Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD

Anbefalte innlegg

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke det er så rart om Mayo blir sendt innigjen enda en gang. Begge gangene røk han jo på tvister. Den andre som røk på en tvist var Sandra. Sterke kandidater til innsjekkinger neste uke. Dessuten bruker juryen å få en sjanse til å spille seg innigjen, så det er absolutt mulig at vi får se Mayo igjen :) 

Anonymkode: f86d1...c14

Synnøve røyk jo også på en twist, uten at hun har blitt sendt igjen eller Henriette (som ikke engang fikk muligheten til å sjekke inn på hotellet). 

Jeg tror rett og slett at produksjonen kun sender inn igjen deltakere som enten er A) sterke spillere med sterke/intense personligheter som f.eks .eks Kr Rene, Miguel, Mikela, Sara E og Martine fra i fjor etc eller B) Deltakerne skaper mye blest, men samtidig er produksjonen inneforstått med at disse vil bli godt likt av tv seerne og dermed gi programmet mer liv og økende popularitet. Inn i denne kategorien passer både Lord Audun og Mayoo. Produksjonen ønsker mye drama og action, og derfor er det logisk at dem i de aller fleste tilfeller går for alternativ A. Her passer også Sandra ganske grei inn. Ikke en sterk spiller i den forstand, men holdningene er veldig anspente og drøye. 

Endret av Agent2840
  • Liker 1

Fortsetter under...

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette skrev Caksel på instagram nylig, og sterker mistanken om at Mayoo sjekker inn igjen for tredje gang. Hva tenker dere? 

Anonymkode: 87a0c...d50

CA ser ut som en femtenåring. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

• Liker 2
AnonymBruker
1 minutt siden, kindagirl skrev:

Herregud! Både Sandra og Malin sjekket inn igjen!!

:sur: 

Dette er jo helt sykt. Da er det hvertfall farvel til både Stine og Martine (med mindre det kommer noen tvister). 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

• Liker 3

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, kindagirl skrev:

Herregud! Både Sandra og Malin sjekket inn igjen!!

At det var? :sjokkert: To av de mest irriterende kjerringene i årets sesong sjekker inn igjen. Er det mulig?!

Anonymkode: 6d83f...59c

• Liker 10

Syns det er et spennende valg å sende inn igjen de to jeg. både fordi det vil skape splid innad i hoffet ang hvem som skal bli, samtidig som det blir spennende å se hvordan den andre alliansen reagerer på at de to kommer inn. Det sier jo seg selv at det ikke er mulig for alle fra hoffet å bli, men noen får vel en fredning som gjør at noen skaper trøbbel for noen. Sånn det skal være :) Eneste måten det kan styrke hoffet denne uken er hvis de klarer å bytte ut eileen med en av de som er lojale mot hoffet, og det tror jeg ikke de klarer :) 

Endret av jolsrud
7 minutter siden, jolsrud skrev:

Syns det er et spennende valg å sende inn igjen de to jeg. både fordi det vil skape splid innad i hoffet ang hvem som skal bli, samtidig som det blir spennende å se hvordan den andre alliansen reagerer på at de to kommer inn. Det sier jo seg selv at det ikke er mulig for alle fra hoffet å bli, men noen får vel en fredning som gjør at noen skaper trøbbel for noen. Sånn det skal være :) Eneste måten det kan styrke hoffet denne uken er hvis de klarer å bytte ut eileen med en av de som er lojale mot hoffet, og det tror jeg ikke de klarer :) 

Eg tror faktisk Øystein bytter ut Eileen eg.

• Liker 1

Annonse

19 minutter siden, kindagirl skrev:

Litt morsomt at Jørgen sitter å snakker om hvor flott sandra er og hvor mye han har savnet henne osv..og samtidig ligger Sandra med Øystein xD

Whaat, ligger de sammen igjen i dagens episode? 

• Liker 2
AnonymBruker
39 minutter siden, jolsrud skrev:

De bytter lett ut Stine. Men håper ikke Øystein faller for presset fra de andre og sender ut Eileen for å redde Malin.

Anonymkode: 6d83f...59c

• Liker 1
Annonse
AnonymBruker
1 minutt siden, Adelia skrev:

Hadde virkelig Sandra sex med Øystein igjen? Jørgen er hodestups forelsket i henne, og hun har nektet å ha sex med henne. Men sex med Øystein kan hun ha. Jeg er sjokkert! 

Enveis forelskelse fra Jørgen.

Dessuten ser Øystein mye bedre ut enn Jørgen. I tillegg til at Jørgen er en skikkelig drttsekk, mens Øystein derimot kan være veldig grei om ikke Caksel er tilstede.  

Anonymkode: b9711...e66

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...