Gå til innhold

Er gummistøvler pent?


Gjest GreenSky

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky

Jeg skjønner ikke, hvorfor gå med gummistøvler til skjørt? Synes det ser snålt ut. Ubehagelige å gå med er de også, har jeg hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hver sin smak... det ser jo greit ut når det regner, men hvorfor man skal ha dem på ellers også skjønner jeg ikke helt... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes gummistøvler er morsomt jeg!! også til skjørt. men bare når det regner eller ser ut som det kommer til å regne. og bare ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Jeg HATET gummistøvler som barn, så hvorfor i all verden skulle jeg begynne å gå med det nå, bare fordi det er mote? Folk er veldig lette å lede, synes jeg... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk er veldig lette å lede' date=' synes jeg... :roll:[/quote']

Enig, for lette synes jeg. Jeg har ikke hatt gummistøvler på mange år og har ikke tenkt å kjøpe det nå heller. Men de er sikkert praktiske regnvær..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldsom reaksjon da Ethreal..Ingen som sier at noen skal begynne å bruke gummistøvler, hverken nå eller senere.

Er artig med gummistøvler og trenchcoat på en regnværsdag, og høye støvler er pent til skjørt. Ville ikke brukt dem hvis ikke været var det rette for det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bruke gummistøvler uten at det regner ser litt dumt ut . I hvertfall til skjørt.

Det er mange pene og noen rare mønstre .

Jeg hadde forresten ikke betalt 600-700 kroner for et par gummistøvler!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg HATET gummistøvler som barn' date=' så hvorfor i all verden skulle jeg begynne å gå med det nå, bare fordi det er mote? Folk er veldig lette å lede, synes jeg... :roll:[/quote']

jeg hatet gummistøvler når jeg var yngre jeg, men det var rett og slett fordi det var "ukult".

nå som det går an å få tak i gummistøvler som er både morsomme og praktiske, så går jeg heller med gummistøvler på en regnværsdag en ikke-vanntette som jeg blir klissvåt i. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gummistøvler kan da aldri bli pent? For meg er det fottøy som er mer praktisk enn pent. Kunne aldri brukt mange hundre kroner på et par "fancy" gummistøvler bare fordi det er mote. De få gangene jeg bruker det klarer meg lenge med mine grønne fra Felleskjøpet.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
*venter på at regntøy blir moderne selv om det IKKE regner*

Eller vinterjakke om sommeren..

Ja, det er det jeg lurer på. Helt greit med de som går med gummistøvler fordi det er praktisk.

Men alle de som kaster seg på en motebølge bare fordi det er in, det fascinerer meg. Særlig gummistøvler.... Hvorfor gå med det når det ikke regner, liksom? Fordi 'alle' andre gjør det? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ethereal

Jeg hatet gummistøvler fordi det er ekkelt å ha på. Klamt, tungt, og for det meste ender man opp med gnagsår. Nei, takk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker kun gummistøvler når pappa og jeg drar ut i skauen for å legge ut tegne og for å fiske :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har røde viking med snøring opg matchende paraply. Bruker dette ensemblet kun i regnevær og aldri ellers. Synes ikke det er spesielt pent med gummistøvler, men praktisk er det når det plaskregner som verst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje det er fordi du/dere ikke legger mer penger i skikkelige gummistøvler? :tunge1:

jeg har ett par sorte gummistøvler med kraftig vintersåle og vinterfor, de er kjempegode å gå i, kan gå lange turer i skog og mark med de uten at de blir verken klamme eller vonde. de har ett nøytralt nok utseende til å fint kunne brukes til både skjørt og andre hverdagsklær også. skikkelig fornøyd er jeg med de, men så kostet de litt også da!

og det var ikke fordi det var in med gummistøvler når jeg kjøpte de eller fordi de så fancy ut....

men går folk med gummistøvler når det ikke regner da? jeg vet at gummistøvler er blitt mote, men jeg trodde ikke de ble brukt utenom når det var vær til det lell?

men jeg forstå ikke mye annet med moten heller jeg altså. (som disse Ugg'ene som ble brukt allerede i SOMMER....)

*SKAL huske å hente ned mine deilige støvler fra loftet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Jeg bruker ikke gummistøvler, uansett. Hvis det er sølete, bruker jeg enten fjellsko eller armyboots, og det holder lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Gummistøvler er jo så praktisk. Jeg har grønne Nokian. Har hatt dem i årevis. Kjempebra for turer i skogen på denne årstiden.

Jentene mine har høye Viking gummistøvler med snøring. En har røde og en har gule. De er kjempetøffe og veldig praktiske. De digger gummistøvlene sine og har også brukt dem når det ikke regner (skolevei gjennom skogen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...