AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #1001 Skrevet 27. april 2016 Hahahha, digget egentlig Stine litt som stemte Jonas bare for å lage litt kuk. Det funket jo som bare rakker'n, og skapte splid i hoffet, selvom det sikkert ikke var intensjonen. Tror også Øystein har begynt å skjønne at alle valg han tar, kun er for Caksel og ikke for seg selv. Dermed tror jeg faktisk at han velger å redde Eileen, og kitte Malin ut. Anonymkode: 13ebf...4f8 9
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #1002 Skrevet 27. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jørgen er så jævlig irriterende... han virker egentlig litt ondskapsfull og fæl, mtp det han sa om Nina og Eileen :S Anonymkode: fca4a...c3c Jørgen sier ikke spesielt hyggelige eller pene ting om andre. Hverken inne på hotellet, eller utenfor. Anonymkode: 13ebf...4f8 5
kindagirl Skrevet 27. april 2016 #1003 Skrevet 27. april 2016 Eg tror malin eller Eileen ryker imorgen. La det bli malin!!!!! 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #1004 Skrevet 27. april 2016 Så dumt at Mayoo måtte dra igjen. Lurer på om produksjonen finner på litt sprell og sender han inn igjen. Blir ikke første gang ihvertfall. Selv om Jørgen ikke dro i dag som jeg trodde sist uke tenker jeg fortsatt det er Malin som må sjekke ut i morgen. CA må få raseriannfall fordi Øystein velger Eileen fremfor hans partner. Hvorfor skal Øystein redde partneren til CA når CA selv valgte å utsette Eileen for fare sist uke? Men igjen, det kan hende det ikke blir noe raseriannfall om det vi så i dag skulle være en "opphetet diskusjon hvor glosene flydde" Anonymkode: f86d1...c14 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #1005 Skrevet 27. april 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hahahha, digget egentlig Stine litt som stemte Jonas bare for å lage litt kuk. Det funket jo som bare rakker'n, og skapte splid i hoffet, selvom det sikkert ikke var intensjonen. Tror også Øystein har begynt å skjønne at alle valg han tar, kun er for Caksel og ikke for seg selv. Dermed tror jeg faktisk at han velger å redde Eileen, og kitte Malin ut. Anonymkode: 13ebf...4f8 Kunne de gi poeng til hvilken som helst gutt, eller var det kun 2-3 de måtte velge mellom?? Anonymkode: 05dcf...227
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #1006 Skrevet 27. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kunne de gi poeng til hvilken som helst gutt, eller var det kun 2-3 de måtte velge mellom?? Anonymkode: 05dcf...227 De kunne velge mellom alle guttene, utenom Caksel siden han er Mr. Paradise Anonymkode: 13ebf...4f8
Kassiopeia Skrevet 27. april 2016 #1007 Skrevet 27. april 2016 (endret) Man merker et betydelig stort klasseskille mellom slemmegjengen og snillegjengen, og det er ingen tvil om at den sanne personligheten til alle deltagerne skinner gjennom med en gang de møter litt motgang. Se bare når samtlige deltagere av snillegjengen har blitt stemt ut, som f.eks Mayoo som for andre gang tok det på en strålende fin og voksen måte. Jonas som er hans beste venn satt ikke igjen der å furtet som en forbanna 3 åring, men viste også en svært moden og voksen side av seg. De skjønner alle at det er et spill, tar ingenting personlig og kan ha en god tone med alle. Så har vi den godeste slemmegjengen. Eller skal vi kalle dem småbarna? Hver eneste en av dem viser en direkte skremmende personlighet når de har fått motgang, og oppfører seg helt hårreisende slemt og barnslig. Som når Sandra ble stemt ut f.eks. Sandra som har stemt ut flere deltagere enn noen andre av årets deltagere, ble kjempesint og begynte å spy ut ufine gloser og anklaget de andre opp og ned. Var ikke akkurat med hodet hevet hun gikk ut derfra. De andre i alliansen hennes, da spesielt Jørgen, satt selvsagt igjen på hotellet og konspirerer om ekte krig mot de andre, og lover å skape helvete og all verden. Jørgen er direkte stygg med all kvalmen han sier om N og E, og det er ingen tvil om at både han og de andre i slemmegjengen tar sånn motgang EKSTREMT personlig! De oppfører seg faktisk verre en min sønn på 3 år som er midt i sin verste trassalder, SÅ umodne og barnslige er dem. Er også skummelt å se at voksne mennesker er så hevnlystne som det dem er! Jørgen har visst sitt sanne seg denne uken, og det er virkelig ikke en flott eller snill fyr, det ser man lett. Det som er mest skremmende er hvor dum Celester er som kjøper denne rævslikkingen hans når det er så sykt åpenlyst. Ingen i slemmegjengen har vært spesielt snille med Celester, og jentene har snakket dritt om henne bak ryggen, men enda er hun så dum at hun ikke skjønner noenting. Det er nok til at hun fortjener å bli sendt ut derfra, spør du meg. Men først ønsker jeg at Jørgen skal forsvinne, for den fyren virker psykisk ustabil så slem som han er! Endret 27. april 2016 av Kassiopeia 24
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #1008 Skrevet 27. april 2016 3 minutter siden, Kassiopeia skrev: Man merker et betydelig stort klasseskille mellom slemmegjengen og snillegjengen, og det er ingen tvil om at den sanne personligheten til alle deltagerne skinner gjennom med en gang de møter litt motgang. Se bare når samtlige deltagere av snillegjengen har blitt stemt ut, som f.eks Mayoo som for andre gang tok det på en strålende fin og voksen måte. Jonas som er hans beste venn satt ikke igjen der å furtet som en forbanna 3 åring, men viste også en svært moden og voksen side av seg. De skjønner alle at det er et spill, tar ingenting personlig og kan ha en god tone med alle. Så har vi den godeste slemmegjengen. Eller skal vi kalle dem småbarna? Hver eneste en av dem viser en direkte skremmende personlighet når de har fått motgang, og oppfører seg helt hårreisende slemt og barnslig. Som når Sandra ble stemt ut f.eks. Sandra som har stemt ut flere deltagere enn noen andre av årets deltagere, ble kjempesint og begynte å spy ut ufine gloser og anklaget de andre opp og ned. Var ikke akkurat med hodet hevet hun gikk ut derfra. De andre i alliansen hennes, da spesielt Jørgen, satt selvsagt igjen på hotellet og konspirerer om ekte krig mot de andre, og lover å skape helvete og all verden. Jørgen er direkte stygg med all kvalmen han sier om N og E, og det er ingen tvil om at både han og de andre i slemmegjengen tar sånn motgang EKSTREMT personlig! De oppfører seg faktisk verre en min sønn på 3 år som er midt i sin verste trassalder, SÅ umodne og barnslige er dem. Jørgen har visst sitt sanne seg denne uken, og det er virkelig ikke en flott eller snill fyr, det ser man lett. Det som er mest skremmende er hvor dum Celester er som kjøper denne rævslikkingen hans når det er så sykt åpenlyst. Ingen i slemmegjengen har vært spesielt snille med Celester, og jentene har snakket dritt om henne bak ryggen, men enda er hun så dum at hun ikke skjønner noenting. Det er nok til at hun fortjener å bli sendt ut derfra, spør du meg. Men først ønsker jeg at Jørgen skal forsvinne, for den fyren skremmer meg litt så slem som han virker! Spot on! Anonymkode: 05dcf...227 1
ankara Skrevet 27. april 2016 Forfatter #1009 Skrevet 27. april 2016 5 minutter siden, Kassiopeia skrev: Man merker et betydelig stort klasseskille mellom slemmegjengen og snillegjengen, og det er ingen tvil om at den sanne personligheten til alle deltagerne skinner gjennom med en gang de møter litt motgang. Se bare når samtlige deltagere av snillegjengen har blitt stemt ut, som f.eks Mayoo som for andre gang tok det på en strålende fin og voksen måte. Jonas som er hans beste venn satt ikke igjen der å furtet som en forbanna 3 åring, men viste også en svært moden og voksen side av seg. De skjønner alle at det er et spill, tar ingenting personlig og kan ha en god tone med alle. Så har vi den godeste slemmegjengen. Eller skal vi kalle dem småbarna? Hver eneste en av dem viser en direkte skremmende personlighet når de har fått motgang, og oppfører seg helt hårreisende slemt og barnslig. Som når Sandra ble stemt ut f.eks. Sandra som har stemt ut flere deltagere enn noen andre av årets deltagere, ble kjempesint og begynte å spy ut ufine gloser og anklaget de andre opp og ned. Var ikke akkurat med hodet hevet hun gikk ut derfra. De andre i alliansen hennes, da spesielt Jørgen, satt selvsagt igjen på hotellet og konspirerer om ekte krig mot de andre, og lover å skape helvete og all verden. Jørgen er direkte stygg med all kvalmen han sier om N og E, og det er ingen tvil om at både han og de andre i slemmegjengen tar sånn motgang EKSTREMT personlig! De oppfører seg faktisk verre en min sønn på 3 år som er midt i sin verste trassalder, SÅ umodne og barnslige er dem. Er også skummelt å se at voksne mennesker er så hevnlystne som det dem er! Jørgen har visst sitt sanne seg denne uken, og det er virkelig ikke en flott eller snill fyr, det ser man lett. Det som er mest skremmende er hvor dum Celester er som kjøper denne rævslikkingen hans når det er så sykt åpenlyst. Ingen i slemmegjengen har vært spesielt snille med Celester, og jentene har snakket dritt om henne bak ryggen, men enda er hun så dum at hun ikke skjønner noenting. Det er nok til at hun fortjener å bli sendt ut derfra, spør du meg. Men først ønsker jeg at Jørgen skal forsvinne, for den fyren virker psykisk ustabil så slem som han er! Utrolig godt skrevet, og jeg er helt enig. 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #1010 Skrevet 27. april 2016 5 minutter siden, Kassiopeia skrev: Jørgen har visst sitt sanne seg denne uken, og det er virkelig ikke en flott eller snill fyr, det ser man lett. Det som er mest skremmende er hvor dum Celester er som kjøper denne rævslikkingen hans når det er så sykt åpenlyst. Ingen i slemmegjengen har vært spesielt snille med Celester, og jentene har snakket dritt om henne bak ryggen, men enda er hun så dum at hun ikke skjønner noenting. Det er nok til at hun fortjener å bli sendt ut derfra, spør du meg. Men først ønsker jeg at Jørgen skal forsvinne, for den fyren skremmer meg litt så slem som han virker! Som jeg har skrevet, så kan det bekreftes at han ikke er snill utenfor hotellet heller. Anonymkode: 13ebf...4f8 9
ankara Skrevet 27. april 2016 Forfatter #1011 Skrevet 27. april 2016 Håper Malin sjekker ut i morgen, orker henne rett og slett ikke mer. Tror Vegard Sandvik Johannessen sjekker inn på mandag - da kan de i såfall sende Jørgen på huet og ræva ut neste uke! 1
Amarinda Skrevet 27. april 2016 #1012 Skrevet 27. april 2016 2 minutter siden, ankara skrev: Håper Malin sjekker ut i morgen, orker henne rett og slett ikke mer. Tror Vegard Sandvik Johannessen sjekker inn på mandag - da kan de i såfall sende Jørgen på huet og ræva ut neste uke! Hvis de får ut Malin, er sjansen for at "de snille" skal få overtaket større - og kanskje endelig få ut CA og.. 3
Brunette93 Skrevet 27. april 2016 #1013 Skrevet 27. april 2016 13 minutter siden, Kassiopeia skrev: Man merker et betydelig stort klasseskille mellom slemmegjengen og snillegjengen, og det er ingen tvil om at den sanne personligheten til alle deltagerne skinner gjennom med en gang de møter litt motgang. Se bare når samtlige deltagere av snillegjengen har blitt stemt ut, som f.eks Mayoo som for andre gang tok det på en strålende fin og voksen måte. Jonas som er hans beste venn satt ikke igjen der å furtet som en forbanna 3 åring, men viste også en svært moden og voksen side av seg. De skjønner alle at det er et spill, tar ingenting personlig og kan ha en god tone med alle. Så har vi den godeste slemmegjengen. Eller skal vi kalle dem småbarna? Hver eneste en av dem viser en direkte skremmende personlighet når de har fått motgang, og oppfører seg helt hårreisende slemt og barnslig. Som når Sandra ble stemt ut f.eks. Sandra som har stemt ut flere deltagere enn noen andre av årets deltagere, ble kjempesint og begynte å spy ut ufine gloser og anklaget de andre opp og ned. Var ikke akkurat med hodet hevet hun gikk ut derfra. De andre i alliansen hennes, da spesielt Jørgen, satt selvsagt igjen på hotellet og konspirerer om ekte krig mot de andre, og lover å skape helvete og all verden. Jørgen er direkte stygg med all kvalmen han sier om N og E, og det er ingen tvil om at både han og de andre i slemmegjengen tar sånn motgang EKSTREMT personlig! De oppfører seg faktisk verre en min sønn på 3 år som er midt i sin verste trassalder, SÅ umodne og barnslige er dem. Er også skummelt å se at voksne mennesker er så hevnlystne som det dem er! Jørgen har visst sitt sanne seg denne uken, og det er virkelig ikke en flott eller snill fyr, det ser man lett. Det som er mest skremmende er hvor dum Celester er som kjøper denne rævslikkingen hans når det er så sykt åpenlyst. Ingen i slemmegjengen har vært spesielt snille med Celester, og jentene har snakket dritt om henne bak ryggen, men enda er hun så dum at hun ikke skjønner noenting. Det er nok til at hun fortjener å bli sendt ut derfra, spør du meg. Men først ønsker jeg at Jørgen skal forsvinne, for den fyren virker psykisk ustabil så slem som han er! Alt var veldig bra skrevet, meget enig. La forresten merke til den tingen med Celester. Etter at hun hadde gjort som Caksel ville, begynte de å halvveis ignorere henne igjen. I slutten av episoden når Caksel kom inn på rommet til Jørgen og Celester, enset ikke guttene henne - da hun snakket. De snakket bare med hverandre og ignorerte henne, virket det som for meg iallefall. 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #1014 Skrevet 27. april 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som jeg har skrevet, så kan det bekreftes at han ikke er snill utenfor hotellet heller. Anonymkode: 13ebf...4f8 Kjenner du han? Anonymkode: fca4a...c3c
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #1015 Skrevet 27. april 2016 8 minutter siden, ankara skrev: Håper Malin sjekker ut i morgen, orker henne rett og slett ikke mer. Tror Vegard Sandvik Johannessen sjekker inn på mandag - da kan de i såfall sende Jørgen på huet og ræva ut neste uke! Hvor får dere alle disse navnene ifra? Som Martine f.eks og nå Vegard.. Hvordan vet dere at de sjekker inn? Bare jeg som ikke følger med eller... Anonymkode: fca4a...c3c
Gjest Joppe Skrevet 27. april 2016 #1016 Skrevet 27. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor får dere alle disse navnene ifra? Som Martine f.eks og nå Vegard.. Hvordan vet dere at de sjekker inn? Bare jeg som ikke følger med eller... Anonymkode: fca4a...c3c Haha...neida, jeg har heller ikke peiling på hvem de er Det vil nok sjekke inn noen folk til før finalen og da stemmer sikkert disse navnene
ankara Skrevet 27. april 2016 Forfatter #1017 Skrevet 27. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor får dere alle disse navnene ifra? Som Martine f.eks og nå Vegard.. Hvordan vet dere at de sjekker inn? Bare jeg som ikke følger med eller... Anonymkode: fca4a...c3c Bla bakover i tråden Vi har stort sett ganske tidlig visst alle navnene på de som sjekker inn denne sesongen
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #1018 Skrevet 27. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjenner du han? Anonymkode: fca4a...c3c Nei, men jeg kjenner noen som kjenner han. Pluss at jeg har møtt han et par ganger, og da var han ikke spesielt hyggelig. Tvert i mot. Skal sies at han var full, men syns det er for vagt å skylde på fylla for en shitty oppførsel. Anonymkode: 13ebf...4f8
AnonymBruker Skrevet 27. april 2016 #1019 Skrevet 27. april 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, men jeg kjenner noen som kjenner han. Pluss at jeg har møtt han et par ganger, og da var han ikke spesielt hyggelig. Tvert i mot. Skal sies at han var full, men syns det er for vagt å skylde på fylla for en shitty oppførsel. Anonymkode: 13ebf...4f8 Jeg forstår. Selv om det er et spill på TV, disse deltagerne deltar i - så merker man godt hvilke type personer disse er. Ingen klipp og lim kan noensinne unnskylde oppførselen til enkelte av disse folka. Det er f.eks ikke klipp og lim og spillet sin skyld at Sandra og de baksnakket Eileen så sinnsykt. Så man merker godt hvilke type mennesker disse er, spesielt når de taper. Anonymkode: fca4a...c3c 1
Gjest Phung Skrevet 27. april 2016 #1020 Skrevet 27. april 2016 1 time siden, -Fiona- skrev: Fytti grisen assa. Nå er jeg så driiiiiiit lei av å se at han forbanna "kongen" skal få viljen sin hele forbanna tiden. Har han noe noen gang gått i mot ham? Tror ikke jeg orker å se på mer. Husker du da Nina ble dronning og Sandra røk ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå