Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Charlotteh skrev:

da er Paradise over for min del. Jeg vil bare ha inn Eileen :(

Det er jo alltid mulighet for at noen i juryen kan komme tilbake. Eileen er nok en av dem. Øystein vil jo stå med henne, med mindre han er for opptatt til å lure seg inn i buksene på Malin da selvsagt. Øystein må virkelig ha et problem. 

Anonymkode: b4268...6dd

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ler meg ihjel av Jørgen. Skjønner ikke hvorfor han skal hevde seg så mye, og det er så dumt å høre på. "Kan ikke bli slått av en kar fra SKJØRDALEN" "Han er bare 20 lissom ass særr"

Dude, du er 24, spar meg :ler:

Anonymkode: 6d535...2e7

• Liker 14
Skrevet

Rart Øystein tror han og Carl Aksel er så likbare folk og at fansen kommer til å ikke like de som han har sagt spiller skittent.

øystein og Carl Aksel finnes jo ikke sympatiske. De er til tider litt morsomme, men likbare? Tvert i mot

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

På Paradise Hotell er man nødt til å spille. I hvert fall når man har kommet så langt som nå. Spiller du ikke spillet på Paradise, så fatter jeg ikke hvorfor du er der.

For meg er ikke spillet enten skittent eller ærlig, det er et spill, og man tar selvsagt i bruk de midlene man kan for å vinne, selv om det betyr å ofre venner. Det som er irriterende, er at enkelte påstår å spille så jævlig ærlig, mens de beskylder andre, som ikke har gjort annet enn det de selv hele tiden har gjort, for å spille skittent. Det sa jo også Stine i går, da hun begrunnet valg av innehaver av svarteboka.

Jeg er imponert over Nina, som tok de valgene hun gjorde, og som spilte så bra for ikke å bli bustet. Tårene da Eileen måtte dra var nok ekte, for det valget var nok spesielt tungt. Men hva ellers kunne hun ha gjort? Hadde hun valgt Mikela ville ikke Jonas hatt et eneste alternativ på parseremonien. Hadde hun valgt Malin eller Sandra ville hun utsatt seg selv for stor fare, fordi de andre ville forstått at det var henne. Ved å ta ut Eileen fjernet hun all mistanke fra seg selv. Dere mener kanskje hun skulle latt Eileen bli, fordi hun er så populær blant seerne? Eller fordi hun burde hjulpet en av sine største konkurrenter til finale? For nå mot slutten er alle knivskarpe konkurrenter, og man er bare nødt til å kvitte seg med de største truslene. 

Om Caksel hadde gjort samme type stunt hadde jeg også syntes det var imponerende og riktig spilt, så fremt han ikke hadde sittet i snakkeboksen etterpå og skrytt av hvor ærlig han spilte, og fremhevet seg selv som en ærlig spiller, framfor gjengen-alliansen, "som bare spiller skittent." Der har du forskjellen på Caksel og Nina. De er begge der for å spille spillet, men bare én av dem er villig til å stå for det fullt ut.

Anonymkode: 47e46...b14

• Liker 19
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

På Paradise Hotell er man nødt til å spille. I hvert fall når man har kommet så langt som nå. Spiller du ikke spillet på Paradise, så fatter jeg ikke hvorfor du er der.

For meg er ikke spillet enten skittent eller ærlig, det er et spill, og man tar selvsagt i bruk de midlene man kan for å vinne, selv om det betyr å ofre venner. Det som er irriterende, er at enkelte påstår å spille så jævlig ærlig, mens de beskylder andre, som ikke har gjort annet enn det de selv hele tiden har gjort, for å spille skittent. Det sa jo også Stine i går, da hun begrunnet valg av innehaver av svarteboka.

Jeg er imponert over Nina, som tok de valgene hun gjorde, og som spilte så bra for ikke å bli bustet. Tårene da Eileen måtte dra var nok ekte, for det valget var nok spesielt tungt. Men hva ellers kunne hun ha gjort? Hadde hun valgt Mikela ville ikke Jonas hatt et eneste alternativ på parseremonien. Hadde hun valgt Malin eller Sandra ville hun utsatt seg selv for stor fare, fordi de andre ville forstått at det var henne. Ved å ta ut Eileen fjernet hun all mistanke fra seg selv. Dere mener kanskje hun skulle latt Eileen bli, fordi hun er så populær blant seerne? Eller fordi hun burde hjulpet en av sine største konkurrenter til finale? For nå mot slutten er alle knivskarpe konkurrenter, og man er bare nødt til å kvitte seg med de største truslene. 

Om Caksel hadde gjort samme type stunt hadde jeg også syntes det var imponerende og riktig spilt, så fremt han ikke hadde sittet i snakkeboksen etterpå og skrytt av hvor ærlig han spilte, og fremhevet seg selv som en ærlig spiller, framfor gjengen-alliansen, "som bare spiller skittent." Der har du forskjellen på Caksel og Nina. De er begge der for å spille spillet, men bare én av dem er villig til å stå for det fullt ut.

Veldig enig. Nå mot slutten må man faktisk tenke på seg selv. Det var kjipt gjort, men sånn er det. Nina fikk ut to sterke konkurrenter. Hun er en utrolig god skuespiller. Det var ikke mange som trodde det var henne. De fleste trodde jo Sandra eller Jonas. Hun er der for å spille og er iskald. Alle ble sjokkert da Nina sa det var henne. De kunne ikke tro det.  Nina har hatt et skikkelig bra pokerfjes. Helt utrolig. Hun lurte alle.  

Husker tilbake til sesong 1 da Lene hadde en fredning og sendte ut Noor. Det var smart av Lene å sende ut en sterk spiller før finaleuken og hun brukte fredningen på en god måte. Noor ble så klart pissed, men hate the game, Not the players. 

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig. Jeg forstår valget hennes godt. 

Jeg er en av de som har kritisert CA tidligere i tråden, men det er ikke på grunn av valgene hans. Det er egoet hans og den dårlige selvinnsikten jeg ikke kan fordra. Det er greit å lyve og det er greit å spille, for det er jo sånn de overlever der inne, men problemet med CA er at han påstår at han spiller 100% ærlig, og hver gang noen andre gjør det samme, er det skittent spill.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, super-s skrev:

Helt enig. Jeg forstår valget hennes godt. 

Jeg er en av de som har kritisert CA tidligere i tråden, men det er ikke på grunn av valgene hans. Det er egoet hans og den dårlige selvinnsikten jeg ikke kan fordra. Det er greit å lyve og det er greit å spille, for det er jo sånn de overlever der inne, men problemet med CA er at han påstår at han spiller 100% ærlig, og hver gang noen andre gjør det samme, er det skittent spill.

Jeg er helt enig med deg. Det er tydelig enkelte her som ikke evner å se denne forskjellen. 

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt enig med deg. Det er tydelig enkelte her som ikke evner å se denne forskjellen. 

Men Nina kan vel ikke heller si om de andre at de spiller skittent?
Ikke at jeg husker om hun har sagt akkurat det, men hun har iallefall hakket på de andre i syncen for valg de har gjort. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, BeautyBox skrev:

Men Nina kan vel ikke heller si om de andre at de spiller skittent?
Ikke at jeg husker om hun har sagt akkurat det, men hun har iallefall hakket på de andre i syncen for valg de har gjort. 

Nina har aldri sagt dette. Derfor har hun naturlig nok ikke fått kritikk på det. 

Det er jo greit å være uenig i valg, men å være uenig og å skrike ut om skittent og uærlig spill er jo noe helt annet. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Greit nok at man man må tenke på seg selv å ta tøffe valg så sent i spillet, men Paradise er også et sosialt spill hvor det er essensielt å bli godt likt. Det er der det taktisk dårlige valget nå kom inn, da Nina totalt ødela for seg selv med å stemme ut sin aller beste venninne. I tillegg var Eileen godt likt av alle. 

Hvis man gjør nok mange dårlige valg der inne så folk til slutt er helt i mot deg, vil man aldri klare å høste en eneste stemme i en finale. Da spiller det ingen rolle hvor smart man er. De pengene kan man se langt etter.

Anonymkode: f252d...0bc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Greit nok at man man må tenke på seg selv å ta tøffe valg så sent i spillet, men Paradise er også et sosialt spill hvor det er essensielt å bli godt likt. Det er der det taktisk dårlige valget nå kom inn, da Nina totalt ødela for seg selv med å stemme ut sin aller beste venninne. I tillegg var Eileen godt likt av alle. 

Hvis man gjør nok mange dårlige valg der inne så folk til slutt er helt i mot deg, vil man aldri klare å høste en eneste stemme i en finale. Da spiller det ingen rolle hvor smart man er. De pengene kan man se langt etter.

Alternativet ville ikke vært noe bedre for henne til syvende og sist. Beholde spillere som åpenbart ville sanke flere stemmer enn henne? Det ville vært et enda dårligere trekk. Hun er der for å vinne, og gjorde det som måtte til. 

Ja, det er også et sosialt spill, men om jeg skulle sittet og sett på en gjeng ungdommer kose seg sammen på ferie i mexico hadde jeg nok fort funnet annen kveldsunderholdning, altså, for det hadde vært totalt uinteressant. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alternativet ville ikke vært noe bedre for henne til syvende og sist. Beholde spillere som åpenbart ville sanke flere stemmer enn henne? Det ville vært et enda dårligere trekk. Hun er der for å vinne, og gjorde det som måtte til. 

Ja, det er også et sosialt spill, men om jeg skulle sittet og sett på en gjeng ungdommer kose seg sammen på ferie i mexico hadde jeg nok fort funnet annen kveldsunderholdning, altså, for det hadde vært totalt uinteressant. 

Hun gjorde jo nettopp ikke det som måtte til, og på grunn av valget hennes kommer hun ikke til å vinne.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun gjorde jo nettopp ikke det som måtte til, og på grunn av valget hennes kommer hun ikke til å vinne.

Hun ville jo hvertfall ikke ha vunnet dersom hun hadde røket nå. Hun reddet seg selv ved å sende ut Eileen. Alt har sin pris, men det var bedre enn alternativet. 

Nina valgte jo ikke dette oppdraget selv. 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Teit at dere sier Nina ikke kommer til å vinne. Står hun med Øystein så har hun faktisk store sjanser til å vinne :) 

Anonymkode: db34b...155

• Liker 2
Skrevet

Haha! Gjettet riktig at Nina var svartebok eieren!!! Men håper ikke hun mister for mange supportere til finalen nå, i og med at hun sendte hjem eileen.

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, Rosenborg skrev:

Interresant hvordan folk oppfatter og tenker forskjellig. Mange her som IKKE liker personer som er så kyniske, uærlige og falske I ET SPILL der man kan vinne flere hundre tusen. Altså våkn opp. Paradise handler ikke om hvem som er mest ærlig, snill, osv. Nina har gjort alt riktig til nå, det er en grunn til at hun fortsatt er på hotellet, sammen med Øystein og Jonas som også var der fra starten av. Jeg ble skikkelig glad for at Nina gjør som hun gjør. UANSETT hvem som hadde fått den svarteboka, ville blitt upopluær. Uansett hvem! 

En ting til dere alle: Jo flere av Ninas allianse som ryker, jo flere stemmer vil hun få. Er kanskje kjipt å sende folk ut på egenhånd, men hva kan man gjøre når man får den svarteboka på fanget? 

Ja, det stemmer at jo flere fra hennes allianse jo flere stemmer får hun, men ikke om det er hun selv som sender dem ut! Til nå har jeg vært glad CA gjorde feilen med å backstabbe så mange folk, for det gjør jo at de heller vil stemme på Nina og Jonas (eks. Stine, Niclas osv.). For Nina sin del var det svært positivt siden CA bare ga henne flere stemmer for en mulig finale ved å holde på slik han gjorde, men nå håper jeg ikke hun går i samme fella selv. Jeg syntes det var veldig skittent av CA å prøve å få ut Øystein i og med at de var "bestfriends" der inne, og tenkte det bare viser hvor stor jævel han er og at hvis han får det til vil Øystein endelig se hvem han egentlig er. Derfor ble jeg veldig skuffet over at Nina sendte hjem Eileen, når de har stått hverandre så nær og Eileen har vært trofast mot henne hele veien. Jeg har støttet Nina og Jonas hele veien til nå, og håper de kan gjøre opp for seg på en eller annen måte, det kan komme mange flere vanskelige og upopulære valg for flere frem til finalen så vi får se.

Anonymkode: b75eb...6b3

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg er i alle fall så glad for at Viaplay ikke forhånds viser episodene neste uke, for da slipper vi at folk spoiler i tråden her. Hvis noen spoiler og sier den og den ryker, så er det bare tull. Deilig :) 

Jeg synes det er merkelig at Jørgen er 24. Han blir bare verre og verre! Måten han snakket til Daniel på i går var skikkelig dårlig. Hever stemmen og oppfører seg som en idiot. Sier han IKKE skal tape for en på bare 20 år og Jonas er en liten yppling eller hva han sa. Akkurat som han er så mye bedre fordi han er eldre. Malin er så klart helt enig og nikker. Malin skal hvert fall ikke vinne. Hun har ikke tatt egne valg der i det hele tatt! Alltid blitt fortalt hva hun skal gjøre. Da vil jeg heller at Sandra vinner enn Malin. Den fnisingen orker jeg ikke. Fniser hver gang i snakkeboksen ahhh!  :bond:

Endret av LeilaS
  • Liker 5
Skrevet
32 minutter siden, LeilaS skrev:

Jeg er i alle fall så glad for at Viaplay ikke forhånds viser episodene neste uke, for da slipper vi at folk spoiler i tråden her. Hvis noen spoiler og sier den og den ryker, så er det bare tull. Deilig :) 

Kunne ønske det var sånn hele sesongen!!!1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slik jeg ser det har hun større sjansen til å vinne nå. De om står igjen er ikke populære blant andre enn sin egen allianse. Eileen var populær på begge sider. Hun hadde garantert tapt på stemmer mot Eileen.

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, Kassiopeia skrev:

Nina har vært min favoritt siden starten, men ja jeg må ærlig innrømme at hun skuffet stort i dagens episode. Jeg kjøper ikke unnskyldningen hennes og er enig med Eileen, hadde vært bedre om hun innrømte at hun sendte ut Eileen fordi hun var hennes største konkurrent. 

Jeg synes heller ikke det var taktisk smart, jeg. Øystein hadde jo rett at det uansett ikke var noen som mistenkte henne, hun var den siste alle tenkte uansett siden Stine var den som ga boka. Og ved å stemme ut sin egen bestevenninne har hun faktisk tapt alle stemmer i en eventuell finale. Ikke de i hennes egen allianse, og vi vet jo at de er i fåtall, vil jo stemme på henne nå. Aldri i verden. Så på en måte har hun rævkjørt seg selv med dette valget. Det beste hadde vært å tatt risikoen ved å sende ut noen andre. Eileen har også hjulpet Nina nok mye til at det hadde vært det riktige valget! 

Uansett hvor mye jeg direkte hater CA og hoffet, så fremstilte jo dessverre Nina seg som den "skitne og uærlige spilleren" som de har påpekt henne som. 

Mye av det som har gjort Nina til favoritten er jo holdningen hennes, men det finnes en grense, og hun gikk langt over streken denne gangen. 

Nei, Nina du Nina. Dette var ikke noe smart spill akkurat.

MEN tommel opp for det Stine sa om Jonas og Nina på slutten. 

Er så enig.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...