Gå til innhold

Føler man seg noen gang ferdig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eg kjem nok aldri til å føla meg ferdig. Heilt frå eg var liten, har eg ønska meg mange (minst 4) barn. Eg har dessverre problem med å bli gravid, og eg er allerede 39 år gammal. Har to jenter frå før, og eg og mannen min prøver på nr 3.

På grunn av alderen min og det at eg ikkje blir lett gravid, så fryktar eg no at eg aldri kjem til å få fleire barn. Det er trist å tenka på. :( Håpar så veldig at me rekker å få eit barn til, før det er for seint. Då får eg iallfall eitt barn til, sjølv om eg aldri kjem til å få alle dei barna eg alltid har ønska meg og sett for meg at eg skulle få. 

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har alltid ønsket meg to barn. Har fått to barn og er fint ferdig 😊 Kjenner faktisk ikke noen plasser at jeg vil ha flere, det er kos med babyer, men det holder i massevis å bare "låne". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har 3 og føler meg ikke ferdig. Vil ha en til men er student nå og vil være det en del år til, er og over 30 nå, så om vi rekker en til er usikkert. 

Anonymkode: 7ffe4...36e

Du rekker da det?! Mine venninner har alle alle fått barn etter fylte 44. For de fleste det første og eneste barnet de ønsker :-) 

Anonymkode: 1f2eb...dbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, smilo skrev:

Fra den dagen nr 3 kom til verden har jeg vært ferdig, og slik kjennes det fortsatt over 15 år etterpå :D 

Signerer denne..

Ikke hatt lyst på flere barn en eneste gang etter 3. kom til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ett barn og føler meg ferdig. Men jeg holder døren åpen for evt en nr 2. Men det blir ikke med det første. Tre barn eller fler er helt uaktuelt! Mannskap ha overskudd og tid til å følge skikkelig opp. Dessuten ønsker jeg å kunne ha muligheten til å hjelpe til økonomisk om det trengs. Å få barn er et stort ansvar, og ikke noe man bare får fordi det er "såå koselig med mange barn", er nå min mening. Men hver sin smak og prioriteringer.

Anonymkode: 3edb7...677

Ja, det er jeg enig i. Men folk har forskjellig kapasitet, prioriteringer og forutsetninger. For oss har det vært helt uproblematisk å følge opp våre fire, vi har ikke bare fått dem fordi det er så kooos med babyer ;)

Anonymkode: 40c37...3a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...