øystein og Eileen vinner. Eileen slipper kula. Min favoritt.

3. Jonas og Nina vinner. Uvisst om noen slapp kula. Krysser fingrene.

4. CA og Stine vinner. CA slipper kula. Denne kan vel strykes.

Anonymkode: f35a4...876

Annonse

Forundrer meg ikke om det er andre regler på kulesermonien i år.

Det blir liksom for enkelt. Det er jo bare å slippe kula på 50 000 å dele resten med bestevennen og gjøre opp utenfor hotellet... 

Blir garantert en kuletwist, da det ikke kommer til å være et fluefittehår av tillit, og finalistene er en fra hver allianse.... 

• Liker 3
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi Jonas fikk oppdraget av Stine, og ble avslørt som innehaveren av svarteboken på pandoras! Det vil si at Jonas ryker på onsdag, og Nina blir trøstet av Sandra. Det er hvertfall min teori.

Det er godt mulig, men slik jeg forstår det så er det på tirsdagen sandra trøster nina, siden hun har på seg den samme skjorten når djevelen kommer på tirsdagen for å hente noen. og hvis CA ryker mandag, så skal en jente ryke denne kvelden ? :)

Virker vell som om CA ryker en gang før finalen, med tanke på klippet som ble vist av Øystein i syncen da Øystein og  CA sto på baet og snakket. Da fortalte Øystein om hvor mye Carl Aksel hadde betydd for han i spillet også begynte han å gråte. Virket som om dette klippet bare var klippet inn i denne episoden selv om det i virkeligheten skjedde senere (f.eks. når CA ryker). Han hadde i hvertfall ikke på seg de samme klærne, og ser ikke hvorfor han skulle begynt å grine bare av å snakke om at han er glad i Carl Aksel.

AnonymBruker
3 timer siden, Alja skrev:

Forundrer meg ikke om det er andre regler på kulesermonien i år.

Det blir liksom for enkelt. Det er jo bare å slippe kula på 50 000 å dele resten med bestevennen og gjøre opp utenfor hotellet... 

Blir garantert en kuletwist, da det ikke kommer til å være et fluefittehår av tillit, og finalistene er en fra hver allianse.... 

Enig.
Hadde nok blitt litt mer spennende om den som vinner får 50 k ekstra for å slippe kula. Men hvis ikke, blir det 300 000 delt på to.

Anonymkode: f35a4...876

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...