Gå til innhold

Tidligere liv


Suppetuppe

Anbefalte innlegg

Ja, jeg vet at noen mener at dette bare er tull og tøys... dette innlegget er ikke rettet mot dere heller.

Jeg lurer på om noen her har minner fra tidligere liv, eller kanskje vet om noen spennende historier fra virkeligheten? :)

 

Jeg kan jo begynne med å fortelle noe jeg selv opplevde.. 
 

Jeg satt å slappet av med øynene igjen. Mediterte litt. (Nei, jeg sov ikke.) 
Plutselig kom det masse bilder opp i hodet mitt, og jeg opplevde å være to steder samtidig. Jeg var fullt bevisst på hvor jeg var, at jeg satt med øynene igjen på stolen hjemme, men samtidig så jeg klare bilder i hodet mitt og det føltes nesten som jeg var der.
Jeg så masse mennesker rundt meg, de var afrikanske, og de stirret sjokkerte på meg. Noen av dem snakket og de sa: "Du drepte han...!" Er vanskelig å forklare dette, men de snakket ikke norsk, likevel forsto jeg hva de sa. 
Så kikket jeg ned på hendene mine og jeg hadde en kniv i hånden min... Husker jeg begynte å løpe i panikk. jeg fikk en fortvilet følelse. 
Husker også at det var sand på bakken. 

Deretter fikk jeg et klart bilde i hodet mitt av en gammel dame, med hvitt hår. Afrikansk hun også. Fikk en sterk følelse av at dette var "bestemor."

Litt senere, forsøkte jeg å tenke på denne bestemor-damen igjen, for å kanskje få opp et navn. Jeg fikk da klart og tydelig "Naviria" opp i hodet. 
Jeg har virkelig aldri hørt om noe naviria... så jeg bestemte meg for å google, og fant da ut at dette var et sted nede i Mosambik... jeg er helt elendig i geografi, og jeg skjønner ikke hvordan jeg skulle ha visst om Naviria fra før.. Aldri hørt det navnet/stedet/ordet før??

hvem vet, kanskje var det bare underbevisstheten min som spilte meg et puss... Spennende er det uansett. Jeg tror absolutt det finnes mer mellom himmel og jord, og tror på tidligere liv og reinkarnasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når man mediterer får man tilgang til noe som kalles Akashic records som er universets historie på en måte, og jeg tror helt klart at det du opplevde var et innblikk i et annet liv, det kan ha vært din sjel i tidligere liv, eller det kan ha vært en nålevende annen sjel, for i starten og slutten så er vi alle en og samme sjel. Mange dråper fra samme havet :)

Anonymkode: 5f13d...ee1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...