Gå til innhold

Paradise Hotel 2016


embla1807

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, helloAdele skrev:

Jepp, hadde jeg vært henne hadde jeg prøvd å frame noen i samme allianse. Ingen hadde gjettet at Stine ville gitt henne boka uansett, så hun sto jo ganske trygt. Hadde hun sendt ut CA og Sandra kunne hvem som helst i gjengen vært mistenkt, og hun hadde beholdt mange verdifulle finalestemmer og et vennskap. Nei Nina gjorde en tabbe her...

Ja, enig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Agent2840 skrev:

 

Tror faktisk at det var smarteste taktiske valget Nina kunne ha gjort, for sin egen del. Husk at Nina selv sto i fare for å ryke om hun f.eks hadde sendt ut Sandra. Mistanken mot henne hadde blitt veldig sterkt. Da Caksel og Eileen diskuterte, så mente jo han i første omgang at det kunne ha vært Nina som hadde boka, men gikk relativt fort vekk fra tanken da også Eileen sto rett ved siden av. 

Uetisk spilt av Nina var det nok, men dette er jo trossalt et spill og hun hadde sannsynligvis ryket om ikke Eileen hadde blitt sendt ut. 

Ho kunne sendt ut Mikela. De andre hadde brydd seg fint lite om det. Tvert i mot hadde nok det vært pluss i boka fra Jørgen og Drøystein

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Lady skrev:

Jørgen er bare så lite mandig 😆

HAHAHA ja tenkte det jeg og 😂 Pisser på seg av noen plasthodeskaller og kaster opp av chilli... bra mann Sandra har funnet seg :fnise:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lady skrev:

Jørgen er bare så lite mandig 😆

Hvis dama di har sex emd en annen mann hva forventer du?

Anonymkode: e75c9...550

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Fame skrev:

Men var dumt av Nina egentlig.  Ho ryker nok i morgen. Eller Jonas

Hun har jo lykkens amulett. 

Anonymkode: b4268...6dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hun har jo lykkens amulett. 

Anonymkode: b4268...6dd

Livets amulett var det kanskje. 

Anonymkode: b4268...6dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hun har jo lykkens amulett. 

Anonymkode: b4268...6dd

Nei? Nina hadde den

Endret av Fame
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Agent2840 skrev:

 

Det var nok det smarteste taktiske valget Nina kunne ha gjort, for sin egen del. Husk at Nina selv sto i fare for å ryke om hun f.eks hadde sendt ut Sandra. Mistanken mot henne hadde blitt veldig sterkt. Da Caksel og Eileen diskuterte, så mente jo han i første omgang at det kunne ha vært Nina som hadde boka, men gikk relativt fort vekk fra tanken da også Eileen sto rett ved siden av. 

Uetisk spilt av Nina var det nok, men dette er jo trossalt et spill og hun hadde sannsynligvis ryket om ikke Eileen hadde blitt sendt ut. 

Tror ikke det var veldig taktisk lurt av henne å sende ut Eileen. Eileen var den værste hun kunne ha valgt på mange måter. Det setter henne i et veldig dårlig lys.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nina får vel en makt i morgen? 

Klikker hvis Jørgen og Sandra vinner!!

Anonymkode: db34b...155

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Fame skrev:

Ho kunne sendt ut Mikela. De andre hadde brydd seg fint lite om det. Tvert i mot hadde nok det vært pluss i boka fra Jørgen og Drøystein

Hun var nok inne på tanken, men kunne faktisk ikke gjøre det. For hvem hadde Jonas stått med på par seremonien da? Nina og Jonas kan jo ikke stå sammen imorgen, og Mikela er faktisk Jonas siste håp. 

Så Eileen var definitivt det smarteste valget for Nina. Men at Nina på nåværende tidspunkt ikke har en sjans i en finale tror jeg de aller fleste ser tydelig. Hun må nesten alliere seg med Øystein for å sanke stemmer.. 

Endret av Agent2840
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fame skrev:

Nei? Nina hadde den

Ja, og du skriver: "Men var dumt av Nina egentlig.  Ho ryker nok i morgen."

 

Anonymkode: b4268...6dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, helloAdele skrev:

HAHAHA ja tenkte det jeg og 😂 Pisser på seg av noen plasthodeskaller og kaster opp av chilli... bra mann Sandra har funnet seg :fnise:

Haha, jeg vet 🙈😂 Itilegg er han den skravlekjerringa! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lady skrev:

Er skuffet over Nina nå, jeg. Synes ikke det var greit å dolke sin bestevenninne i ryggen. Dumt for hennes egen del også. Tror hun mistet mange stemmer i en eventuell finale nå.. 

Jeg skjønner at Eileen ble sjokkert og lei seg og jeg skjønner ikke at Nina faktisk klarte å sende ut sin beste venninne. MEN, jeg har full forståelse for at Nina valgte å spille risky for å prøve å redde ræva si inn i finalen. Det er såpass nært nå at folk må slutte å tenke vennskap og allianse, og kun tenke på seg selv og partneren man vil stå med. En ting var at det var taktisk smart å sende ut Eileen for å lure folk til å tro at det var Sandra eller noen andre som hadde boka, men i tillegg vet jo Nina at Eileen er godt likt og står knallsterkt som par sammen med Øystein.
Tiden vil vise om hun faktisk får noe igjen for å ta et så dristig valg. Det er nok en del bitre følelser og Eileen sliter nok med å svelge skuffelsen, så mulig Nina har mistet alle muligheter til å vinne om hun skulle klare å komme til finalen. Med mindre hun står med Caksel til slutt da. Men da blir det vel tidenes thriller om hvem som slipper kula først :fnise:

Ser ut som det blir mye drama i morra i hvertfall.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Lady skrev:

Tror ikke det var veldig taktisk lurt av henne å sende ut Eileen. Eileen var den værste hun kunne ha valgt på mange måter. Det setter henne i et veldig dårlig lys.

Men det viktigste er jo faktisk at Nina overlever på hotellet og har en partner. Dersom hun hadde sendt ut Mikela hadde ikke Jonas noen sjanse i det hele tatt. Dersom hun hadde valgt Sandra eller Malin hadde hun nok blitt avslørt. 

Anonymkode: b4268...6dd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, helloAdele skrev:

Tror virkelig Nina at Jonas er trygg nå? Mikela er jo bra dum hvis hun ofrer partneren sin for Jonas som ditcher Mikela for Nina anytime. En ting er jo om det er snakk om partnerswitch, men det er jo risky siden det er finaleuke neste uke + tror ikke Daniel vil ta den sjansen når han har sett hvor kald Nina er.

For henne selv bør hun nok håpe på en fredning.

Hele poenget er jo selvsagt partnerbytte. Det er jo også derfor Nina ikke forstod valget til Malin. 

Anonymkode: b4268...6dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var lurt av Nina å sende ut Eileen. I en finale hadde Eileen fått flere stemmer, siden hun er mere populær. Nina er spiller, Eileen er det ikke. Det er faktisk meningen at man skal vinne, det er bare et spill og ikke livet på ramme alvor. Men skjønner at Eileen ble sur, hun er jo så snill og ville aldri gjort noe slikt. Men kanskje hun ikke passer i et slikt spill da.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nina har vært min favoritt siden starten, men ja jeg må ærlig innrømme at hun skuffet stort i dagens episode. Jeg kjøper ikke unnskyldningen hennes og er enig med Eileen, hadde vært bedre om hun innrømte at hun sendte ut Eileen fordi hun var hennes største konkurrent. 

Jeg synes heller ikke det var taktisk smart, jeg. Øystein hadde jo rett at det uansett ikke var noen som mistenkte henne, hun var den siste alle tenkte uansett siden Stine var den som ga boka. Og ved å stemme ut sin egen bestevenninne har hun faktisk tapt alle stemmer i en eventuell finale. Ikke de i hennes egen allianse, og vi vet jo at de er i fåtall, vil jo stemme på henne nå. Aldri i verden. Så på en måte har hun rævkjørt seg selv med dette valget. Det beste hadde vært å tatt risikoen ved å sende ut noen andre. Eileen har også hjulpet Nina nok mye til at det hadde vært det riktige valget! 

Uansett hvor mye jeg direkte hater CA og hoffet, så fremstilte jo dessverre Nina seg som den "skitne og uærlige spilleren" som de har påpekt henne som. 

Mye av det som har gjort Nina til favoritten er jo holdningen hennes, men det finnes en grense, og hun gikk langt over streken denne gangen. 

Nei, Nina du Nina. Dette var ikke noe smart spill akkurat.

MEN tommel opp for det Stine sa om Jonas og Nina på slutten. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, helloAdele skrev:

Jepp, hadde jeg vært henne hadde jeg prøvd å frame noen i samme allianse. Ingen hadde gjettet at Stine ville gitt henne boka uansett, så hun sto jo ganske trygt. Hadde hun sendt ut CA og Sandra kunne hvem som helst i gjengen vært mistenkt, og hun hadde beholdt mange verdifulle finalestemmer og et vennskap. Nei Nina gjorde en tabbe her...

Det var da flere som mistenkte Jonas, og hvorfor skulle Stine gitt den til han? Nei, Nina gjorde alt rett her. 

 

Anonymkode: b4268...6dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, og du skriver: "Men var dumt av Nina egentlig.  Ho ryker nok i morgen."

 

Anonymkode: b4268...6dd

Ja? Ho kan ryke på parseremonien, men var trygg FREM til det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hele poenget er jo selvsagt partnerbytte. Det er jo også derfor Nina ikke forstod valget til Malin. 

Anonymkode: b4268...6dd

Da er det ikke så veldig taktisk å si at eneste grunn til at hun ikke valgte Mikela er fordi hun trengte Mikela for å beholde Jonas :/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...