Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Forholdet mellom Celester og Lord passer perfekt innenfor "enveis crush".

Detta er vel mer intenst enn Emilies crush for lorden i fjor.

Endret av Agent2840
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor får dere alle disse navnene ifra? Som Martine f.eks og nå Vegard.. Hvordan vet dere at de sjekker inn? Bare jeg som ikke følger med eller...

Anonymkode: fca4a...c3c

Veldig enkelt. Kan gi deg et tips til neste sesong;

Når de første deltakerne avsløres med navn og bilde i starten av mars, så er det bare å gå rett inn på facebook profilene deres og notere ned navn på samtlige som er "nylig lagt til" i vennelista deres. Det er omtrent da innspillingtiden er over og deltakerne adder hverandre på sosiale medier. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Når tid skal de som tapte mr/mrs paradise utsettes for "fare"? 

Det var vel bare helt tilfeldig at det ble Mayoo av guttene som måtte sjekke ut?

Anonymkode: 05dcf...227

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når tid skal de som tapte mr/mrs paradise utsettes for "fare"? 

Det var vel bare helt tilfeldig at det ble Mayoo av guttene som måtte sjekke ut?

Nei. Han fikk en ekstra stemme fordi han tapte konkurransen. Den ble avgjørende.

Skrevet

Føler meg helt trygg på at at Malin ryker. Ser hun har vært på dagstur i Oslo på VGTV-innspilling hos panelet i dag, og det publiseres garantert etter parseremonien i morra kveld. De hadde samme opplegg forrige uke. Da var Sandra og Jørgen der, og de publiserte akkurat idet parseremonien var over, for da hadde de snakket om Sandras utsjekk osv. Virker helt meningsløst å fly Malin ned til Oslo hvis hun ikke ryker.

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, ssophie skrev:

Føler meg helt trygg på at at Malin ryker. Ser hun har vært på dagstur i Oslo på VGTV-innspilling hos panelet i dag, og det publiseres garantert etter parseremonien i morra kveld. De hadde samme opplegg forrige uke. Da var Sandra og Jørgen der, og de publiserte akkurat idet parseremonien var over, for da hadde de snakket om Sandras utsjekk osv. Virker helt meningsløst å fly Malin ned til Oslo hvis hun ikke ryker.

Håper du har rett!

Velger øystein Eileen imorgen så er hvertfall alliansen med CA over..da vil slemmegjengen gå etter han.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det her må være den dårligste spoilertrådrn ever...

Anonymkode: d5e0e...6f4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skal dette kalles spoiler??😂

Anonymkode: 1c5c9...06b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Phung skrev:

Er mr og miss Paradise låst nå? forstår ikke

De er låst med sine respektive partnere. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvem ryker imorgen da? 

Anonymkode: 4c418...135

Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er låst med sine respektive partnere. 

Åja, da forstår jeg.

Så da blir parene sansynligvis:
CA - Nina
Jørgen - Celester
Jonas - Mikela/Malin
Øystein - Eileen/Malin
Niclas - Stine
?

Endret av Phung
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvem ryker imorgen da? 

Malin

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, ssophie skrev:

Malin

Åja, det er bra :)

Da kan jo CA bli svakere pga han ikke har en hund som gjør alt for han

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, -Fiona- skrev:

Fytti grisen assa. Nå er jeg så driiiiiiit lei av å se at han forbanna "kongen" skal få viljen sin hele forbanna tiden. Har han noe noen gang gått i mot ham?

Tror ikke jeg orker å se på mer.

Jeg tror jeg ville ha ventet til i morgen hvertfall. :)

Anonymkode: 8c4e6...1f9

Skrevet

Greit nok at Malin ikke finnes smart, men jeg nekter å tro at hun faktisk tenker at hun har en sjanse hos Jonas over Mikela. Alle der inne vet veldig godt at Jonas og Mikela nå spiller sammen på lag. CA vil nok sørge for at hun ikke går til Jonas, for han skjønner jo garantert at hun er sjanseløs der. 

Så da er det jo åpenlyst at Malin stiller seg bak Øystein. CA kommer nok til å gjøre alt han kan for å overtale Øystein om at Malin er det smarteste han kan velge (og vi vet jo hvor "overtalende" han kan være når han trasser nok), så spørs det bare hvilken vei Øystein går. Om han tenker på seg selv, eller om han faller for CA's tullpreik. Jeg vil si at det ligger an 50/50.. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åja, det er bra :)

Da kan jo CA bli svakere pga han ikke har en hund som gjør alt for han

Han har jo Øystein igjen da....og Celester for så vidt. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han har jo Øystein igjen da....og Celester for så vidt. 

Tror han har Stine også, kanskje Jørgen og Niclas. Misstenker også at Sandra kommer inn igjen.

Skrevet

Men, neste uke er det vel en gutt som ryker på par-seremonien, og da kan jeg ikke skjønne annet enn at det ryker en fra Hoffet. 

Kom forresten på at Jonas er eneste gutten i gjengen-allianse, så da er jeg enda mer sikker :P 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...