Gå til innhold

Fartshumper- komnune. Trenger svar fort :)


Sharon90

Anbefalte innlegg

Hei,

Håpte at noen av dere smarte sjeler her inne kunne komme med noen innvendinger...

 

Laget en sak på minsak.no

Har snart alle stemmene som trengst, men kommunen sendte brev til meg der det sto at flertallet av de som benytter veien det er snakk om må ønske fartshumper... 

Betyr det at alle de nærmere 200 underskriftene jeg har samlet inn, ikke betyr noe, og at jeg må gå dør til dør i byggefeltet? (Ikke nevneverdig stort byggefelt altså))

Og vil si at store deler av byggefeltet ønsker fartshumper, og å gå rundt å få underskrifter skal nok greit... Men å få tid til å nå alle sammen, pluss at jeg nettopp flyttet hit, dør til dør... Alt frister særs lite. 

Spesielt leit er det jo at jeg har gått hardt ut å fått spredt nyheten om at man kan skrive under på det via minsak.no :) og mange fra byggefeltet har jo selvsagt skrevet under ... 

 

Noen som vet hva som må til her? :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør kontakte aktuelle politikere i din kommune. Involver dem i saken 

Hvis det er skole i nærheten kan jo foreldreutvalget ha samme ønske om fartsdumper. 

En underskriftskampanje med adressene, som viser at så og så mange av husstandene står bak ønsket veier tyngre enn en liste med 200 navn uten sammenheng med saken. 

 

Lykke til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Takk, og takk for svar :) da får jeg få underskrifter fra de med adresse her. Ingen skole her, men skolevei for mange ut fra byggefeltet da det bor en del barn her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...