Blablaa Skrevet 6. april 2016 #301 Skrevet 6. april 2016 visst det seriøst skjer en sånn tvist imorgen at Jonas ryker pga. Caksel, skal jeg slutte å se på!! Da er da fader meg alt for tydelig hvem det er produksjonen favoritiserer... 4
ankara Skrevet 6. april 2016 Forfatter #302 Skrevet 6. april 2016 3 minutter siden, Blablaa skrev: visst det seriøst skjer en sånn tvist imorgen at Jonas ryker pga. Caksel, skal jeg slutte å se på!! Da er da fader meg alt for tydelig hvem det er produksjonen favoritiserer... Produksjonen elsker Carl Aksel, slik de elsket Audun og Kristian René. 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #303 Skrevet 6. april 2016 17 minutter siden, ankara skrev: Produksjonen elsker Carl Aksel, slik de elsket Audun og Kristian René. Å Pierre og Martine. Utrolig kjedelig. Anonymkode: 6d83f...59c 4
MalloryK Skrevet 6. april 2016 #304 Skrevet 6. april 2016 Ikke glem Petter fra første sesong. De ville jo at han skulle vinne fra første stund, så mange sjanser som han fikk 5
Ms.Sommerfugl Skrevet 6. april 2016 #305 Skrevet 6. april 2016 2 minutter siden, MalloryK skrev: Ikke glem Petter fra første sesong. De ville jo at han skulle vinne fra første stund, så mange sjanser som han fikk Det var ganske drøyt når Triana spurte om noen ville bytte plass med Petter. André eller noe bytta vel bort plassen sin. IDIOTISK! Hallo i luken, liksom. 7
ankara Skrevet 6. april 2016 Forfatter #306 Skrevet 6. april 2016 Et øyeblikk siden, Ms.Sommerfugl skrev: Det var ganske drøyt når Triana spurte om noen ville bytte plass med Petter. André eller noe bytta vel bort plassen sin. IDIOTISK! Hallo i luken, liksom. I know. Og da Labi ville gjøre det samme for en eller annen i sesong 6 fikk han ikke lov. LOOOOL. Petter røk fair and square. 5
Ms.Sommerfugl Skrevet 6. april 2016 #307 Skrevet 6. april 2016 1 minutt siden, ankara skrev: I know. Og da Labi ville gjøre det samme for en eller annen i sesong 6 fikk han ikke lov. LOOOOL. Petter røk fair and square. Ja, men han vant jo hele dritten... Ja, Petter var der lenge, men André var en like god vinner som Petter.
kindagirl Skrevet 6. april 2016 #308 Skrevet 6. april 2016 Hvis det er Jørgen som har den buketten imorgen så kan man være sikker på at CA og Øystein ikke ryker imorgen hvertfall.. Med mindre han her faktisk klarer å tenke litt smart... 1
ankara Skrevet 6. april 2016 Forfatter #309 Skrevet 6. april 2016 13 minutter siden, kindagirl skrev: Hvis det er Jørgen som har den buketten imorgen så kan man være sikker på at CA og Øystein ikke ryker imorgen hvertfall.. Med mindre han her faktisk klarer å tenke litt smart... Det er jo Carl Aksel. Hørte du ikke hva han sa i frempeket?
kindagirl Skrevet 6. april 2016 #310 Skrevet 6. april 2016 28 minutter siden, ankara skrev: Det er jo Carl Aksel. Hørte du ikke hva han sa i frempeket? At han ikke hadde forventet det i hele tatt.. Imorgen har en gutt fredning og Jørgen har buketten..kjenner eg produksjonen rett så er det en som ryker og SÅ kommer den buketten inn i bilde der Jørgen kan bytte ut utstemte.. Så om CA sier det før eller etter Jørgen har tatt sitt valg vet man jo ikke.. kan like godt være at den med fredning gjorde noe uforventet.
ankara Skrevet 6. april 2016 Forfatter #311 Skrevet 6. april 2016 7 minutter siden, kindagirl skrev: At han ikke hadde forventet det i hele tatt.. Imorgen har en gutt fredning og Jørgen har buketten..kjenner eg produksjonen rett så er det en som ryker og SÅ kommer den buketten inn i bilde der Jørgen kan bytte ut utstemte.. Så om CA sier det før eller etter Jørgen har tatt sitt valg vet man jo ikke.. kan like godt være at den med fredning gjorde noe uforventet. Han sa at han hadde nesten glemt den buketten. Altså, mellom linjene: at den inneholder en makt. Han forventer ikke at Øystein ryker, men glemmer i en kort periode at han besitter makten ved å ha buketten.
ankara Skrevet 6. april 2016 Forfatter #312 Skrevet 6. april 2016 Men hvordan han eventuelt skulle få den er jo et mysterium... 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #313 Skrevet 6. april 2016 7 minutter siden, ankara skrev: Men hvordan han eventuelt skulle få den er jo et mysterium... Sikkert fordi han er brudgom.. Siden produksjonen i følge ryktene sa at Malin måtte gå til Carl, da la de opp til at han skulle få makt på parsermonien. Syns faktisk det er ganske kjedelig hvis Carl og Co. nok en gang bestemmer utfallet på parsermonien. Gi de andre sjansen til å skinne litt. Håper på en måte at ryktene viser seg å være sanne, da har Tv3 ett forklaringsproblem, men på den andre siden håper jeg jo selvfølgelig at Øystein ryker. Alt i alt hadde det jo null og nada å si om Synnøve eller Jørgen vant duellen, hvis det allerede var bestemt at Caksel hadde makten. Anonymkode: 28209...c77 7
ankara Skrevet 6. april 2016 Forfatter #314 Skrevet 6. april 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikkert fordi han er brudgom.. Siden produksjonen i følge ryktene sa at Malin måtte gå til Carl, da la de opp til at han skulle få makt på parsermonien. Syns faktisk det er ganske kjedelig hvis Carl og Co. nok en gang bestemmer utfallet på parsermonien. Gi de andre sjansen til å skinne litt. Håper på en måte at ryktene viser seg å være sanne, da har Tv3 ett forklaringsproblem, men på den andre siden håper jeg jo selvfølgelig at Øystein ryker. Alt i alt hadde det jo null og nada å si om Synnøve eller Jørgen vant duellen, hvis det allerede var bestemt at Caksel hadde makten. Helt enig!
Rosewood Skrevet 7. april 2016 #315 Skrevet 7. april 2016 11 timer siden, ankara skrev: Han sa at han hadde nesten glemt den buketten. Altså, mellom linjene: at den inneholder en makt. Han forventer ikke at Øystein ryker, men glemmer i en kort periode at han besitter makten ved å ha buketten. Eller så var det mer ment som "å faen, jeg glemte helt den buketten.." som i at han nesten fikk det som han ville, men pga buketten som Jørgen har så ble utfallet noe annet, altså noe CA ikke hadde forventet..
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #316 Skrevet 7. april 2016 16 minutter siden, Rosewood skrev: Eller så var det mer ment som "å faen, jeg glemte helt den buketten.." som i at han nesten fikk det som han ville, men pga buketten som Jørgen har så ble utfallet noe annet, altså noe CA ikke hadde forventet.. Lurer på hvordan noen enda kan tro at produksjonen ikke bærer CA gjennom hele spillet?? Er da ingen tvil om at CA er den som kommer til å sitte med makten i kveld, nok en gang, på grunn av produksjonen. Noe annet er jo ikke et alternativ. Bare vent å se til i kveld du, så kanskje du også får øynene dine opp. Anonymkode: 3036f...b87 7
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #317 Skrevet 7. april 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurer på hvordan noen enda kan tro at produksjonen ikke bærer CA gjennom hele spillet?? Er da ingen tvil om at CA er den som kommer til å sitte med makten i kveld, nok en gang, på grunn av produksjonen. Noe annet er jo ikke et alternativ. Bare vent å se til i kveld du, så kanskje du også får øynene dine opp. Anonymkode: 3036f...b87 Enig. Open your eyes, sheeples Anonymkode: babf0...5c7 1
Rosewood Skrevet 7. april 2016 #318 Skrevet 7. april 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurer på hvordan noen enda kan tro at produksjonen ikke bærer CA gjennom hele spillet?? Er da ingen tvil om at CA er den som kommer til å sitte med makten i kveld, nok en gang, på grunn av produksjonen. Noe annet er jo ikke et alternativ. Bare vent å se til i kveld du, så kanskje du også får øynene dine opp. Anonymkode: 3036f...b87 Jada, jeg er fullt klar over hva de driver med. De gjorde det samme med Pierre i fjor, og det irriterte vettet av meg. Øynene mine er åpne de. Jeg vil bare ha et siste håp om at ting kan gå litt de andres vei, selv om det kanskje er mindre sannsynlig. Jeg vil virkelig ikke at Jonas skal ryke til fordel for Caksel og Øystein, så enn så lenge så klamrer jeg meg fast i håpet om at CA driter seg ut i kveld 5
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #319 Skrevet 7. april 2016 Flere som er med på å sende klagebrev til tv3? Det er ikke vits i å se på når de skal hjelpe Caksel gjennom hele sesongen og gir han sin vilje. Det er ikke vits for de andre spille heller. Jeg gidder ikke å se på når de skal hjelpe Caksel og ikke la deltakerene spille selv. Det blir ekstremt kjedelig. Caksel kommer til finaleuken og vinner gjerne å. Samme greia i fjor. Ingen bombe at Martine og Pierre vant. Det sørget produksjonen for. Anonymkode: df6d7...a06 17
ssophie Skrevet 7. april 2016 #320 Skrevet 7. april 2016 Jørgen og Sandra har en videoblogg på førtnevnes blogg, og der sier Sandra at kveldens parseremoni er den tristeste hititl. Kan det virkelig bety at Øystein faktisk ryker likevel? Rart om hun synes det er dødstrist at Jonas må dra, men man vet jo aldri. Jeg vil liksom ikke gi opp håpet helt. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå