Økkis Skrevet 26. mai 2016 #2341 Skrevet 26. mai 2016 Hadde jeg vært i den juryen hadde jeg stemt for å omrokkere på alle parene (også Sandra og Jørgen). Da hadde det blitt helvete og alle hadde knust de kulene. 1
Gjest Joppe Skrevet 26. mai 2016 #2343 Skrevet 26. mai 2016 1 minutt siden, Blablabla555 skrev: Enig. Hun skuffet sykt i dag. Sviktet alle som var glad i henne, blitt rævkjørt. Og bevist for alle seere at hun bryr seg kun om seg selv og Jonas. Caxel bryr seg mer om folk. Kan til dels være enig i det du skriver. Nina gjorde noen rare valg nå på slutten. Men, å si at Caksel bryr seg mer om folk er vel å ta hardt i. Han brydde seg kun om seg selv....han brukte folk for å komme opp og frem selv. Vet ikke om det er så mye bredre??
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #2344 Skrevet 26. mai 2016 Er egentlig fan av Jonas og Nina, men Nina har spilt mot sin egen allianse hele tiden nå. Idag fortjente Jonas å sjekke ut. Anonymkode: c82e9...20e 5
kindagirl Skrevet 26. mai 2016 #2345 Skrevet 26. mai 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: To par i finalen. Caksel og Malin er vel ganske sikkert et av de. Hvem blir det andre? Tar en råsjanse på Jørgen og Sandra. Anonymkode: 05dcf...227 Hvis det er de to finaleparene så heier eg faktisk på Carl Aksel og Malin:P Eg håper Juryen bytter om på parene så verken sandra og jørgen kan stå sammen eller Nina og Jonas 2
Blablabla555 Skrevet 26. mai 2016 #2346 Skrevet 26. mai 2016 2 minutter siden, Joppe skrev: Kan til dels være enig i det du skriver. Nina gjorde noen rare valg nå på slutten. Men, å si at Caksel bryr seg mer om folk er vel å ta hardt i. Han brydde seg kun om seg selv....han brukte folk for å komme opp og frem selv. Vet ikke om det er så mye bredre?? Ja det var nok det hehe. Han hadde jo sykt mange i alliansen som han kunne sende ut, så det virket at han liksom brydde seg om de nærmeste. Men ja du har rett han hadde nok sendt ut en etter en for å redde seg selv han og
Blablabla555 Skrevet 26. mai 2016 #2347 Skrevet 26. mai 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er egentlig fan av Jonas og Nina, men Nina har spilt mot sin egen allianse hele tiden nå. Idag fortjente Jonas å sjekke ut. Anonymkode: c82e9...20e Men ble båret inn på en gullstol av produksjonen.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #2348 Skrevet 26. mai 2016 1 minutt siden, Blablabla555 skrev: Men ble båret inn på en gullstol av produksjonen. Eller av Malin. Anonymkode: 8c4e6...1f9 10
Blablabla555 Skrevet 26. mai 2016 #2349 Skrevet 26. mai 2016 Men nå må noen tenke på å splitte Sandra og Jørgen, de har sklidd rolig uten stress forbi alle. Det var jo null stress for de i smifinale og når er de plutselig i finalen. mens det var ordentlig krig for alle andre. Nå må noen ødelegge denne idyllen hehe 13
Anonyml5 Skrevet 26. mai 2016 #2350 Skrevet 26. mai 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har det fra en sikker kilde. Jeg kan ikke si direkte hvem det er, for da vil vedkommende få bot, men dette er 100 % sikkert. Anonymkode: 778f5...e26 Hvem skal han stå med da?
Ardwinna Skrevet 26. mai 2016 #2351 Skrevet 26. mai 2016 Den 25.5.2016 at 23.30, leo2 skrev: Jo han gjør det, eller han kommer iallefall ikke til finaleuka. Der vinner Mikela og Jørgen. Den 25.5.2016 at 23.33, leo2 skrev: Jeg har talt. Er god venn med Jørgen faktisk. Jeg hadde ledd meg pokkers ihjel om Jørgen plutselig hadde fått virus i harddisken og helt uventet byttet ut Sandra med Mikela! Du kan nå spøke, herr leo2! 23 timer siden, Leo Dicaprio skrev: Men de er jo faen ikke verdige. Pr nå synes jeg nesten alle er verdige på hvert sitt vis. Det er jo ikke akkurat snakk om Fredsprisen de skal kjempe om. 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sykt skuffet at Nina velger å stole på den andre alliansen. Og ditcher Mikela, trodde de var smartere enn det. Bare fordi hun står sterkere i finalen med Øystein. Nei, oppgitt. Anonymkode: 0123e...fb8 Ååååå jaaaa! Jeg har forstått det meste av Ninas avgjørelser men å gi amuletten til Malin var jo helt bak mål. Det er jo nesten så jeg lurer på om hun begynner å bli sliten og ufokusert. Hun burde jo skjønne at det valget slår negativt tilbake på henne! Greit nå ble Jonas reddet av hatten (som jeg hadde håpet på), men Mikela ble jo kjempesåret og irritert. Det er jo en fordel å ha noen på sin side som gidder å stemme på deg i finalen, men akkurat det tror jeg Nina glemmer rett som det er. 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan nå bekrefte at Øystein vinner PH. Anonymkode: 778f5...e26 Særlig. Tror det ikke før jeg får se det. 13 minutter siden, Blablabla555 skrev: Enig. Hun skuffet sykt i dag. Sviktet alle som var glad i henne, blitt rævkjørt. Og bevist for alle seere at hun bryr seg kun om seg selv og Jonas. Caxel bryr seg mer om folk. Jeg ble også skuffet over Ninas elendige avgjørelse i dag men at Caksel bryr seg mer om folk er jeg ikke enig i. Han har jo virkelig skrytt titt og stadig om hvordan folk kun har vært brikker i spillet hans, inkludert flere av partnerne hans. Caksel tenker kun på seg selv. Nina tenker i det minste på Jonas også 4
mannenda Skrevet 26. mai 2016 #2352 Skrevet 26. mai 2016 Ser det ikke ut som Jonas står helt til høyre, ved siden av Mikela, i dette bildet? Da ryker han i såfall på mandag. 4
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #2353 Skrevet 26. mai 2016 Hvem blir i juryen da? Celester, Stine, Caksel, Eileen, Martine, Mikaela og Vegard? Noen fler? ( utenom de som ryker neste uke da) Anonymkode: 0ca9b...a6b
Blablabla555 Skrevet 26. mai 2016 #2354 Skrevet 26. mai 2016 5 minutter siden, mannenda skrev: Ser det ikke ut som Jonas står helt til høyre, ved siden av Mikela, i dette bildet? Da ryker han i såfall på mandag. Ja det er Jonas 1
ssophie Skrevet 26. mai 2016 #2355 Skrevet 26. mai 2016 Den 22.5.2016 at 13.26, ankara skrev: FINALEUKEN Mandag: Årets siste uke på Paradise Hotel er i gang. På tavla står det klart og tydelig: «Himmel og helvete». Deltakerne koser seg når de lager et Victoria’s Secret-inspirert fashion show, men helvete bryter løs når det er klart for korsets seremoni. De falne englene skal sette sammen finaleparene, og det fraktes seks kors til seremonien. To og to kors er like. Én må reise hjem, og én som klarer å redde skinnet går likevel i kjelleren tre ganger. Og skjellsordene hagler mot juryen. Tirsdag Spenningen tar fullstendig overhånd når hotellgjestene får vite at det i kveld skal avholdes en offerseremoni. Etter frokosten lyves og bedras det over en lav sko. Seks deltakere står med hver sin kule, og kan velge å ofre partneren sin til fordel for en i juryen. Vil det blir kuleregn, eller velger parene å være trofaste? Etter seremonien er det klart for en romantisk parmiddag med de tre finaleparene, og middagen blir svært intim. På kvelden dukker velkjente fjes overraskende opp, og det hele ender med en real overnattingsfest. Onsdag Ny dag, ny seremoni. Dag 47 på Paradise Hotel er det Grådighetsseremoni som gjelder. Deltakerne har muligheten til å dytte partneren sin over streken til finalen. Men da vil de samtidig dytte seg selv ut av spillet, og pengepremien ned i avgrunnen. For én i gruppa venter en date der et valg skal tas. Et valg som vil knuse drømmene til en hotellgjest, og slå svært positivt ut for en annen. Til slutt blir det klart at det står igjen to par som skal stå mot hverandre i finalen av Paradise Hotel. Torsdag Etter en lang sesong, er det endelig klart for en ellevill finale på Paradise Hotel. 22 deltakere har vært med, men kun fire står igjen. Finaleparene spiser frokost for seg selv, mens juryen skriver ned anonyme spørsmål til årets siste Pandoras eske. Der blir enkelte grillet mer enn andre, og det er full angst før finalen skal avgjøres. Hvor vil juryen gå? Hvem vinner Paradise Hotel 2016? Og ikke minst: Vil noen slippe kula? Alt tyder på at Jonas ryker mandag. Jeg er veldig spent på hvordan de gamle deltakerne kommer til å sette sammen parene mandag, og hva Jonas egentlig sier etterpå. Det er jo varslet at det kommer skjellsord mot juryen. Tirsdag blir spennende på grunn av offerseremoni, og jeg er også spent på onsdagen. Én gjest skal få drømmene sine knust, og en annen skal få en positiv beskjed. Hva sere der for dere kommer til å skje neste uke?
helle_k Skrevet 26. mai 2016 #2356 Skrevet 26. mai 2016 Et øyeblikk siden, ssophie skrev: Alt tyder på at Jonas ryker mandag. Jeg er veldig spent på hvordan de gamle deltakerne kommer til å sette sammen parene mandag, og hva Jonas egentlig sier etterpå. Det er jo varslet at det kommer skjellsord mot juryen. Tirsdag blir spennende på grunn av offerseremoni, og jeg er også spent på onsdagen. Én gjest skal få drømmene sine knust, og en annen skal få en positiv beskjed. Hva sere der for dere kommer til å skje neste uke? Jeg tror Øystein, Malin og Nina knuser kulene. Nina tar tilbake Jonas, og enten Eileen eller Caksel kommer også inn. Håper på Eileen!
Blablabla555 Skrevet 26. mai 2016 #2357 Skrevet 26. mai 2016 Celester i jurien, mest ubeslutsomme personen, som jatter med absolutt alle. Det er så ufattelig digg at Caxel er ute av hotellet. Ubeskrivelig deillig å slippe å høre han prate konstant og overivrig i sync. Nå kjenner jeg at dagens skuffelse har gitt seg. Og jeg heier på Nina igjen, selv om hun tabbet seg ut I dag med å sende ut Mekela. Hun tenkte hun står sterkere med Øystein i finale, det er jo for så vidt riktig tenkt, men ikke veldig smart. 3
ssophie Skrevet 26. mai 2016 #2358 Skrevet 26. mai 2016 3 minutter siden, helle_k skrev: Jeg tror Øystein, Malin og Nina knuser kulene. Nina tar tilbake Jonas, og enten Eileen eller Caksel kommer også inn. Håper på Eileen! Men bruker det å være lov at flere bytter partner i sånne seremonier?
helle_k Skrevet 26. mai 2016 #2359 Skrevet 26. mai 2016 2 minutter siden, ssophie skrev: Men bruker det å være lov at flere bytter partner i sånne seremonier? Jeg mener det var to par i fjor, Pierre ofret noen og en til? Kan hende jeg husker feil.
Jallatralla Skrevet 26. mai 2016 #2360 Skrevet 26. mai 2016 TAKK MALIN, BRA VALG. Enig med det en del av dere sier, skuffende at verken Jonas eller Nina tenkte lenger enn som så. Første del av episoden var egentlig bare irriterende. Hvordan kunne de tro et sekund at Jonas faktisk sto trygt bak Malin!? Jonas hadde jo sendt ut henne på akkurat samme måte for noen uker siden. Ikke at han hadde noe annet sted å stå i kveld, men HVORDAN kunne han føle seg så trygg!? På en måte så hadde han faktisk fortjent å sjekke ut. Ikke misforstå meg, jeg elsker virkelig Jonas, men han hadde lurt Malin på samme måte, så Malin hadde jo all rett til å sende ham ut på akkurat samme måte. Men så var det den hatten da. Sykt deilig TV-øyeblikk. Et synkront JAAA med Jonas der ja! Og her må jeg bare si: om det faktisk stemmer at produksjonen bærer folk gjennom sesongen, så er det flere enn CA ja. Når jeg tenker etter, så hadde jo Jonas stått trygt uansett. Om han ikke hadde fått hatten ja, da kunne han jo bare ha stilt seg bak Nina. Jonas har jo faktisk vært trygg hele uka. De som nå er i finaleuka er jo egentlig ikke trygge at all. Neste uke blir det vel så mye bytting og omrokering at jeg ikke er overraska om det viser seg at Lekka er djevelen, at han får sjekke inn og at han vinner heila sjiiten. Haha, imagine. Neida, men ingen ting er avgjort enda. Tror egentlig jeg heier mest på Jonas og Eileen. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå