Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre på nyttårsaften?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Planen var middag hjemme hos mine foreldre. 

Det hadde ikke babyen min tenkt til for hun ville ha bursdag 30.12 og ble da født i går.. Siden jeg er syk og hun også virket smittet så ligger jeg alene på barsel med antibiotikadrypp og hun på nyfødtintensiven. Jeg har vel snart tenkt meg bort til henne igjen, men burde også sove litt. Har hatt besøk av en stolt pappa og bestemor da :) men kvelden blir litt stuslig. Gjør meg likevel ingenting så lenge hun og jeg blir friske sånn at vi snart kan dra hjem! 

Anonymkode: c42cc...d63

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Meline37 skrev:

Jeg har fått invitasjoner... men nei ... jeg ville være alene sammen med min tenåring, på nyttårsaften. Men tenåringen min er mer opptatt av å være med venner nå , så nå ble jeg sittende alene ;). Men jeg skal ikke klage :) Koser meg! Men det er faktisk trist for dem som ikke liker å være alene... Og man sier at det er ofte mange ensomme i de største byene ja. Trøsten er at det er mange flere enn man tror som er alene på denne dagen. Og da blir det ikke så unormalt.

Sånn å forstå, jeg er enslig og barnløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kanskje 20 år eldre enn de fleste her i tråden, men jeg ville valgt å bli hjemme i går hvis det ikke var for at jeg hadde kjøpt en halv flaske Braastad til en venninne. Vi møttes hos en felles venn, det var hyggelig, men jeg dro hjem rundt 11 som planlagt på grunn av kollektivtransport. Mange nyttårsaftener har jeg vært hjemme når jeg hadde hund. Har ikke for vane å feire med party og alkohol. Få av de jeg kjenner hadde noen spesielle planer for nyttårsaften, en dag til refleksjon og ettertanke. Men forstår at de som er unge helst vil ha noen å være sammen med.

Nå er jeg litt fyllesjuk, så neste år, eh i år - tenker jeg at jeg blir hjemme!

Endret av Atea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...