Gå til innhold

Hvordan symptomer har du akkurat nå ? Før ikm

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hold meg oppdatert hvis du tester igjen og hvis du får noen symptomer da!! Skjer det ikke for noen av oss denne pp så må vi snakkes neste pp! Godt å ha noen og dele det med synes jeg :) tenker at en av oss burde få det til snart! 

Anonymkode: dc182...dc9

Det skal jeg gjøre og det må du også! 😄 

Det er utrolig godt å ha noen å dele ting med som er i samme situasjon! Ikke alt mannen forstår. Selv om han prøver stakkars 😜 

Ja nå syntes jeg det er vår tur 😘

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg testet i dag 10 dpo, 10 min etter jeg tok testen synes jeg at jeg så en svaaaak strek, den er der enda. Men dette var etter tidsfristen, så den er mest sannsynlig negativ. Selvom mange faktisk har opplevd det samme og vært gravide. Så får bare teste igjen om 2 dager tenker jeg. Blir mye værre når man tror det er noe der, men er usikker.. Må holde den godt opp i lyset for å se noe i det hele tatt.. 

Puppene er fortsatt ømme og jeg har ganske sterke murringer i mage og litt i rygg. Fortsatt veldig sliten i kroppen. Krysser fingrene! 

Ts 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da har jeg testet i dag 10 dpo, 10 min etter jeg tok testen synes jeg at jeg så en svaaaak strek, den er der enda. Men dette var etter tidsfristen, så den er mest sannsynlig negativ. Selvom mange faktisk har opplevd det samme og vært gravide. Så får bare teste igjen om 2 dager tenker jeg. Blir mye værre når man tror det er noe der, men er usikker.. Må holde den godt opp i lyset for å se noe i det hele tatt.. 

Puppene er fortsatt ømme og jeg har ganske sterke murringer i mage og litt i rygg. Fortsatt veldig sliten i kroppen. Krysser fingrene! 

Ts 

Krysser fingrene for deg.  😄

Anonymkode: 72788...7ef

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts 

Oi! Kanskje det er noe da! Leser stadig om de som har vært gravide selv om det ikke kom strek før tidsfristen. Men leser jo også om de som ikke er det. Vent ett par dager til du 😊  

Jeg tar nok en test i morgen tidlig, selv om jeg regner med negativ. Ikm på onsdag, så får tiden bare fly til neste EL 😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Krysser fingrene for deg.  😄

Takk ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, dingding skrev:

Oi! Kanskje det er noe da! Leser stadig om de som har vært gravide selv om det ikke kom strek før tidsfristen. Men leser jo også om de som ikke er det. Vent ett par dager til du 😊  

Jeg tar nok en test i morgen tidlig, selv om jeg regner med negativ. Ikm på onsdag, så får tiden bare fly til neste EL 😉 

Ja ikke sant, står så mye ulikt på nettet, man blir jo helt tullete i hodet! Har heldigvis vært i familiemiddag i dag, så var deilig å ikke bare sitte hjemme å tenke på dette :) 

ja ta en test til for å dobbeltsjekke! Heldigvis går tiden mellom mens og el mye fortere! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja ikke sant, står så mye ulikt på nettet, man blir jo helt tullete i hodet! Har heldigvis vært i familiemiddag i dag, så var deilig å ikke bare sitte hjemme å tenke på dette :) 

ja ta en test til for å dobbeltsjekke! Heldigvis går tiden mellom mens og el mye fortere! 

Man kan jo bli helt gal av å Google ting! 😂

Så bra du har hatt noe annet å tenke på! Venter spent på din neste test! 

Ja, rart at tiden før EL går så mye fortere enn etter 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg så frustrert.. hele syklusen er tullete.. i går begynte jeg å blø sånn plutselig. Skal ikke ikke ha el enda jeg. 😣 så bestemte oss å gjøre det etter jeg oppdaget at jeg blødde. Også gjorde vi det idag å. Men under samleie begynte jeg å blø igjen! Og det var ikke lite.  Måtte bruke tampong etterpå. (Stoppet nå 5 timer etterpå)

Noen som Har opplevd at syklusen kan tulle litt når man har influensa? Og ja,  det var et reint hæ** å ha samleie de 2 gangene nå. Uff. Men håper på at syklusen er tilbake til seg selv igjen neste el Når vi forhåpentligvis er friske. 😊 

Lykke til med å teste dere igjen.  😊håper på det beste for dere.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler meg så frustrert.. hele syklusen er tullete.. i går begynte jeg å blø sånn plutselig. Skal ikke ikke ha el enda jeg. 😣 så bestemte oss å gjøre det etter jeg oppdaget at jeg blødde. Også gjorde vi det idag å. Men under samleie begynte jeg å blø igjen! Og det var ikke lite.  Måtte bruke tampong etterpå. (Stoppet nå 5 timer etterpå)

Noen som Har opplevd at syklusen kan tulle litt når man har influensa? Og ja,  det var et reint hæ** å ha samleie de 2 gangene nå. Uff. Men håper på at syklusen er tilbake til seg selv igjen neste el Når vi forhåpentligvis er friske. 😊 

Har aldri vært borti det før :( håper du finner ut av det ! Lykke til :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff!! Jeg har aldri hørt at influensa kan slå ut på den måten nei 😣  god bedring og Lykke til! 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det bare er influensaen 😅 får fokusere på å bli frisk. Så har jeg god tid til å bestille nye eggløsning tester.  😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Theakri

Slenger meg på her! er 6dpo i dag, og har siden dag 4 hatt stikkinger,murringer i magen og småkvalme.. Har prøvd en stund men føler heller ikke at det har klaffet denne gangen. Tiden mellom EL og ikm er så sinnsykt lang! har testet siden dag 5 (ja jeg er testetøs og gjør det bare værre for meg selv). La denne uken inn mot IKM gå kjapt!!

Endret av Theakri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her igjen. Her er testen jeg tok i dag tidlig, 10 dpo. Den er så svak at den er nesten usynlig på bildet.. 

Må se på den i godt lys for å se noe i det hele tatt. Hva tenker dere ? 

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her igjen. Her er testen jeg tok i dag tidlig, 10 dpo. Den er så svak at den er nesten usynlig på bildet.. 

Må se på den i godt lys for å se noe i det hele tatt. Hva tenker dere ? 

image.jpeg

Hvor skal streken være på den? Aldri brukt de. Syntes jeg ser noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hvor skal streken være på den? Aldri brukt de. Syntes jeg ser noe. 

Litt vanskelig å forklare men streken skal være mellom kontrollstreken og den kanten man ser til venstre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Theakri skrev:

Slenger meg på her! er 6dpo i dag, og har siden dag 4 hatt stikkinger,murringer i magen og småkvalme.. Har prøvd en stund men føler heller ikke at det har klaffet denne gangen. Tiden mellom EL og ikm er så sinnsykt lang! har testet siden dag 5 (ja jeg er testetøs og gjør det bare værre for meg selv). La denne uken inn mot IKM gå kjapt!!

Spennende!! Mye av de samme symptomene som meg! Har du barn fra før ? Ja tiden går så sakte, jeg klarer ikke å tenke på noe annet! Jeg også tester hele tiden 😂 Ønsker deg masse lykke til! Hold oss oppdatert :) Ts 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes tiden fra eggløsning til mens/IKM går vannvittig treigt. Vi prøver å ikke fokusere på "prøving", men det er vanskelig å late som ingenting. Er veldig opptatt av at sexen skal være naturlig og lystbetont!! Det er den også, men merker jo at jeg rundt eggløsning er mer opptatt av at han skal komme INNI meg. Blir nesten litt sånn besatt av det, hehe. Hvis han plutselig bestemmer seg for å sprute på meg eller noe sånt så blir jeg litt sånn..ahrg...bortkastede dråper!! Hehe. Jeg har ikke så store forhåpninger om å bli gravid i det hele tatt egentlig, vi var jo egentlig "ferdig". Så ble det tatt en beslutning om en atpåklatt, og det er klart det setter mange tanker i sving. Vi snakker ikke så mye om det, det er litt mer sånn "skjer det så skjer det". Jeg har egentlig gitt oss ut år 2016, i og med at jeg er nærmere 40 enn 30 nå, så kjenner jeg jo klokka tikke.  Kan jo hende det klaffer tilslutt, men det blir en mental belastning å skulle gå å "håpe" sånn fra mnd til mnd uten at det skjer noe. Livet stopper ikke opp, det er ikke det! Men det er noe med at for hver gang mensen kommer blir det en liten skuffelse. Jeg skulle klart å reinstille meg på at det ikke blir flere barn, men det er vanskelig når vi nå har tatt beslutningen om å "la det stå til". Tenker at det beste er om han steriliserer seg til neste år om jeg ikke har blitt gravid. Da slipper vi å tenke noe mer på det. Men den tid den sorg. Om jeg skulle være så heldig å få oppleve å bli mamma igjen skulle jeg blitt så glad...men tør nesten ikke håpe. Har meldt meg inn på treningssenter nå, og skal fokusere på "sommerkroppen" istedet for graviditeten. Jeg må unngå å bli helt opphengt i prøvingen, for det orker jeg virkelig ikke. 

Anonymkode: 99cb9...d76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes tiden fra eggløsning til mens/IKM går vannvittig treigt. Vi prøver å ikke fokusere på "prøving", men det er vanskelig å late som ingenting. Er veldig opptatt av at sexen skal være naturlig og lystbetont!! Det er den også, men merker jo at jeg rundt eggløsning er mer opptatt av at han skal komme INNI meg. Blir nesten litt sånn besatt av det, hehe. Hvis han plutselig bestemmer seg for å sprute på meg eller noe sånt så blir jeg litt sånn..ahrg...bortkastede dråper!! Hehe. Jeg har ikke så store forhåpninger om å bli gravid i det hele tatt egentlig, vi var jo egentlig "ferdig". Så ble det tatt en beslutning om en atpåklatt, og det er klart det setter mange tanker i sving. Vi snakker ikke så mye om det, det er litt mer sånn "skjer det så skjer det". Jeg har egentlig gitt oss ut år 2016, i og med at jeg er nærmere 40 enn 30 nå, så kjenner jeg jo klokka tikke.  Kan jo hende det klaffer tilslutt, men det blir en mental belastning å skulle gå å "håpe" sånn fra mnd til mnd uten at det skjer noe. Livet stopper ikke opp, det er ikke det! Men det er noe med at for hver gang mensen kommer blir det en liten skuffelse. Jeg skulle klart å reinstille meg på at det ikke blir flere barn, men det er vanskelig når vi nå har tatt beslutningen om å "la det stå til". Tenker at det beste er om han steriliserer seg til neste år om jeg ikke har blitt gravid. Da slipper vi å tenke noe mer på det. Men den tid den sorg. Om jeg skulle være så heldig å få oppleve å bli mamma igjen skulle jeg blitt så glad...men tør nesten ikke håpe. Har meldt meg inn på treningssenter nå, og skal fokusere på "sommerkroppen" istedet for graviditeten. Jeg må unngå å bli helt opphengt i prøvingen, for det orker jeg virkelig ikke. 

Samme fokus har jeg nå også! Satt meg mål innenfor kosthold og trening, godt å ha noe og fokusere på :) 

håper dere får det til, sikkert betryggende å vite at man hvertfall kan bli gravid, men betyr jo ikke at det helt sikkert går igjen. 

Samme her under sex, hvis han ikke kommer eller han ikke kommer inni meg, blir jeg litt sinna 😂 Uff, det er slitsomt! Jeg er 10 dpo nå og disse siste dagene har hvert så slitsomme! Blir like skuffet hver gang, selvom jeg bare er i pp3. La ut et bilde med en test over her, streken synes ikke så veldig på bildet. Den kom etter tiden, så usikker på hva jeg skal tenke. Tar nok en ny i morgen! Huff slitsomt dette! 

Ønsker dere masse lykke til! Ts 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme fokus har jeg nå også! Satt meg mål innenfor kosthold og trening, godt å ha noe og fokusere på :) 

håper dere får det til, sikkert betryggende å vite at man hvertfall kan bli gravid, men betyr jo ikke at det helt sikkert går igjen. 

Samme her under sex, hvis han ikke kommer eller han ikke kommer inni meg, blir jeg litt sinna 😂 Uff, det er slitsomt! Jeg er 10 dpo nå og disse siste dagene har hvert så slitsomme! Blir like skuffet hver gang, selvom jeg bare er i pp3. La ut et bilde med en test over her, streken synes ikke så veldig på bildet. Den kom etter tiden, så usikker på hva jeg skal tenke. Tar nok en ny i morgen! Huff slitsomt dette! 

Ønsker dere masse lykke til! Ts 

Tusen takk og i lige måde!!!! Egentlig bestemt meg for å skygge unna forumprat også, men klarer ikke helt...Eggløsningsdatoen er i dag, og jeg vet at jeg kommer til å slappe litt mer av når "muligheten er over", og det går ubønnhørlig mot mens (eller ikke mens).  Har bestilt noen tester nå, sånn at jeg ivertfall har noen liggende. Er jo vannvittig spennende med disse testene! Drømte i natt at jeg fikk to streker! Men å flytte fokus er nok veldig lurt ja. Er bare i pp3 vi og..forrige gang kom mensen to dager før forventet. Jeg rakk liksom ikke å begynne å håpe. IKM ca 18-20 feb. Krysser fingra for alle prøvere her inne!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse siste dagene har jeg kjent murringer helt nederst i magen, tør ikke håpe noe. Har i tillegg vært en del kvalm, men det har jeg kjent litt på de tidligere månedene også, så ser forbi det.. Er i pp3, så er jo enda tidlig, men for meg føles det ut som en evighet. Er bare 20 år da, men min forlovede og jeg er veldig klar for en liten en nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...