Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror kanskje det foregår et parallelt spill til det tv3 viste oss i går. Det blir liksom litt for opplagt det vi fikk se.

Anonymkode: 13221...4fd

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 timer siden, LeilaS skrev:

Å Erik bygdegutten fra sesong 5. Han som kalte jenter for kviger :fnise: 

Haha jaaa, hvordan kunne jeg glemme han. Det blir for mye ått en bygdegutt det her.

• Liker 1
Skrevet

Det hadde egentlig vært litt morsomt om Nina og CA innså at de begge er smarte spillere og at det hadde vært lurt å bli partnere og spille sammen frem til finalen. Det hadde gjort spillet spennende siden de åpenbart ville hatt trust issues, og finalen ville også blitt sykt spennende, siden de begge garantert hadde sluppet kula. Det er de to som er de smarteste i mine øyne. 

Som noen over her sa så har jeg også begynt å akseptere CA. Jeg liker ham ikke, men han er en god spiller. Jeg skal også innrømme at jeg hadde fordommer mot ham fra starten og at jeg derfor har dømt ham igjennom hele sesongen. Men jeg vil gjerne se ham få motgang, og jeg vil se ham tape i finalen, siden jeg fremdeles ikke liker ham som person.

• Liker 6
Skrevet

CA er jo faktisk den som har vært mest imøtekommende og tatt de nye best imot. Alle de nye har han fått på sin side utenom Lekka. Vi ser jo aldri de andre  (da spesielt Jonas og Nina) ta de nye til siden og snakke taktikk. Så har jo han sin allianse hvert største og da føler vel folk det er tryggere å stå i en større allianse. 

Men ja, må være ekkelt når alle vil ha deg ut og går bak ryggen. Stine sier hun ikke vil være den som må sende han ut, men jeg er sikker på hun hadde valgt CA over Niclas anyday. 

• Liker 3
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg liker CA mye bedre nå, siden han ikke har så mye å skryte av, og vi får se mer av hvordan spillet blir når en skikkelig spiller sitter fast. Der skaper bedre underholdning enn selvdiggingen som har vært hittil. Jeg heier fortsatt ikke på han, men nå får jeg iallefall ikke lyst til å slå av lyden hver gang han er i snakkeboksen.

Veldig spent på om torsdagen blir like rett frem som det kan virke, eller om noen har en annen agenda vi ikke har fått innblikk i enda. 

Gjest Blue Ivy.
Skrevet

Vi må jo bare krype til korset og innse CA faktisk er en smart spiller. Glad han ikke bare skryter av hvor smart han er og "jeg er kongen av hotellet" hele tiden i snakkeboksen. For det er kjedelig. Jeg er ganske sikker på han klarer å få Vegard til å stille seg hvor han vil. Planen om å få ut Niclas virker veldig safe med mindre han får en makt eller noe. Kan godt forstå Stine heller vil stå med CA enn Niclas da hun har en bedre sjanse til å vinne med CA. Er CA i en finale, så tror jeg han lett kommer til å vinne. 

Skrevet

Er det fortsatt like mye spoiling her inne eller? Tør ikke å være inne her mer for det er jo hele tiden noen som spoiler.. Ville bare si at det er veldig gøy å se alliansene spille sammen for å få ut Niclas:fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Snodig om Vegard bytter ut Mikela allerede på torsdag. Men, jeg tror Jonas ryker.

Anonymkode: 525ef...0ec

AnonymBruker
Skrevet

Det er åpenbart at Carl Aksel ikke ryker hvertfall. Hele uka vil bygge opp til at han gjør det siden han ikke har noen partner, men produksjonen viser jo åpenbart at han ikke gjør det når de er så mye "på" Carl Aksel. Jeg tror Stine får Nicklas og CA bak seg, og hun velger CA. Men jeg er ganske imponert over Stine og Nicklas, trodde ikke de var så "PH-smarte".

Men CA har jo bare sjans bak Stine, med mindre de får Nicklas til og stille seg hos Eileen, og så dum tror jeg ikke Nicklas er. Det viste han jo i dag. Hvis f.eks Vegard blir fortalt at han skal stille seg bak Nina, så går jo Jonas til Mikela. Så Jonas ryker nok ikke, med mindre han ikke får gå til Mikela da.

Blir spennende å se hvem som skal på utflukt i dag, og om h*n får en makt.

Anonymkode: bee89...989

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva skjedde med den CA/Jonas-frekvensen? Altså på slutten av gårsdagens episode og "imorgen"..

Når de begynte å le.

Anonymkode: 77d00...714

• Liker 1
Skrevet

carls eneste mulighet er vel å stå med celester ...

Gjest Phung
Skrevet

Synes egentlig foreløbig Carl Aksel er den som er den som fortjener mest å vinne, nettopp fordi han spiller så smart, og er flink. Ja, han er kanskje litt vell cocky og har ein teit dobbelmoral til tider, haha. Men synes han er verdig.

AnonymBruker
Skrevet

Håper Carl vinner. En sinnsyk god spiller, som faktisk fortjener å vinne PH. Det er en stor prestasjon å klare å få alle nye som har sjekket inn etter dag1 på sin side, så all credits til CA!

Anonymkode: 17f71...f89

Skrevet

Helt ærlig så hadde det vært greit om Carl Aksel vant. Har aldri likt fyren, men han er jo den eneste der inne som spiller de riktige kortene og samtidig tar alle nye vel imot. Nina som jeg vil plassere som nr 2 spiller godt hun å, men har langt ifra de sosiale antennene som CA har og er også veldig passiv når nye folk sjekker inn. Fra et objektiv perspektiv fortjener Carl å vinne dette her! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Heier på Nina/Jonas, men Carl er vel den mest verdige vinneren av årets sesong. En kan jo spørre seg selv om hvorfor alle nye velger å alliere seg med Carl, da han faktisk er den eneste som inkluderer dem i gruppa. Det beste for ett menneske er å føle seg akseptert og velkommen blant andre, og CA er faktisk den eneste som sterkt bidrar til nettopp dette. 

Anonymkode: 6b1a1...090

• Liker 1
Skrevet

Og plutselig ble alle team CA her inne? Jøss...

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Hoppet over de første ti minuttene fordi jeg IKKE TAKLER introduksjoner hvor det er fortelling på engelsk. Kan de ikke bare slutte med det!!? 

Er det noen som ser på PH som faktisk synes det er morsomt å se på? 

Anonymkode: 68faf...173

• Liker 8
Gjest Phung
Skrevet (endret)
13 minutter siden, Agent2840 skrev:

Tror nok "alle" fortsatt heier på Nina og Jonas men bare har innsett at Carl faktisk er en smart spiller og egentlig hadde fortjent å vinne om ikke mest, så i hvertfall like mye som de andre.

Endret av Phung
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, Phung skrev:

Tror nok "alle" fortsatt heier på Nina og Jonas men bare har innsett at Carl faktisk er en smart spiller og egentlig hadde fortjent å vinne om ikke mest, så i hvertfall like mye som de andre.

Ja, enig med deg. Nå kan jeg ikke fordra CA, men det er av personlige årsaker, rent spillemessig er han jo en verdig vinner, men jeg håper ikke han vinner uansett. Jeg blir faktisk skikkelig kvalm av han, takler bare ikke slike folk, kjenner han litt fra før også, så jeg startet hvert fall sesongen med å mislike han, og det er faktisk ikke noe han kunne gjort, utenom å endre hele personligheten og stilen sin, og det skjer jo ikke... :P

Jeg kan hvert fall si at han ikke har ligget 400 jenter... :fnise: ikke i nærheten! Har faktisk prøvd seg på meg, men jeg foretrekker maskuline mandige menn, og uansett gjør jeg ikke noe med tilfeldige karer da. Han ble hvert fall skikkelig furt og sint, kom med sånne slemme kommentarer etterpå. :fnise: 

Anonymkode: a3272...394

• Liker 14
Skrevet
1 time siden, Agent2840 skrev:

Ja, hva søren skjer? Ting kan virkelig snu seg.

Ja,  han er en smart spiller og alt det, men ikke om jeg vil han skal vinne. Uff nei og nei. Håper Jonas og Nina vinner jeg :) 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...