Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, han er vel sammen med Victoria?

Anonymkode: 9762c...78e

Victoria, hvem?

Anonymkode: e8ed0...214

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Victoria, hvem?

Secret :nigo:

Anonymkode: 47e46...b14

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Victoria, hvem?

Holth. Hun har vært sammen med Mats fra Cir cuz i mange år, men ut i fra hennes(og Mayoo's) IG så ser det ut som de er sammen.

Anonymkode: 9762c...78e

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, Fame skrev:

Fy faen, Jonas kommer til å ryke I morgen.  Han er jo best

Kan dere som skal spoile komme dere langt unna denne tråden?? Hvorfor må dere på liv og død ødelegge for oss andre? Dere har en egen SPOILER tråd for dette.

Rapportert.

Anonymkode: 23c8f...0cb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan dere som skal spoile komme dere langt unna denne tråden?? Hvorfor må dere på liv og død ødelegge for oss andre? Dere har en egen SPOILER tråd for dette.

Rapportert.

Det er jo ikke en spoiler. Etter gårdagens episode må folk få lov til å si hvem de tror ryker, uten at det er en spoiler.

Anonymkode: 525ef...0ec

• Liker 23
Gjest Hasta
Skrevet

Rapportert.

Hvordan var det en spoiler? Personen vet nok ikke hvem som ryker, men er redd for at det blir Jonas ut i fra hva vi så i forrige episode.

Skrevet

Er ikke spoiling å si hvem en tror ryker, kun de en vet ryker. :jepp:

• Liker 7
Skrevet

Synes det er tåpelig å kalle det "hemmelig oppdrag" når alt Stine skal gjøre er å velge to stk som står i fare. I tillegg blir jeg så irritert når to stykker blir ekskludert av valglista (kongen og han nye). Da sitter hun igjen med 4 personer hun kan velge mellom hvor av to av dem er i hennes allianse, Øystein og Jørgen.

Avstemminga i morgen blir ikke særlig spennende heller!! Så dritt!!

Selv om jeg heier på Team Jonas synes jeg det er trist at CA opplever så mye hets som han beskriver på facebook. Uansett om han har vist sitt sanne jeg på TVn eller ikke burde folk holde seg for god til å hamre løs på den måten! Jeg synes fryktelig synd i gutten, men hvorfor kan han ikke fortelle om opplevelsene sine uten å skrive at han egentlig ikke bryr seg og at folk bare må fortsette for det gjør han mer populær...?...

• Liker 2
Gjest Mysticgirl
Skrevet
2 timer siden, Clarity skrev:

Carl Aksen begynner å minne meg om Tony Montana i Scarface med den paranoian sin. Et godt eksempel på hvor "gal" man til slutt kan bli av å være på topp og av å sitte med for mye makt. Man ender opp som et monster - det er nesten litt skummelt å se på. 

Ja, fyren er jo på grensen til sammenbrudd!

Gjest Rose11
Skrevet

Synes det er irriterende at hun ikke kunne velge CA. Hun hadde sikkert ikke turt å velge han uansett,  men irriterende han blir fredet av produksjonen som ELSKER han og gjør alt for å ha han der. Skulle ikke forundret meg om han vinner hele driten og slipper kula :rolleyes: 

Gjest Hasta
Skrevet
Et øyeblikk siden, Rose11 skrev:

Synes det er irriterende at hun ikke kunne velge CA. Hun hadde sikkert ikke turt å velge han uansett,  men irriterende han blir fredet av produksjonen som ELSKER han og gjør alt for å ha han der. Skulle ikke forundret meg om han vinner hele driten og slipper kula :rolleyes: 

Kan ikke alltid skylle på produksjonen da. Det sier seg jo selv at hun ikke kunne velge Carl Aksel og Daniel da de allerede hadde roller, de kunne jo ikke hatt to roller. Carl Aksel har uansett fått en del motgang de siste ukene, det han har komt seg videre på de siste ukene er at han er flink til å snakke for seg, ikke produksjonen. Dere kan faktisk ikke rope "produksjonen styrer alt!" bare fordi noe dere ikke liker skjer.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Hasta skrev:

Kan ikke alltid skylle på produksjonen da. Det sier seg jo selv at hun ikke kunne velge Carl Aksel og Daniel da de allerede hadde roller, de kunne jo ikke hatt to roller. Carl Aksel har uansett fått en del motgang de siste ukene, det han har komt seg videre på de siste ukene er at han er flink til å snakke for seg, ikke produksjonen. Dere kan faktisk ikke rope "produksjonen styrer alt!" bare fordi noe dere ikke liker skjer.

Jeg er ikke den du siterte, men jo, det kan vi. Så klart vil produksjonen ha Caksel der. Du må jo være blind hvis du ikke ser produksjonen hjelper han. Motgang de siste ukene?  Åssen motgang da? Eneste motgangen han har fått var da Malin røyk ut. Jeg tror neppe det er tilfeldig at alle de nye jentene velger å alliere seg med Caksel og vedder på produksjonen har gitt Martine tips om å spilte han og Stine. Sånn at Caksel sto trygt denne uka. Ikke gidder de å følge historien. Hvorfor tror du det? Jo for å redde ham. 

Mener du også at produksjonen ikke bærte Pierre og Martine gjennom forrige sesong?  Hadde det ikke vært for produksjon, så hadde de nok aldri kommet til finalen! Produksjonen styrer alt der og bestemmer hvem som skal ryke på parsermonien. 

Anonymkode: 80c8b...16a

• Liker 4
Gjest Hasta
Skrevet (endret)
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke den du siterte, men jo, det kan vi. Så klart vil produksjonen ha Caksel der. Du må jo være blind hvis du ikke ser produksjonen hjelper han. Motgang de siste ukene?  Åssen motgang da? Eneste motgangen han har fått var da Malin røyk ut. Jeg tror neppe det er tilfeldig at alle de nye jentene velger å alliere seg med Caksel og vedder på produksjonen har gitt Martine tips om å spilte han og Stine. Sånn at Caksel sto trygt denne uka. Ikke gidder de å følge historien. Hvorfor tror du det? Jo for å redde ham. 

Mener du også at produksjonen ikke bærte Pierre og Martine gjennom forrige sesong?  Hadde det ikke vært for produksjon, så hadde de nok aldri kommet til finalen! Produksjonen styrer alt der og bestemmer hvem som skal ryke på parsermonien. 

Anonymkode: 80c8b...16a

Det er klart at produksjonen styrer en del, det sier seg jo selv. Men man kan ikke legge alt på dem, for det er ikke bare Carl Aksel de har hjulpet. Jo de siste ukene har ting gått i mot Carl Aksel, nettopp for å svekke hoffet for at det skal bli jevnere i alliansene istee for at det kun ryker folk fra den ene alliansen.

Ting gikk mot Carl da:
-De fikk Carl Aksel til å ta med seg sine to beste jentevenner på utflukt, for å så gi jentene som var igjen på hotellet oppgaven å få tak i kronen som gav de en makt (hvor den tredje jenta i hans allianse ikke fikk være med) altså gjore produksjonen slik at en av jentene som ville svekke han fikk makten.

-Da de sendte inn to stykker fra motsatt allianse i samme uke, hvor de visste at iallefall en av de hadde et stort ønske om å få ut Carl Aksel.

-Da han som mr. Paradise fikk den døveste makten, de noen gang har fått. En ekstra stemme til taperen av mr. Paradise, hvor utfallet uansett hadde blitt det samme. I tillegg til at han bare ble låst med partneren sin, som var ei han ikke ville stå med og som produksjonen visste at ville svekke han da det ville gå utover Malin.

I tillegg så sendte de jo faktisk inn en person i forrige uke som sa før han sjekket inn at han hater klysete typer (noe Carl Aksel er) så tviler ikke på at produksjonen da har tenkt at han kunne jobbe mot Carl Aksel.

Synes iallefall det blir litt dumt å klage så mye på produksjonen fordi Stine ikke kunne velge Carl Aksel i går, når det er en så åpenbar grunn til at hun ikke kunne det, nettopp fordi han allerede har en annen rolle og ikke kan ha to.

Endret av Hasta
AnonymBruker
Skrevet

I stede for å hate produksjonen, kan man heller hate Stine for å være så lett påvirkelig. Av alt det flaue som en deltaker kan gjøre på PH, vil jeg si at hun har vunnet:

Hun hadde sex med en annen deltaker KUN for å få Eileen sjalu og for å få henne ut en av ukene. 

Hvem faen gjør noe så flaut på TV??? 

Generelt: Ryker Jonas i morgen, så får han nok en mulighet til å komme inn igjen. De har hatt få deltakere som har fått ny mulighet, og Jonas kan ikke IKKE komme inn igjen. Om han er ute, har Nina en til som kan stemme på henne ved finale. 

Anonymkode: 68faf...173

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Generelt: Ryker Jonas i morgen, så får han nok en mulighet til å komme inn igjen. De har hatt få deltakere som har fått ny mulighet, og Jonas kan ikke IKKE komme inn igjen. Om han er ute, har Nina en til som kan stemme på henne ved finale. 

Det der skjønte jeg ingenting av. 

Ryker Jonas i morgen, så får han nok en mulighet til å komme inn igjen. De har hatt få deltakere som har fått ny mulighet, og Jonas kan ikke IKKE komme inn igjen.

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger og svar til dette.

Kragebein, mod

Skrevet

Hvorfor var Stine så opptatt av at Carl Aksel og de andre som så at hun hadde sex med Øystein i bassenget, ikke skulle si noe til Eileen? Hun gjentok det flere ganger. Skjønner liksom ikke hvorfor, når Eileen faktisk ikke bryr seg om det i det hele tatt. Eileen spurte jo faktisk Stine rett ut på en helt likegyldig måte, så Stine vet jo at Eileen ikke ville brydd seg dersom det skulle kommet ut, likevel er hun helt opphengt i at Eileen absolutt ikke må vite noe. Det virker nesten som om Stine kunne ønske at Eileen brydde seg og dermed ble lei seg. Teit.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, Clarity skrev:

Hvorfor var Stine så opptatt av at Carl Aksel og de andre som så at hun hadde sex med Øystein i bassenget, ikke skulle si noe til Eileen? Hun gjentok det flere ganger. Skjønner liksom ikke hvorfor, når Eileen faktisk ikke bryr seg om det i det hele tatt. Eileen spurte jo faktisk Stine rett ut på en helt likegyldig måte, så Stine vet jo at Eileen ikke ville brydd seg dersom det skulle kommet ut, likevel er hun helt opphengt i at Eileen absolutt ikke må vite noe. Det virker nesten som om Stine kunne ønske at Eileen brydde seg og dermed ble lei seg. Teit.

Haha...tror Stine, Caksel og Øystein tror Eileen er en skjør liten ting. De skulle bare visst ;) 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Clarity skrev:

Jeg vil nesten tro at grunnen er fordi hun VIL at Eileen skal få vite det og overdriver alt hun kan for at noen bare måååå sladre om det. 

Men å gjøre det i bassenget, foran andre deltakere. Hvor de attpåtil SNAKKER med dem MENS DE HAR SEX!!! Herregud så pinlig!! :o 

• Liker 20
Skrevet

Jeg vil nesten tro at grunnen er fordi hun VIL at Eileen skal få vite det og overdriver alt hun kan for at noen bare måååå sladre om det. 

Men å gjøre det i bassenget, foran andre deltakere. Hvor de attpåtil SNAKKER med dem MENS DE HAR SEX!!! Herregud så pinlig!! :o 

No shit. Virker som om hun bedriver konkurranse i å overgå seg selv (sist gang var jo rimelig drøy med tanke på at det var sex basert på taktikk).

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...