Gå til innhold

Paradise Hotel 2016


embla1807

Anbefalte innlegg

Gjest Phung
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ta deg ei bolle? Du kommer løpende med en gang noen kritiserer noen i hoffet. 

Anonymkode: bb2f3...015

og forresten nei, jeg kommer løpende med en gang jeg synes noen overreagerer eller kritiserer urettferdig på ting de gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, Phung skrev:

Men jeg er jo enten Carl Aksel, Sandra eller noen av de andre i Hoffet, må jo forsvare meg selv :fnise:

Blir faktisk litt for dumt at du skal kommentere så fort det kommer en bitte liten kritikk mot hoffet. Dette er et forum, og da må folk få lov til å ha andre meninger enn deg, uten at du skal kritisere og kommentere hver gang.

Anonymkode: 525ef...0ec

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper prins Jørgen William og Miss Duck Dynasty skal kose seg i kveld :biggrin:

Anonymkode: 9ebfb...0b4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phung
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Blir faktisk litt for dumt at du skal kommentere så fort det kommer en bitte liten kritikk mot hoffet. Dette er et forum, og da må folk få lov til å ha andre meninger enn deg, uten at du skal kritisere og kommentere hver gang.

Anonymkode: 525ef...0ec

Så det du sier er ca at om du er Team Jonas og Nina så er det dritbra, men om du et Team Carl Aksel og co så må du holde kjeft. 

Som du sier dette er et forum og folk må få lov til å ha andre meninger enn meg, men da må jo også jeg få lov til å ha andre meninger enn dere. Er jo nesten en nulltoleranse for å støtte Hoffet her, for med en gang msn sier noe posetivt om dem er det rett på "nemmen er det ikke Carl Aksel" osv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Phung skrev:

og forresten nei, jeg kommer løpende med en gang jeg synes noen overreagerer eller kritiserer urettferdig på ting de gjør.

I stedet for å henge deg opp i hva andre mener om hoffet hver bidige gang noen nevner dem i negativ forstand, kan du heller kommentere hva du liker med dem.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phung
Et øyeblikk siden, Horsepower skrev:

I stedet for å henge deg opp i hva andre mener om hoffet hver bidige gang noen nevner dem i negativ forstand, kan du heller kommentere hva du liker med dem.

Jeg har gjort det også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ta deg en bolle a, fung

Anonymkode: e2d05...c29

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phung
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ta deg en bolle a, fung

Anonymkode: e2d05...c29

Sier vell litt når dette er motargumentene, jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
27 minutter siden, Phung skrev:

Så det du sier er ca at om du er Team Jonas og Nina så er det dritbra, men om du et Team Carl Aksel og co så må du holde kjeft. 

Som du sier dette er et forum og folk må få lov til å ha andre meninger enn meg, men da må jo også jeg få lov til å ha andre meninger enn dere. Er jo nesten en nulltoleranse for å støtte Hoffet her, for med en gang msn sier noe posetivt om dem er det rett på "nemmen er det ikke Carl Aksel" osv osv.

Det er ingen som sier du ikke kan ha egne meninger, men du må slutte med å komme med kommentarer hver bidige gang noen kritiserer hoffet. Det blir for dumt at du hele tiden skal mene vi er overdriver og er urettferdig mot hoffet. Greit nok du mener det, men trenger ikke å si det hele tiden? Vi har skjønt at du støtter hoffet og det er jo helt greit det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phung
2 minutter siden, Rose11 skrev:

Det er ingen som sier du ikke kan ha egne meninger, men du må slutte med å komme med kommentarer hver bidige gang noen kritiserer hoffet. Det blir for dumt at du hele tiden skal mene vi er overdriver og er urettferdig mot hoffet. Greit nok du mener det, men trenger ikke å si det hele tiden? Vi har skjønt at du støtter hoffet og det er jo helt greit det.

Nei, det er ikke mange som synes det er greit å støtte hoffet her inne. Går ikke ann å si noe posetivt om dem uten at noen skal klage på det, og rope ut "Du er åpenbart Sandra" osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Phung skrev:

Nei, det er ikke mange som synes det er greit å støtte hoffet her inne. Går ikke ann å si noe posetivt om dem uten at noen skal klage på det, og rope ut "Du er åpenbart Sandra" osv. 

Du formulerer deg jo saklig og ordentlig, selv om du er veldig på hele tiden. Den andre personen som skrev positivt om hoffet, skrev ikke positivt om hoffet, personen forgudet dem, og spesielt "kong Aksel". Du må jo selv kunne skjønne at formuleringen til den andre personen var helt latterlig, skikkelig bittert, virket helt ærlig som det enten var en liten fjortis jente som elsker Carl Aksel og blir personlig berørt av at folk er slemme mot prinsen hennes, eller at der faktisk var han selv.

En ting er å skrive at du liker Carl Aksel fordi du syntes han spiller smart, han er ikke noe mer skitten enn de andre, hadde ikke vært noe liv der inne uten han, at du syntes han fortjener å vinne osv. Det er noe helt annet å skrive hvor fantastisk person som overgår alle andre personer han er,  hvor kjedelige og latterlige alle de fra alliansen er, at kong aksel bare er kjempe kul og best og aller best og best og sånn super best, at alle andre bare er tapere og de som heier på gjengen alliansen er teite teitinger. Altså barnehageformuleringer og setningsoppbygning som får deg (deg som i den anonyme brukeren jeg sikter til) til å se middels talt evneveik ut. 

Anonymkode: a3272...394

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Phung skrev:

Ja, men synes ikke innlegget virket som om det spekulertes. Virket mye mer bestemt på at Nickas er en tulling fordi han virket truende ovenfor i klippet.

Åpenbart var det spekulasjon. 

"Herregud hva skjer med Niclas i neste episode da? Oppførse seg slik ovenfor eileen? Virket direkte truende!" 

Sitronmelis setter spørsmålstegn ved Niclas sin oppførsel neste episode og mener den virker truende (ut ifra fremblikket). Hun har da ikke vært bastant eller konkluderende her. 

Jeg synes du overdriver når du kritiserer kritikk av hoffet. Det må da være lov til å ha en mening her. 

Anonymkode: b4268...6dd

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Phung
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åpenbart var det spekulasjon. 

"Herregud hva skjer med Niclas i neste episode da? Oppførse seg slik ovenfor eileen? Virket direkte truende!" 

Sitronmelis setter spørsmålstegn ved Niclas sin oppførsel neste episode og mener den virker truende (ut ifra fremblikket). Hun har da ikke vært bastant eller konkluderende her. 

Jeg synes du overdriver når du kritiserer kritikk av hoffet. Det må da være lov til å ha en mening her. 

Anonymkode: b4268...6dd

Kanskje jeg har missforstått, men slik jeg leste kommentaren virket det iallefall som om hun var bestemt på at Niclas oppførte seg dårlig der.

Og ja, selfølegelig er det lov å ha en mening, men synes bare at mye av det som blir sagt om hoffet er overdrevet, og ting som blir klagt på at hoffer gjør ikke hadde vært så ille om det var noen andre som gjore. Noe av det er selvfølgelig kritikkverdig, f.eks. dobbelmoralen, og overdrivelsen demmes til tider. Men på noen ting blir kritisert bare for å ha noen å hate på, føler jeg.

Endret av Phung
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Phung skrev:

Kanskje jeg har missforstått, men slik jeg leste kommentaren virket det iallefall som om hun var bestemt på at Niclas oppførte seg dårlig der.

Og ja, selfølegelig er det lov å ha en mening, men synes bare at mye av det som blir sagt om hoffet er overdrevet, og ting som blir klagt på at hoffer gjør ikke hadde vært så ille om det var noen andre som gjore. Noe av det er selvfølgelig kritikkverdig, f.eks. dobbelmoralen, og overdrivelsen demmes til tider. Men på noen ting blir kritisert bare for å ha noen å hate på, føler jeg.

Jo, det hadde akkurat vært det samme. Årsaken til at hoffet blir kritisert er jo nettopp på grunn av oppførselen de utviser. Dersom det hadde vært motsatt er det selvsagt Gjengen allianse som hadde blitt kritisert. Slik er det uansett ikke. 

Jeg har ikke vist en dobbeltmoral her, og det har vel de færreste gjort. Jeg synes du er rimelig forutinntatt og dømmende når du mener at de som kritiserer hoffet er hykleriske og ville ha godtatt en slik oppførsel fra de andre deltakerne. Det har du intet belegg for å mene. 

Anonymkode: b4268...6dd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phung
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det hadde akkurat vært det samme. Årsaken til at hoffet blir kritisert er jo nettopp på grunn av oppførselen de utviser. Dersom det hadde vært motsatt er det selvsagt Gjengen allianse som hadde blitt kritisert. Slik er det uansett ikke. 

Jeg har ikke vist en dobbeltmoral her, og det har vel de færreste gjort. Jeg synes du er rimelig forutinntatt og dømmende når du mener at de som kritiserer hoffet er hykleriske og ville ha godtatt en slik oppførsel fra de andre deltakerne. Det har du intet belegg for å mene. 

Anonymkode: b4268...6dd

Jo, for flere av de i gjengen har f.eks. snakket negativt om personer i Hoffet, men ingen har lagt seg noe oppi det derimot når Hoffet har sagt noe negativt om andre så har folk blitt sinte. I tillegg til at det er ting jeg har sett at folk har reagert på ikke er noe å reagere på, men at folk kritiserer det nettopp fordi de har bestemt seg for at de ikke liker Hoffet og at da alt de gjør blir fremstilt litt verre enn det det faktisk er.

Endret av Phung
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ksn vi bli ferdige med dette nå? Kjedelig å bare lese om det samme over to sider. Kan vi gå tilbake til  å diskutere paradise hotel? 

Anonymkode: 80c8b...16a

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phung
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ksn vi bli ferdige med dette nå? Kjedelig å bare lese om det samme over to sider. Kan vi gå tilbake til  å diskutere paradise hotel? 

Anonymkode: 80c8b...16a

Greit.

Hvem tror dere han nye velger å splitte i morgen? Virker vell som om det beste for han er å splitte Mikela og Jonas, og virker som det er det de fleste vill at han skal også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phung

Og hva tror dere utfallet blir på torsdag?

Foreløbig tror jeg:

Nina - Jonas
Eileen - Øystein
Celester - Jørgen
Mikela - Vegard
Stine - Carl Aksel
og Niclas ut.
 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Phung skrev:

Greit.

Hvem tror dere han nye velger å splitte i morgen? Virker vell som om det beste for han er å splitte Mikela og Jonas, og virker som det er det de fleste vill at han skal også.

Siden han får fredning og ikke blir låst til noen, skal vel ikke valget tas før på torsdag under parsermonien. 

Anonymkode: 525ef...0ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...