AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #1641 Del Skrevet 16. mai 2016 3 minutter siden, Sitronmelis skrev: Lurer på om jeg i det hele tatt gidder se på Pærra denne uken mtp at både Sandra og Malin sjekket inn... Samme her, ikke noe vits i å utsette seg selv for slikt Anonymkode: e2355...2e8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #1642 Del Skrevet 16. mai 2016 samme her ... jeg orker ikke ove hoff ... Anonymkode: d0fc2...397 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 16. mai 2016 #1643 Del Skrevet 16. mai 2016 12 minutter siden, Sitronmelis skrev: Lurer på om jeg i det hele tatt gidder se på Pærra denne uken mtp at både Sandra og Malin sjekket inn... Enig. Jeg hadde taklet hvis de sende inn en av de, men begge to?!! Holy fuck. Det blir for mye. Jeg som var så glad for å bli kvitt de. Så kommer Malin inn som er så forbanna irriterende og hun oppfører seg som en på 12 år. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 16. mai 2016 #1644 Del Skrevet 16. mai 2016 For faen. BEGGE JÆVLA TO?!? Trodde jeg skulle få anfall da jeg så det irriterende fliret til Malin. Åæææ!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gætzby Skrevet 16. mai 2016 #1645 Del Skrevet 16. mai 2016 (endret) Fyfaen, så gjennom episoden sjøl på viaplay nu, og er nå skråsikker på at en i hoffet kommer til å vinne årets PH. Med Sandra OG Malin som nå vil sitte i juryen (alle som ryker ut fra torsdag sitter altså i juryen), så har jo verken Nina, Jonas,Mikela eller Eileen en sjans til å overleve en eventuell finale. TIl dere som mener at produksjonen ikke bærer Caksel på en gull stol. Hva faen er dette da? Han har jo nå nærmest 4 jenter som han kan velge og vrak i. (Sandra, Malin, Martine og Stine). Jeg er så skråsikker på at denne klysen nå kommer til å vinne årets PH, med all hjelp av den jævla produksjonen. Faen as! 17 mai imorga, og blodet mitt koker av sinne og frustrasjon. Hvordan faen skal jeg klare å feire nasjonaldagen imorga?! For noe søppel tv. Dette programmet er jo som narkotika, avhengighetsskapende og helt umulig å legge fra seg når man først har begynt å se på. Endret 16. mai 2016 av Gætzby 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #1646 Del Skrevet 16. mai 2016 35 minutter siden, Gætzby skrev: Fyfaen, så gjennom episoden sjøl på viaplay nu, og er nå skråsikker på at en i hoffet kommer til å vinne årets PH. Med Sandra OG Malin som nå vil sitte i juryen (alle som ryker ut fra torsdag sitter altså i juryen), så har jo verken Nina, Jonas,Mikela eller Eileen en sjans til å overleve en eventuell finale. TIl dere som mener at produksjonen ikke bærer Caksel på en gull stol. Hva faen er dette da? Han har jo nå nærmest 4 jenter som han kan velge og vrak i. (Sandra, Malin, Martine og Stine). Jeg er så skråsikker på at denne klysen nå kommer til å vinne årets PH, med all hjelp av den jævla produksjonen. Faen as! 17 mai imorga, og blodet mitt koker av sinne og frustrasjon. Hvordan faen skal jeg klare å feire nasjonaldagen imorga?! For noe søppel tv. Dette programmet er jo som narkotika, avhengighetsskapende og helt umulig å legge fra seg når man først har begynt å se på. Husk at mye kan skje i finaleuken. Nina og CA kan bli partner og da vinner de lett. Da må vi håpe Nina slipper kula før CA. Se for deg trynet til CA da? men ja, hoffet er i overtall og det er farlig. Anonymkode: 6d83f...59c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 16. mai 2016 #1647 Del Skrevet 16. mai 2016 Selv om jeg får mark av Sandra og Malin, må jeg innrømme at jeg liker litt at de kommer inn begge to. Det betyr nemlig at Caksel, Øystein og Jørgen må legge fra seg det selvgode, skinnhellige imaget sitt og finne ut hvem av sine egne de skal sende ut. Såfremt ikke Sandra eller Malin får fredning eller annen makt, vil det være vanskelig å splitte Nina og Jonas. Da er det Eileen som står i fare, men jeg tror kanskje Øystein er såpass lojal (eller tør ikke annet) at han velger Eileen foran de andre knisejentene. Med andre ord: å sende inn Malin og Sandra kan liksågodt skape mer splid og svekke hoffet. Plutselig er det ikke så enkelt å være "100% ærlig" og spille rent og pent og holde alle avtaler Jeg tror dette blir en meget spennende uke, så jeg krysser bare fingrene for at ikke Nina, Jonas, Eileen, Daniel eller Mikela ryker ut. Helst ikke Martine heller. Og by the way: Martine da!!! Sex med Caksel??? Fysjameg! I skammekroken med deg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #1648 Del Skrevet 16. mai 2016 NESTE UKE Mandag: Deltakerne på Paradise Hotel går inn i den nest siste uka, og får noia når de ser at det står «Svarteboka» på tavla. Det blir ikke bedre når de finner ut at boka er tildelt, og at én av dem skal sendes til de dødes tårn for å hente den - og makten som følger med. Det blir mer svart magi under Djevelens seremoni, der djevelen kan peke ut én hotellgjest, som umiddelbart må sjekke ut. Derfor er det viktig å skaffe seg livets amulett! Tirsdag: Gutta har mulighet til å sikre seg Usynlighetshatten, som kan redder dem fra Djevelen, men samtidig sørger for at de ikke får stå med partneren sin i ukens parseremoni. Vil noen knuse hodeskallen og gripe sjansen? Deltakerne får angst når de oppdager en kiste med et brev ved bassenget. Det er tid for De dødes fest. Hotellgjestene har naturlig nok vanskelig for å slappe av når de vet hva som venter: Djevelen skal komme, og peke ut én i gruppa som må pakke sakene sine og reise. Onsdag: Mer dramatikk på Paradise Hotel. Et nytt eksemplar av livets amulett skal deles ut, men å bli enige om hvem som skal ha den, er ikke alltid like lett. Det er det heller ikke når deltakerne må gjennom en chili-utfordring. Den som klarer å spise den aller sterkeste chilien, vinner en premie. De to deltakerne som har forlatt hotellet denne uken kommer inn til Pandoras eske, og skal gjette hvem som er innehaver av Svarteboka. Hvis de gjetter riktig, får de sjekke inn igjen, og Svartebokens eier må sjekke ut, sammen med enda en hotellgjest. Torsdag: Semifinaleukens siste dag skal avsluttes med en parseremoni utenom det vanlige. Den tredje og siste av livets amulett skal deles ut, og amulettene avgjør hvem som skal sitte i seremonien. Naturligvis står taktikkpraten i fokus når det står om flere av deltakernes skjebne, og avtaler inngås og brytes over en lav sko. Når selve seremonien går av stabelen kjenner flere av hotellgjestene på hele følelsesregisteret, og desperasjon blir til lykkerus for én i gruppa. Anonymkode: ae24c...14f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frankykubrick Skrevet 16. mai 2016 #1649 Del Skrevet 16. mai 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: NESTE UKE Mandag: Deltakerne på Paradise Hotel går inn i den nest siste uka, og får noia når de ser at det står «Svarteboka» på tavla. Det blir ikke bedre når de finner ut at boka er tildelt, og at én av dem skal sendes til de dødes tårn for å hente den - og makten som følger med. Det blir mer svart magi under Djevelens seremoni, der djevelen kan peke ut én hotellgjest, som umiddelbart må sjekke ut. Derfor er det viktig å skaffe seg livets amulett! Tirsdag: Gutta har mulighet til å sikre seg Usynlighetshatten, som kan redder dem fra Djevelen, men samtidig sørger for at de ikke får stå med partneren sin i ukens parseremoni. Vil noen knuse hodeskallen og gripe sjansen? Deltakerne får angst når de oppdager en kiste med et brev ved bassenget. Det er tid for De dødes fest. Hotellgjestene har naturlig nok vanskelig for å slappe av når de vet hva som venter: Djevelen skal komme, og peke ut én i gruppa som må pakke sakene sine og reise. Onsdag: Mer dramatikk på Paradise Hotel. Et nytt eksemplar av livets amulett skal deles ut, men å bli enige om hvem som skal ha den, er ikke alltid like lett. Det er det heller ikke når deltakerne må gjennom en chili-utfordring. Den som klarer å spise den aller sterkeste chilien, vinner en premie. De to deltakerne som har forlatt hotellet denne uken kommer inn til Pandoras eske, og skal gjette hvem som er innehaver av Svarteboka. Hvis de gjetter riktig, får de sjekke inn igjen, og Svartebokens eier må sjekke ut, sammen med enda en hotellgjest. Torsdag: Semifinaleukens siste dag skal avsluttes med en parseremoni utenom det vanlige. Den tredje og siste av livets amulett skal deles ut, og amulettene avgjør hvem som skal sitte i seremonien. Naturligvis står taktikkpraten i fokus når det står om flere av deltakernes skjebne, og avtaler inngås og brytes over en lav sko. Når selve seremonien går av stabelen kjenner flere av hotellgjestene på hele følelsesregisteret, og desperasjon blir til lykkerus for én i gruppa. Anonymkode: ae24c...14f Muligens at Mayoo sjekker inn som djevel da ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #1650 Del Skrevet 16. mai 2016 Dette må være tidenes epiosode. Så mange ganger jeg satt sånn her: " " Jeg kan ikke dro at både Malin OG Sandra kom inn. Jeg hadde slått meg til ro med tanken å måtte overleve å se én av de på skjermen, men begge to er jo et rent mareritt. Sandra som tror hun er sååå smart og gjentar det til alle hvordan hun har "lurt" Nina og Eileen. Give me a break. Og hoffet sutrer om skittent spill fra Gjengen allianse? Og, JA. Sandra og Øystein hadde sex IGJEN. Hva i all verden. De har jo null respekt for Jørgen. Ikke at han i seg selv er en så veldig flott kar, men likevel... Jeg tenker bare ÆSJ. For noen mennesker. Eller dyr er vel rettere sagt. Anonymkode: 8c4e6...1f9 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 16. mai 2016 #1651 Del Skrevet 16. mai 2016 Wow dette er den verste episoden så langt i år. Sender både Sandra og Malin inn igjen??? Wtf! Hadde glemt hvor mye de irriterer meg, og Sandra dårlige holdning er til å dø av. Hvorfor har aldri moren hennes lært henne at hun må rette seg opp i ryggen? Uansett. Denne episoden bekrefter hvor dårlige mennesker tvers igjennom alle i hoffet er. Skryter av å være bestevenner og så sterk en allianse som er ærlige og alt mulig annet tullprat, også sitter hver og en av dem i snakkeboksen å snakker om at de skal backstabber hverandre. Til tross for dette sitter Kong Carl som har utnevnt seg selv til Norges ærlighet mann, å skjærer grimase og trykker ekstra hardt på foran alle hvor SKITTENT Nina og Jonas spiller når Malin ble stemt ut. Jøss liksom. Sandra og Øystein har også bevist hvor bedritne mennesker de er som faktisk knuller hverandre etter så mye har skjedd. Alle der inne vet hvor forelsket Jørgen er i Sandra, og hun som den ekte luremusen hun er har spilt med og fått han mer og mer betatt av henne hele tiden...De har vært som kjærester omtrent, og Sandra har spilt denne uskyldige jenta som ikke ville sex på tv, i stedet for å være ærlig med Jørgen om at hun ikke er så interessert. Også går hun faktisk bak ryggen hans med Jørgens bestevenn der inne atter en gang?? Wow. I tillegg sitter hun å skryter av at hun kommer til å sende hjem Stine uten å nøle, hvis hun må det. Bestevenninna hennes visstnok. Bestevenninna som også driver å roter med Øystein nå for tiden. JEG HAR IKKE ORD FOR HVOR EKKELT ALT DETTE ER! Det som er mest pinlig her er at Jørgen Og Sandra er kjærester i dag. Men så er jo Jørgen en drittsekk uten like, så har ingen sympati for fyren. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 16. mai 2016 #1652 Del Skrevet 16. mai 2016 Jeg tror forresten Mikela ryker denne uken. Det bekymrer meg sterkt hvor gode venner Daniel og Martine visstnok er på utsiden, og Daniel sa selv i dagens episode at han ikke vil at hun skal ryke. Hvis Eileen også ryker, betyr det altså at ingen av kjerringene fra hoffet ryker, og da gidder i alle fall ikke jeg å se de siste par ukene, holder å stikke hodet innom tråden her. Kommer til å klikke hvis dette skjer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #1653 Del Skrevet 16. mai 2016 3 minutter siden, Kassiopeia skrev: Jeg tror forresten Mikela ryker denne uken. Det bekymrer meg sterkt hvor gode venner Daniel og Martine visstnok er på utsiden, og Daniel sa selv i dagens episode at han ikke vil at hun skal ryke. Hvis Eileen også ryker, betyr det altså at ingen av kjerringene fra hoffet ryker, og da gidder i alle fall ikke jeg å se de siste par ukene, holder å stikke hodet innom tråden her. Kommer til å klikke hvis dette skjer! Men han sa jo at han kun hadde sett henne som en partner hvis ikke han kunne stå med Mikela. Anonymkode: 8c4e6...1f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 16. mai 2016 #1654 Del Skrevet 16. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men han sa jo at han kun hadde sett henne som en partner hvis ikke han kunne stå med Mikela. Anonymkode: 8c4e6...1f9 Jo, men det er tross alt bare mandag i dag, så mye kan endre seg i løpet av uken. Når han allerede nå snakker om at han ikke vil ha ut Martine, kan det godt være at han blir overtalt til å velge henne over Mikela. Jeg fikk en skikkelig sterk følelse av at det blir Mikela som ryker, mye av grunnen er sikkert på grunn av forholdet til Daniel og Martine i Norge. Men jeg håper at jeg tar feil, for jeg liker Mikela mye bedre nå enn før, og synes bare det er rett og rimelig at Nina skal ha noen på sin side. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gætzby Skrevet 16. mai 2016 #1655 Del Skrevet 16. mai 2016 43 minutter siden, Kassiopeia skrev: Jo, men det er tross alt bare mandag i dag, så mye kan endre seg i løpet av uken. Når han allerede nå snakker om at han ikke vil ha ut Martine, kan det godt være at han blir overtalt til å velge henne over Mikela. Jeg fikk en skikkelig sterk følelse av at det blir Mikela som ryker, mye av grunnen er sikkert på grunn av forholdet til Daniel og Martine i Norge. Men jeg håper at jeg tar feil, for jeg liker Mikela mye bedre nå enn før, og synes bare det er rett og rimelig at Nina skal ha noen på sin side. Dessverre tror jeg at du har rett. Mikela står nok veldig i faresonen med tanke på at hun sendte hjem Vegard. Det er fullt mulig at CA sender Martine til Daniel, som altså velger å beholde henne. Dermed går Malin til CA og Sandra til Jørgen. Derfor er det mest logiske å tro at både Mikela og Stine ryker. Men så er det så jævlig typisk at hoffet får en eller en annen makt/fredning, og dermed får Stine gå til typ Øystein (som hun forøvrig er veldig god venn med i dag), slik at både Mikela og Eileen ryker.. Skjer dette, så skal jeg faen meg sende en klage til den jævla produksjonen og håper at samtlige følger etter. Å gi opp serien er vel knapt mulig for folk flest, da den nærmest er som cannabis for en narkis. Men fyfaen så provoserende dette her egentlig. Greit at dem sender inn igjen deltakere som røyk ut på en twist, som bla Mayoo, Mikela og Sandra. Men Malin ble jo faktisk stemt ut på en par-seremoni, og at det nettopp er hun som kommer inn igjen med Sandra er provoserende av dimensjonale høyder. Hvorfor kunne ikke disse dritt folka bak dette programmet sender inn igjen en deltaker fra hver allianse? Det er faktisk helt sinnsykt urovekkende hvor mange folk CA har bak seg, og hvor sterke denne alliansen hans faktisk er på nåværende tidspunkt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #1656 Del Skrevet 16. mai 2016 6 minutter siden, Gætzby skrev: Dessverre tror jeg at du har rett. Mikela står nok veldig i faresonen med tanke på at hun sendte hjem Vegard. Det er fullt mulig at CA sender Martine til Daniel, som altså velger å beholde henne. Dermed går Malin til CA og Sandra til Jørgen. Derfor er det mest logiske å tro at både Mikela og Stine ryker. Men så er det så jævlig typisk at hoffet får en eller en annen makt/fredning, og dermed får Stine gå til typ Øystein (som hun forøvrig er veldig god venn med i dag), slik at både Mikela og Eileen ryker.. Skjer dette, så skal jeg faen meg sende en klage til den jævla produksjonen og håper at samtlige følger etter. Å gi opp serien er vel knapt mulig for folk flest, da den nærmest er som cannabis for en narkis. Men fyfaen så provoserende dette her egentlig. Greit at dem sender inn igjen deltakere som røyk ut på en twist, som bla Mayoo, Mikela og Sandra. Men Malin ble jo faktisk stemt ut på en par-seremoni, og at det nettopp er hun som kommer inn igjen med Sandra er provoserende av dimensjonale høyder. Hvorfor kunne ikke disse dritt folka bak dette programmet sender inn igjen en deltaker fra hver allianse? Det er faktisk helt sinnsykt urovekkende hvor mange folk CA har bak seg, og hvor sterke denne alliansen hans faktisk er på nåværende tidspunkt. Hvorfor skal Daniel gå imot Nina og Jonas når det er de han kommer best overens med? Hvorfor skal Daniel henge seg på hoffet når han da vil være den første de kutter? Jeg tror man ikke skal ta vennskap etter Paradise som et fasitsvar for hva som har skjedd på PH. Klart, det er veiledende, men det er jo flere eksempler på at noen har fått bedre kontakt i ettertid selv om de var i allianse med hverandre på PH. Anonymkode: 8c4e6...1f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 16. mai 2016 #1657 Del Skrevet 16. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal Daniel gå imot Nina og Jonas når det er de han kommer best overens med? Hvorfor skal Daniel henge seg på hoffet når han da vil være den første de kutter? Jeg tror man ikke skal ta vennskap etter Paradise som et fasitsvar for hva som har skjedd på PH. Klart, det er veiledende, men det er jo flere eksempler på at noen har fått bedre kontakt i ettertid selv om de var i allianse med hverandre på PH. Anonymkode: 8c4e6...1f9 Vi vet alle at hoffet er som en gjeng med klegg når det kommer til at noen skal ta en avgjørelse, de smisker, og henger seg på vedkommende som en skygge og presser på for harde livet. Så hvis samtlige av deltagere fra hoffet presser seg på Daniel, og argumenterer for hvorfor Mikela burde sendes hjem, er det ikke rart om han biter på. Spesielt ikke om de bruker det faktum at Mikela ikke kan stoles på siden hun sendte hjem sin egen partner. Uansett hvor mye Daniel henger med Nina og Jonas, virker han ikke som en spesielt viljesterk karakter som tørr å gå mot strømmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 16. mai 2016 Forfatter #1658 Del Skrevet 16. mai 2016 7 timer siden, LeilaS skrev: Enig. Jeg hadde taklet hvis de sende inn en av de, men begge to?!! Holy fuck. Det blir for mye. Jeg som var så glad for å bli kvitt de. Så kommer Malin inn som er så forbanna irriterende og hun oppfører seg som en på 12 år. Samme her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 16. mai 2016 Forfatter #1659 Del Skrevet 16. mai 2016 Martine ryker denne uka, og er heller ikke i juryen. Hvem den andre er vet jeg ikke. PS: TV3 spoilet jo selv med at både Malin og Sandra kom inn tidligere i helgen med klippet de la ut som fra "tidligere i sesongen", hvor man klart og tydelig hørte DANIEL kommentere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raiu Skrevet 17. mai 2016 #1660 Del Skrevet 17. mai 2016 Den 14/05/2016 at 3.28, Salmz skrev: Hvor gamle er folk her a? Som lar seg provosere av Aksel som lager god TV, absolutt en verdig vinner som spiller spillet helt ut.. Som fleste parten klager på at Jonas ikke får mere TV-tid er pga han er en gørr kjedelig person kanskje, derfor TV3 ikke klipper opp at han får sagt så mye Vet det er litt gammelt inlegg men for min del så hadde jeg ikke hatt så mye imot CA hvis: Produksjonen ikke gjorde alt de kunne for å beholde han der Han ikke gikk rundt og latet som om han er så ren og ærlig og alle i "snille alliansen" er fæle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå