Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD

ankara

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

WHAT ARE THOOOSE?????? (sandras falske øyevipper)

Anonymkode: 5f293...c79

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Joppe
8 minutter siden, Oslohøst skrev:

Ååh, skal bli godt at paradise hotel er ferdig i dag. Makan til TV program. Haha. Jeg føler meg nesten flau som har fulgt med i år. 

Helt enig! Nå skal det bli godt med ferie :P 

Kjenner jeg har vært i overkant engasjert :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Føler vi fikk sett litt av den sympatiske Carl Aksel i dag. Herlig avslutning på en litt middelmådig sesong.

Anonymkode: 05dcf...227

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eileen og Øystein vant. Ingen slapp kulen.

The end.

Anonymkode: b7bf7...df9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Eileen og Øystein vant. Ingen slapp kulen.

The end.

Anonymkode: b7bf7...df9

Helt feil, dette er så feil som det kan bli, det var ikke slutten. Slutten handlet om så mye mer, om kloke visdomsord. Slutten handlet rett og slett om at i livet vårt, ja i livet vårt så lærer vi, hele livet vårt er et lære, og vi, vi må alltid lære. Det var slutten for årets sesong.

Anonymkode: 778f5...e26

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for en, for det meste, interessant tråd med mye spekuleringer og andre ablegøyer. 

Må få melde at jeg syns vegard gjorde en latterlig god figur som medlem av jury de siste dagene. Morsom type, nesten så vi burde startet kronerulling for å få fyren til Marbella :P:)

Peace out ;)

Endret av jolsrud
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Veldig bra avslutning. Mye bedre enn resten av sesongen til sammen !😊 

Jeg håper neste sesong blir med mye mer tvister og ikke så forutsigbar som de siste sesongene. 

Anonymkode: b6022...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

WHAT ARE THOOOSE?????? (sandras falske øyevipper)

Anonymkode: 5f293...c79

Hahaha, jeg tenkte det samme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Joppe skrev:

Helt enig! Nå skal det bli godt med ferie :P 

Kjenner jeg har vært i overkant engasjert :fnise:

Jeg skal aldri følge med på Paradise hotel igjen. Første gang og siste gang i år. Så får de tjene mange tusen for å feste og være kjendiser. Paradise hotel kjendiser. Gleder du deg allerede til neste sesong? :fnise::)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 timer siden, The Silence skrev:

Det Malin gjor var ikke fælt. Hun er naiv og ville nok helt sikkert være snill mot CA. Han derimot er fæl som lurer til seg en finaleplass med å droppe henne.

Jeg tror faktisk ikke han har lurt/manipulert Malin. De to ble enige om at det var lurt om en av de ble ofret slik at i hvertfall en av de ble sikret finaleplass. Og da var det jo absolutt lurest å sende Carl Aksel inn i finalen, med tanke på at han drar inn mange flere stemmer enn Malin eventuelt ville gjort. Dessuten kunne man jo se klart og tydelig at Carl Aksel ble oppriktig lei seg, både når det skjedde og på syncen etterpå. Dette virket i hvertfall ikke kynisk, egoistisk eller fælt for meg, egentlig virket det bare utrolig rørende. Det var veldig fint å se to mennesker som virkelig bryr seg om hverandre, det var også veldig fint å se den følsomme siden til Carl Aksel igjen.

Er ikke særlig begeistret for Carl Aksel selv, men altså alså akkuratt i dette tillfellet synes jeg det blir innmari feil å klage. Virer som flere her inne bare har bestemt seg for at Carl Aksel er en drittsekk, og at alt han gjør er feil.

Anonymkode: 3c5e6...f51

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang siden sesong 3 at én av vinnerne har vært på hotellet sammenhengende hele sesongen.

PS: Skuffet over at ikke Eileen kastet kula og delte pengene med Nina og Jonas. Det hadde de fortjent, og det hadde vært en perfekt slutt på sesongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, ankara skrev:

Første gang siden sesong 3 at én av vinnerne har vært på hotellet sammenhengende hele sesongen.

PS: Skuffet over at ikke Eileen kastet kula og delte pengene med Nina og Jonas. Det hadde de fortjent, og det hadde vært en perfekt slutt på sesongen.

Synes det er ganske fortjent at Øystein fikk halvparten i med at han var der hele veien.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan husker du alt det der? :fnise: Er livet ditt paradise Hotel?

Anonymkode: e2355...2e8

Hehe. Går inn på en tråd om Paradise Hotel for å melde på at noen husker noe fra Paradise Hotel. Herlig. Selv om du forsøker å være anonym, viser staten på venstresiden at du er en veldig aktiv bruker her. Er livet ditt kvinneguiden?

Neida, for å svare på ditt kloke spørsmål. H*n tar det fra hukommelse. Det er en fin del av hjernen. Bruk den i stedet for å le av folk som kommer med et godt innlegg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, kjørda skrev:

Hehe. Går inn på en tråd om Paradise Hotel for å melde på at noen husker noe fra Paradise Hotel. Herlig. Selv om du forsøker å være anonym, viser staten på venstresiden at du er en veldig aktiv bruker her. Er livet ditt kvinneguiden?

Neida, for å svare på ditt kloke spørsmål. H*n tar det fra hukommelse. Det er en fin del av hjernen. Bruk den i stedet for å le av folk som kommer med et godt innlegg.

Alle de inleggene/likes som vises under anonymbruker er totalt for alle som poster som anonym her på forumet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror faktisk ikke han har lurt/manipulert Malin. De to ble enige om at det var lurt om en av de ble ofret slik at i hvertfall en av de ble sikret finaleplass. Og da var det jo absolutt lurest å sende Carl Aksel inn i finalen, med tanke på at han drar inn mange flere stemmer enn Malin eventuelt ville gjort. Dessuten kunne man jo se klart og tydelig at Carl Aksel ble oppriktig lei seg, både når det skjedde og på syncen etterpå. Dette virket i hvertfall ikke kynisk, egoistisk eller fælt for meg, egentlig virket det bare utrolig rørende. Det var veldig fint å se to mennesker som virkelig bryr seg om hverandre, det var også veldig fint å se den følsomme siden til Carl Aksel igjen.

Er ikke særlig begeistret for Carl Aksel selv, men altså alså akkuratt i dette tillfellet synes jeg det blir innmari feil å klage. Virer som flere her inne bare har bestemt seg for at Carl Aksel er en drittsekk, og at alt han gjør er feil.

Ja, så at CA sanket inn stemmer så det sang i går 😂😂

Finnes det bittrere mennesker enn Sandra og Jørgen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe
7 timer siden, Oslohøst skrev:

Jeg skal aldri følge med på Paradise hotel igjen. Første gang og siste gang i år. Så får de tjene mange tusen for å feste og være kjendiser. Paradise hotel kjendiser. Gleder du deg allerede til neste sesong? :fnise::)

Skal absolutt IKKE se flere sesonger. Jeg fikk med meg Petter Pilgaard sesongen, og denne. Det får holde i massevis. Slitsomt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Joppe skrev:

Skal absolutt IKKE se flere sesonger. Jeg fikk med meg Petter Pilgaard sesongen, og denne. Det får holde i massevis. Slitsomt :fnise:

:laugh: Ja, ikke sant. Det holder i massevis :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, -Fiona- skrev:

Ja, så at CA sanket inn stemmer så det sang i går 😂😂

Finnes det bittrere mennesker enn Sandra og Jørgen?

Neida, men nå sanket han nok inn flere stemmer enn det Malin ville gjort. I tillegg var vell så og si alle veldig usikre på hva de skulle stemme, nettopp fordi Carl Aksel veide så mye opp. Eileen og Øystein var jo veldig overlegne da de hadde en person fra hver allianse, pluss at Eileen var den eneste personen fra  gjengen allianse i finalen, så da fikk jo selvfølgelig hun alle stemmene derfra så tror faktisk at alle par hadde vært ganske sjanseløse mot Øystein og Eileen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...